سلام. من با دیدن یسری فیلم ها حس خوشایندی دارم به تازگی ازدواج کردم ولی فقط به همسرم علاقمندم اما میل جنسی ندارم و اصلا نمی تونم رابطه برقرار کنم..قرص و داروهای های متفاوتی رو امتحان کردم ولی تاثیر چندانی نداره..به همسرم علاقمندم و خیلی دوسش دارم ولی اصلا دست خودم نیس..راهنماییم کنید
با سلام و احترام
مشکلات روانی مانند اضطراب، به ویژه افسردگی، به علت اختلال و استفاده از داروهای ضد افسردگی میل جنسی را کاهش می دهند.مشکلات شما نیاز به ریشه یابی دارند توصیه دارم برای حصول نتیجه در خصوص این مسئله از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام.۳۵ساله هستم و به تازگی ازدواج کردم همسرم بی حوصله و اصلا اهل معاشرت با خانواده نیست کرونارو بهونه میکنه ولی حتی بیرون رفتن با فامیل هم دوست نداره از همه ی جمع ها کناره گیری میکنه و با هیچ کس نمی جوشه..نمیدونم چجوری اونو به جمع های خانوادگی علاقمند کنم..ممنون میشم کمکم کنید
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
با سلام و احترام
بپذیرید که همسر شما اهل معاشرت نیست. آنها هرگز شیفته مهمانی ها شلوغ نخواهند بود. چنین تصوری را از سر بیرون کنید. علایق همسر شما محترم است و او حق دارد در خصوص آنها صحبت کند شما نباید نگران قضاوت اطرافیان باشید.با استفاده از تکنیک های ارتباط کلامی موثر به شناخت تفاوت های فردی خود دست پیدا کنید.
با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات همسر شما ریشه در دوران کودکی دارند.برای بررسی دقیق و ریشه یابی عمیق و چرایی خشم و بروز این رفتارها در ایشان استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه،تکنیک های تنفس عمیق و صحیح ،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی،داشتن هدف و برنامه ریزی روزانه برای مطالعه .میتواند به مدیریت استرس در شما کمک شایانی کند.
سلام.مادر شوهرم به روابط من و همسرم حساسه.حتی موقع خواب همسرم بیشتر مواقع پیش مادرش می خوابه..تو همه ی مسائل زندگی ما دخالت میکنه.خیلی رفتارش غیرعادیه فوق العاده به همسرم وابستس البته مادرشوهرم همین یدونه پسرو داره و همسرم تو سن کم پدرش فوت کرد…به نظرم رفتار مادرشوهرم غیر عادیه.خصوصی ترین مسائل زندگیمونو همسرم به مادرش میگه و ما اصلا حریم شخصی نداریم..البته مادرشوهرم پیش ما زندگی میکنه و واقعا زندگی برای من سخته..راهنماییم کنید
با سلام و احترام
وابستگی یعنی فرد کسی را میخواهد و از او منفعتی میرسد یا بدون آن شخص نتواند زندگی عادی داشته باشد.برا حل این مساله ابتدا باید علت را بررسی کنید. اگر همسر شما به بلوغ عاطفی رسیده باشد، میتواند همسری خوب و عاطفی برای شما باشد و در عین حال به مادرش نیز توجه کندو برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
خشونت علیه زنان در همه طبقات اجتماعی، اقتصادی، نژادی، سنی و جغرافیایی یافت می شود. خشونت بازتابی از حس پرخاشگری است.مشکلات همسر شما ریشه در دوران کودکی وی دارد و برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
با سلام.۲۸ ساله هستم متاهل همسرم همیشه به من شک داره و برخورد من با هر مردی باعث عصبانیتش میشه وقتی ازش میپرسم به من اعتماد نداری؟به پاکیم اعتماد نداری؟میگه نه بهت ایمان دارم ولی حسودیم میشه…اما اصلا عصبانیتش مثل حسادت نیس!اصلا هم قبول نمیکنه که بریم پیش مشاور!میگه مشکلی ندارم..لطفا راهنماییم کنید
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
با سلام و احترام
به جای انتقاد یا واکنشهای تند کمی به حرفها و نگرانیهای همسرتان گوش بدهید. او از چه رفتار شما احساس نگرانی میکند؟ همین که او بتواند به شما اعتماد کند تا از ترسها و نگرانیهایش بگوید قدم مهمی برای بهبود احساس بیاعتمادیاش برداشته است.شنونده خوب بودن هنر بزرگی است و میتواند از تعارضات را کاهش دهد .
با سلام و احترام
با عرض تسلیت .بسیاری از احساساتی که در سوگ تجربه میکنید طبیعی هستند به خود فشار نیاورید زیرا شادی اجباری نداریم.احساسات خود را بروز دهید در طی زمان از تالمات روحی شما کاسته میشود.
باعرض سلام.فرزند من ۱۲ سالشه و شب ادراری داره من و همسرم هرکاری در توانمون بود انجام دادیم ولی مثل یه عادت شده واسش..چیکارکنیم؟لطفا راهنماییم کنید
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
با سلام و احترام
شب ادراری در کودکان مسألهای نیست که کودک بتواند آن را کنترل کند، بنابراین مبنای جایزه دادن را خیس شدن یا نشدن رختخواب نگذارید. در عوض فرزندتان را به بهانههای زیر تشویق کنید:
نوشیدن مقدار زیادی مایعات در طول روز
به خاطر ادرار کردن قبل از خوابیدن
برای ریشه یابی از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
باعرض سلام
پسر من۵سالشه
مدتی ست که لجبازی اش بیشتر شده اونم بخاطر اینکه قراره ی عضو جدید به خانواده اضافه شده
باوجود علاقه ی زیاد ب عضو جدید
ولی رفتار های لجوجانه ای داره،اگر درخواستی داشته باشد که انجام نشود گریه های طولانی میکنه
و به سختی آروم میشود .
برای رسیدن به آرامش خودم و پسرم باید چیکا کنم؟؟؟
معرف (سایت: دانشجو زهرا حسام نژاد رستمی)
با سلام و احترام
آگاهی از اینکه حسادت یک امر طبیعی در کودکان است باعث میشود خانوادهها با آرامش بیشتری نسبت به این موضوع برخورد کنند.بیش از حد فرزند بزرگ را کنترل نکنید. قوانین سخت گیرانه، مخصوصا بدون توضیح دلیل، باعث افزایش حسادت فرزند اول میشود. اعتماد به نفس او را با انتقاد و سخت گیری از بین نبرید.
سلام و عرض ادب . من متاسفانه به بیماری مبتلا شدم که برای جلوگیری از پیشرفتش کورتون استفاده میکنم و همین باعث چاقی پیش از حد من شده و این مسئله خیلی خیلی من رو ناراحت کرده و اصلا حس خوبی ندارم همیشه برنامه رژیمی دارم و بخاطر مصرف داروها تاثیری نداره.لطفا راهنمایی کنین چجوری اعتماد به نفسمو بدست بیارم.(معرف ملیحه جراح)
با سلام و احترام
با سرمایه گذاری بر روی توانمندی های فردی کمک شایانی به بالا بردن اعتماد به نفس در خود میکنید. نقص ها و ضعف هایتان را پذیرفته و خود را قضاوت و قیاس نکنید.
با سلام و احترام
با سرمایه گذاری بر روی توانمندی های فردی کمک شایانی به بالا بردن اعتماد به نفس در خود میکنید. نقص ها و ضعف هایتان را پذیرفته و خود را قضاوت و قیاس نکنید…
سلام وخسته نباشید
من یک سوالی دارم از خدمت شما اینکه از چه سنی میشه بچه هارو آگاه کرد نسبت به مسائل جنسی (منظورم تفاوت پسر دختر بودنه)و چجوری بیان کرد این موضوع رو که بچه کنکاوتر نشه و تا چه حد نیازه بدونه.(دانشجو ملیحه جراح)
با سلام و احترام
والدین باید درباره اندام خصوصی بدن کودکشان با آنها صحبت کنند و به آنها بفهمانند که هیچ کس نباید به این اندام نگاه کند یا آنها را لمس کند.
بهترین زمان برای صحبت درباره سوءاستفاده جنسی برای کودکان کوچک تر، هنگام حمام کردن بچه هاست .
با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود میتوانید کمک شایانی جهت بالا بردن اعتماد به نفس در خودتان کنید. با پذیرش نقص هایتان از قضاوت و قیاس خود بپرهیزید.
با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود میتوانید کمک شایانی جهت بالا بردن اعتماد به نفس در خودتان کنید. با پذیرش نقص هایتان از قضاوت و قیاس خود بپرهیزید..
با سلام و احترام
روش های تربیتی اشتباه در کودکی می تواند باعث ایجاد اختلال تنگاهراسی شود. باید نسبت به مشکل خود و علت به وجود آمدن آن آگاهی پیدا کند. باید در دوره های مشاوره کنترل استرس شرکت کنید تا بتوانید به کمک مشاوران و به راحتی بر این اختلال غلبه کنید.
با سلام و احترام
اگر زودباوریتان شما را اذیت میکند،قبل از اینکه چیزی را قبول و باور کنید،به دنبال مدارک برای اثباتش باشید .این موضوع را همیشه مد نظر داشته باشید که شما همه چیز را نمیدانید پس برای فهمیدن درست و غلط بودن موضوع احتیاج به شواهد و مدرک دارید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید.
سلام سلام من ی خانوم ۳۱ساله هستم دوتا بچه دختر دارم ک یکی یک ساله ویکی چهار سالشه و خیلی نسبت ب دختر کوچیکم حسودی میکنه با این ک من تفاوتی بینشون نمیزارم معرف sm2276
با سلام و احترام
حسادت احساسی طبیعی است .به عتراضات او توجه کنید.با دادن مسئولیت مراقبت از فرزند دوم او را به همکاری تشویق کرده و نشان میدهید به او توجه دارید و زمانهایی که فرزند دوم خواب است تمام توجه و محبت خود را نسبت به فرزند اول معطوف کنید .
با سلام و احترام
نوجوانی و بحران بلوغ همیشه برای والدین نگرانی به همراه دارد .با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگوی صحیح میتوانید این تعارضات را کاهش داده و حل کنید.
با سلام و احترام
متاسفانه این بیماری حواشی بسیار زیادی به همراه دارد و مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد از اطرافیان است مخصوصا شما که نقطه اتکا همسر خود هستید.به خاطر داشته باشید انرژی که برای همسر خود می گذارید به حال خوب همسرتان کمک شایانی در بهبودی میکند .و عدم حضور شما خلا بسیار بزرگ عاطفی برای ایشان به همراه دارد.
با سلام و احترام
برای شناخت و خودآگاهی بیشتر و شناسایی معیارهای اساسی ازدواج پیشنهاد میکنم با یک روانشناس مجرب به مشورت بنشینید تا با نهفتههای درون خود یا احیاناً با خطاهای شناختی خود بیشتر آشنا شوید، یادتان باشد خودآگاهی مهمترین اصل در پذیرش خود و انتخاب موفق در امر ازدواج است.
من دچار پرخوری عصبی هستم و در هیجانات فقط خوردن آرومم می کنه به همین دلیل دچار چاقی مفرط و بیماریهای جسمیه زیادی شدم و محبور شدم مهرماه ۹۹ عمل اسلیو معده انجام بدم و مقداری از معدهدام رو دربیارم الان نگرانم که دوباره به وزن قبلیم برگردم
با سلام و احترام
خوردن عصبی معمولا غیر ارادی و ناآگاهانه است. حتی قبل از آنکه بفهمید مشغول انجام چه کاری هستید، ناگهان حجم زیادی از غذا مصرف کرده اید.اما اگر یک لحظه صبر کنید و به این فکر کنید که چه چیزی شما را به خوردن تحریک کرده، در واقع به خودتان فرصتی دادهاید تا تصمیم متفاوتی بگیرید.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه عالی از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام
مشکلات بسیار زیادی دارم که نمی دونم باید باهاشون چی کار کنم
نزدیک به ۸ ساله رابطمون شروع شده و ۶ ساله ازدواج کردیم و یک پسر ۴ ساله دارم
بزرگترین مشکلم این هست که نمی تونم به همسرم آرامش بدم و اون از این موضوع همیشه ناراضی هست و بارها به من گفته که یک بارم نتونستم بهش آرامش بدم همهشه موقعی که از چیزی ناراحت بوده من نیتم درست کردن ماجرا بود یا بهش ارامش بدم یا درست کنم ولی بد تر اعصابش رو بهم ریختم و تمام مشکلات یا به گذشته مربوط میشه که به من ربط داره یا به خانواده خودم که باز به من ربط داره و من متاسفانه طبقه بالایه پدرو مادرم زندگی می کنم و نه خودم راضی هستم اینجا زندگی کنم و نه همسرم اول همسرم به این شکل نبود و لی بار فتار اشتباه پدر و مادرم وضعیت هروز بتر شده تا جایی که از اول رواطم رو کمرنگ کردم با هاشون تا الان که اصلا پایین نمیریم
ولی بخاطر اینکه هزینه خرید خونه یا اجاره ندارم مجبورم همین جا زندگی کنم. لطفا منو راهنمایی کنید که چه طور می تونم رندگیمو مدیریت کنم؟
معرف : خانم مریم قادری
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود.با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح و شناخت انتظارت خود میتوانید کمک شایانی به بهبودی روابط خود کنید لذا لازم به ذکر است جهت حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام.خسته نباشید.خانوم ۳۲ساله ای هستم که مدت ۵ساله ازدواج کردم.موقع ازدواج دانشجوی دکترا بودم و همسرمم مشکلی بااین موضوع که دانشجو هستم و شغلی ندارم نداشت ولی از یک سال بعد از ازدواجمون شروع کرد به ایراد و بهانه گرفتن که تو آینده شغلی نداری بیا انصراف بده و پزشکی بخون ….در آینده پولدار میشیم….من قبول نمیکردم چون ذهنم و شرایط روحی انصراف از دانشگاه و مجدد برای رشته ای جدید خوندن رو نداشتم شوهرمم توی کارای منزل کمک نمیکردن تازه مدام ازم ایراد و بهانه میگرفتن….تا الان که من فارغ التحصیل شدم…الان هنوز دست از سر من برنمیداره و هر هفته شروع میکنه به حرفای تکراری که تو ۱۰سال درس خوندی به جایی نرسیدی تو یه آدم شکست خورده ای من تو رو میبینم حرصم درمیاد تو توی این چندسال خوردی و خوابیدی من همه کارا رو انجام دادم…..الان دیگه کلافه شدم بنظرتون چیکارکنم؟من اشتباه کردم؟
معرف: خانم مریم قادری
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود.با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح و شناخت انتظارت خود میتوانید کمک شایانی به بهبودی روابط خود کنید لذا لازم به ذکر است جهت حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام.
پسری هستم که ۱۷ سال دارم.
متاسفانه مشکلات شخصی و غیرشخصی زیاد دارم.یکی از مشکلاتم حرف زدن با خودم هست.خودم رو تو موقعیت هایی که دوست داشتم میزارم و نقش همه شخصیت ها رو خودم بازی میکنم.
مثلا تو اتاقی نشستم که سرجمع امکاناتش یک فرش و یک کمد هست ولی توی رویام قادرم خودمو در یک شرکت شیک و با امکانات بالا ببینم.بیشتر کار هایی که باعث جلب توجه دیگران میشود رو رویا میبینم. خودم حس میکنم این خیالپردازی بیشتر برای ارضای حسهای درونی هستش که هیچوقت در واقعیت ارضا نشدن. البته من چند ساله خودمو کنترل کردم که این کار ها رو انجام ندم تا کسی نفهمه. ولی هنوز انگیزه این که پاشم و هر چی خیال کردم رو انجام بدم از بین نرفته و خیلی رو اعصابمه. ولی تا الان با خودم حرف میزنم البته با دهن بسته( خلاصه طوری که کسی مشکلم رو نمیفهمه) واقعا نمیدونم چیکار کنم . خجالت میکشم در مورد این موضوع و بقیه مشکلاتم حتی تلفنی با مشاور صحبت کنم.
معرف سایت: مریم قادری
با سلام و احترام
افرادی که با خود حرف می زنند معمولا در یافتن راه حل مشکلات سردرگم هستند و با حرف زدن با خود، دنبال راه حل می گردند تا به کاهش اضطرابشان کمک کند.اما برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور استفاده از خدمات مرکز مشاوره توصیه من به شما است.
سلام من ۲۳ سالمه دو جلسه با یه اقایی که شرایط خوبی هم داره قرار اشنایی برای ازدواج داشتم. تو این دو جلسه گرفتار دوتا حس متناقض شدم و بلاتکلیفم کرده.
حس و شناختی که من تو این مدت از ایشون پیدا کردم اینه که دوست دارم جلسات بیشتری ببینمش و باهاش حرف بزنم خوشم اومده ازش فک کنم اونم خوشش اومده.
ولی از طرفی حس دیگه ای هم دارم که فعلا تا دوسه سال دیگه نمیخوام ازدواج کنم امادگیشو تو خودم نمیبینم و فکر میکنم اگه به اشنایی ادامه بدم اون ادمو بازیچه خودم کردم چون من تصمیم ازدواج ندارم حالا به کدوم احساسم بها بدم کدوم درست تره ادامه بدم یا ن؟ معرف سایت: خانم مریم قادری
با سلام و احترام
در مورد تردید در ازدواج و شک نسبت به انتخابتان با کسی که به او اعتماد دارید حرف بزنید. حرف زدن با دیگران می تواند فکر شما را بازتر کند. شاید حتی در خلال حرف زدن، به احساسات پنهان خود و دلیل واقعی ترس هایتان برسید. در انتخاب فرد دقت کنید. او باید کسی باشد که به او اعتماد کامل دارید، در آینده از ترس های شما چیزی به همسرتان نمی گوید و خیر و صلاح شما را می خواهد. حرف زدن با یک مشاور همیشه ایمن ترین راه است.
سلام وقتتون بخیر من دختری ۱۶ ساله هستم و مدتیست بسیار بسیار حساس شدم و هرکس از اهل خانه کمی خشک با من حرف میزنه ناخوداگاه اشک هایم سرازیر میشه و نمیتونم جواب خوبی به انها بدهم و هرکس که در خانه ما رفت امد داشته باشه محاله که اشک های من رو ندیده باشه و من اذیت میشم که همه اشک های منو دیدن من میدونم این حجم از گریه طبیعی نیست و گریه های من حداقل روزی یه بار هست و کنترلشون از دستم خارجه گاهی اوقات خودم حس میکنم درحال افسرده شدنم هستم 🙁
امسال از لحاظ درسی به شدت عقب افتادم و حس هایی رو در این حیطه گرفتم که حتی بهش فکر هم نمیکردم ولی به نظر خودم باز هم این دلیل گریه های من نیست من از همون بچگی خیلی راحت میتونستم گریه کنم و کنترلش دست خودم بود ولی گریه های الانم ناخواسته است و هیچ کنترلی روی اونها ندارم
به نظر شما مشکل من چی میتونه باشه و چه جوری می تونم این مشکلمو حل کنم؟
معرف سایت: خانم مریم قادری
با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ما ریشه در دوران کودکی ما دارند زمانی که اولین بار احساساتی را تجربه کردیم.ضعف هایتان را پذیرفته و خود را قیاس و قضاوت نکنید .برای ریشه یابی عمیق این مهم میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با عرض سلام و احترام من پسری دارم 5 سالشه خیلی جنب و جوش و فعالیت زیادی داره اصلا موقعی ک بیداره یه جا آروم و قرار نداره فقط گاهی اوقات جلوی تلویزیون ی برنامه نگاه میکنه یکم میشینه و موقع نهار یا صبحونه هم هر قاشقی ک میخوره باید بره دوباره بیاد تا قاشق بعدی رو بخوره میخواستم ببینم احتمال داره پسر من بیش فعال باشه؟ و علامت بیش فعالی چ چیزهایی است؟ ( معرف : فاطمه سهرابی)
سلام من یک پسر شانزده ساله دارم که بیشتر وقت خودش را در اتاقش میگذراند به نظرم این رفتار مقتضای سنش باشد ولی جدیدا می بینم که زیاد قرص استامینوفن کدیین مصرف می کند ازش سوال کردم که ناراحتی دارد ؟ یا جایش درد می کند ؟ که گفت نه ولی باز هم پنهانی قرص می خورد میترسم نکند معتاد شده باشد هیچ تغییر رفتار یا علامت دیگری ندارد از طرفی هم شنیدم که اگر بچه ها متوجه شوند که مادر یا پدرشان در مورد اعتیاد به آنها شک دارند بیشتر احتمال دارد که به سمت مواد کشیده شوند حالا مانده ام که چه کار باید بکنم تا خیالم آسوده شود(همدانچی)
با سلام و احترام
نوجوانی و بحران بلوغ همیشه برای والدین نگرانی به همراه دارد .فضایی امن و صمیمی در خانه ایجاد کرده و با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید گفتگویی صحیح در جهت شناخت نیازهای نوجوان خود داشته و به حل تعارضات کمک شایانی کنید.و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با عرض سلام ، من دختری هستم32 ساله من از اضطراب اجتماعی به شدت رنج میبرم بار اولی ک این حالت بهم دست داد خوب یادمه به گونه ای است که در جمع نمیتوانم حضور پیدا کنم و از موقعیتهای بسیار خوب اجتماعی گریزانم و شغل من به گونه ای است که باید در جمع حضور پیدا کنم لطفا مرا راهنمایی کنید.( معرف : فاطمه سهرابی)
با سلام و احترام
تکنیکهای تنفسی، توقف و دور نمودن افکار منفی و پذیرش همهجانبهی احساسات عمیق بیآنکه خود را قضاوت کنیم و در مواقعی که غیر قابل کنترل یا بدرفتاریم، بخواهیم خود را قابل کنترل و دوست داشتنی جلوه دهیم از تکنیکهای متداول این روش درمانی میباشد.با این وجود برای ریشه یابی عمیق استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
با عرض سلام و احترام
ساجده ترابی
من در سن ۴ یا ۵ سالگی هنگام عبور از خیابان نزدیک بود ی ماشین با من برخورد کند. از همون موقع دچار ترس عبور از خیابون شدم یعنی وقتی میخوام از خیابون رد بشم دچار تنگی نفس، استرس و… میشم. اوایل چون کوچیکتر بودم خیلی سخت نبود اما هر چی که بزرگتر شدم این موصوع بدتر شد و حتی برای حل این مشکل به مشاور مراجعه کردم. الان که ۲۰ سالمه طوری شده که تا حد امکان تنهایی خیابون نمیرم و همیشه سعی میکنم یکی همراهم باشه.
با سلام و احترام
بسیاری از ترس ها ریشه در دوران کودکی دارند .زمانی که اولین احساسات را تجربه کردیم.با تکنیک های تنفس عمیق برای آرام سازی خود اقدام کنید .احساسات خود را بروز داده و با ترس خود گام به گام مواجه شوید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید
در سن ۵ یا ۶ سالگی هنگام عبور از خیابان نزدیک بود یک ماشین با من برخورد کند. از همون موقع تا الان دچار ترس عبور از خیابان شدم. هنگام عبور از خیابن دچار افزایش ضربان قلب، استرس و تنگی نفس میشم و سریع میخوام از خیابان عبور کنم. این مشکل خیلی من و اذیت میکرد حتی برای برطرف کردنش پیش مشاور رفتم اما هنوز وقتی میخوام از خیابان عبور کنم دچار استرس، افزایش ضربان قلب، تنگی نفس میشم. به خاطر همین تا جایی که ممکنه سعی میکنم همیشه کسی همراه من باشهو کلا به تنهایی بیرون نمیرم.
با سلام و احترام
بسیاری از ترس ها ریشه در دوران کودکی دارند .زمانی که اولین احساسات را تجربه کردیم.با تکنیک های تنفس عمیق برای آرام سازی خود اقدام کنید .احساسات خود را بروز داده و با ترس خود گام به گام مواجه شوید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
مردی ۴۵ساله هستم ..زنی دارم ک بسیار شکاک هست … مدام یواشکی تو گوشی منه…یالباسامومیگرده …درصورتی ک من خیلی وقت برای خانواده ام میزارم …نمیدونم چیکار کنم ک از احساس من مطمعن بشه
با سلام و احترام
اعتماد بین زوجین از پایه ای ترین مسائل در زندگی مشترک است .این مدل شک های بیمارگونه نیاز به ریشه یابی و بررسی دقیق تری دارد که برای حصول نتیجه درخور برای این مهم توصیه دارم از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
Comments (2,668)
مریم
2021-06-16سلام وقت بخیر من مشکل اضطراب و وسواس فکری دارم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
مهمترین تکنیک درمان شناختی رفتاری برای درمان وسواس، روش مواجهه و جلوگیری از پاسخ است.
حسین
2021-06-16سلام. من با دیدن یسری فیلم ها حس خوشایندی دارم به تازگی ازدواج کردم ولی فقط به همسرم علاقمندم اما میل جنسی ندارم و اصلا نمی تونم رابطه برقرار کنم..قرص و داروهای های متفاوتی رو امتحان کردم ولی تاثیر چندانی نداره..به همسرم علاقمندم و خیلی دوسش دارم ولی اصلا دست خودم نیس..راهنماییم کنید
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
مشکلات روانی مانند اضطراب، به ویژه افسردگی، به علت اختلال و استفاده از داروهای ضد افسردگی میل جنسی را کاهش می دهند.مشکلات شما نیاز به ریشه یابی دارند توصیه دارم برای حصول نتیجه در خصوص این مسئله از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
کامران
2021-06-16سلام.۳۵ساله هستم و به تازگی ازدواج کردم همسرم بی حوصله و اصلا اهل معاشرت با خانواده نیست کرونارو بهونه میکنه ولی حتی بیرون رفتن با فامیل هم دوست نداره از همه ی جمع ها کناره گیری میکنه و با هیچ کس نمی جوشه..نمیدونم چجوری اونو به جمع های خانوادگی علاقمند کنم..ممنون میشم کمکم کنید
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بپذیرید که همسر شما اهل معاشرت نیست. آنها هرگز شیفته مهمانی ها شلوغ نخواهند بود. چنین تصوری را از سر بیرون کنید. علایق همسر شما محترم است و او حق دارد در خصوص آنها صحبت کند شما نباید نگران قضاوت اطرافیان باشید.با استفاده از تکنیک های ارتباط کلامی موثر به شناخت تفاوت های فردی خود دست پیدا کنید.
مریم مرتضوی معرف :حانیه نریمان
2021-06-16شوهرم کتکم میزنه خرجی نمیده نمیزاره با. خواهرم و رفیقام برم بیرون
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات همسر شما ریشه در دوران کودکی دارند.برای بررسی دقیق و ریشه یابی عمیق و چرایی خشم و بروز این رفتارها در ایشان استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
شراره
2021-06-16سلام وقتتون بخیر
روزای های نزدیک به کنکور هست و من استرس زیادی دارم و باعث شده اعتماد به نفسم پایین بیاد
معرف:حانیه نریمان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه،تکنیک های تنفس عمیق و صحیح ،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی،داشتن هدف و برنامه ریزی روزانه برای مطالعه .میتواند به مدیریت استرس در شما کمک شایانی کند.
مهناز
2021-06-16سلام.مادر شوهرم به روابط من و همسرم حساسه.حتی موقع خواب همسرم بیشتر مواقع پیش مادرش می خوابه..تو همه ی مسائل زندگی ما دخالت میکنه.خیلی رفتارش غیرعادیه فوق العاده به همسرم وابستس البته مادرشوهرم همین یدونه پسرو داره و همسرم تو سن کم پدرش فوت کرد…به نظرم رفتار مادرشوهرم غیر عادیه.خصوصی ترین مسائل زندگیمونو همسرم به مادرش میگه و ما اصلا حریم شخصی نداریم..البته مادرشوهرم پیش ما زندگی میکنه و واقعا زندگی برای من سخته..راهنماییم کنید
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-16با سلام و احترام
وابستگی یعنی فرد کسی را میخواهد و از او منفعتی میرسد یا بدون آن شخص نتواند زندگی عادی داشته باشد.برا حل این مساله ابتدا باید علت را بررسی کنید. اگر همسر شما به بلوغ عاطفی رسیده باشد، میتواند همسری خوب و عاطفی برای شما باشد و در عین حال به مادرش نیز توجه کندو برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
مریم مرتضوی معرف(حانیه نریمان)
2021-06-16شوهرم کتکم میزنه خرجی نمیده نمیزاره با خواهرم یا رفیقام بیرون برم انگار برده اشم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-16با سلام و احترام
خشونت علیه زنان در همه طبقات اجتماعی، اقتصادی، نژادی، سنی و جغرافیایی یافت می شود. خشونت بازتابی از حس پرخاشگری است.مشکلات همسر شما ریشه در دوران کودکی وی دارد و برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
مریم
2021-06-15با سلام.۲۸ ساله هستم متاهل همسرم همیشه به من شک داره و برخورد من با هر مردی باعث عصبانیتش میشه وقتی ازش میپرسم به من اعتماد نداری؟به پاکیم اعتماد نداری؟میگه نه بهت ایمان دارم ولی حسودیم میشه…اما اصلا عصبانیتش مثل حسادت نیس!اصلا هم قبول نمیکنه که بریم پیش مشاور!میگه مشکلی ندارم..لطفا راهنماییم کنید
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-16با سلام و احترام
به جای انتقاد یا واکنشهای تند کمی به حرفها و نگرانیهای همسرتان گوش بدهید. او از چه رفتار شما احساس نگرانی میکند؟ همین که او بتواند به شما اعتماد کند تا از ترسها و نگرانیهایش بگوید قدم مهمی برای بهبود احساس بیاعتمادیاش برداشته است.شنونده خوب بودن هنر بزرگی است و میتواند از تعارضات را کاهش دهد .
Sana
2021-06-18با سلام و احترام همسرم به تازگی فوت کردن من یهو عصبانی میشم و داد میزنم،حوصله ندارم،اعصابم خورده،میشه راهکار بدین
از طرف ساجده براتی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با عرض تسلیت .بسیاری از احساساتی که در سوگ تجربه میکنید طبیعی هستند به خود فشار نیاورید زیرا شادی اجباری نداریم.احساسات خود را بروز دهید در طی زمان از تالمات روحی شما کاسته میشود.
ناصر
2021-06-15باعرض سلام.فرزند من ۱۲ سالشه و شب ادراری داره من و همسرم هرکاری در توانمون بود انجام دادیم ولی مثل یه عادت شده واسش..چیکارکنیم؟لطفا راهنماییم کنید
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-16با سلام و احترام
شب ادراری در کودکان مسألهای نیست که کودک بتواند آن را کنترل کند، بنابراین مبنای جایزه دادن را خیس شدن یا نشدن رختخواب نگذارید. در عوض فرزندتان را به بهانههای زیر تشویق کنید:
نوشیدن مقدار زیادی مایعات در طول روز
به خاطر ادرار کردن قبل از خوابیدن
برای ریشه یابی از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
فرزانه
2021-06-17باعرض سلام
پسر من۵سالشه
مدتی ست که لجبازی اش بیشتر شده اونم بخاطر اینکه قراره ی عضو جدید به خانواده اضافه شده
باوجود علاقه ی زیاد ب عضو جدید
ولی رفتار های لجوجانه ای داره،اگر درخواستی داشته باشد که انجام نشود گریه های طولانی میکنه
و به سختی آروم میشود .
برای رسیدن به آرامش خودم و پسرم باید چیکا کنم؟؟؟
معرف (سایت: دانشجو زهرا حسام نژاد رستمی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
آگاهی از اینکه حسادت یک امر طبیعی در کودکان است باعث میشود خانوادهها با آرامش بیشتری نسبت به این موضوع برخورد کنند.بیش از حد فرزند بزرگ را کنترل نکنید. قوانین سخت گیرانه، مخصوصا بدون توضیح دلیل، باعث افزایش حسادت فرزند اول میشود. اعتماد به نفس او را با انتقاد و سخت گیری از بین نبرید.
مرجان
2021-06-15سلام و عرض ادب . من متاسفانه به بیماری مبتلا شدم که برای جلوگیری از پیشرفتش کورتون استفاده میکنم و همین باعث چاقی پیش از حد من شده و این مسئله خیلی خیلی من رو ناراحت کرده و اصلا حس خوبی ندارم همیشه برنامه رژیمی دارم و بخاطر مصرف داروها تاثیری نداره.لطفا راهنمایی کنین چجوری اعتماد به نفسمو بدست بیارم.(معرف ملیحه جراح)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با سرمایه گذاری بر روی توانمندی های فردی کمک شایانی به بالا بردن اعتماد به نفس در خود میکنید. نقص ها و ضعف هایتان را پذیرفته و خود را قضاوت و قیاس نکنید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با سرمایه گذاری بر روی توانمندی های فردی کمک شایانی به بالا بردن اعتماد به نفس در خود میکنید. نقص ها و ضعف هایتان را پذیرفته و خود را قضاوت و قیاس نکنید…
sima.n
2021-06-15سلام وخسته نباشید
من یک سوالی دارم از خدمت شما اینکه از چه سنی میشه بچه هارو آگاه کرد نسبت به مسائل جنسی (منظورم تفاوت پسر دختر بودنه)و چجوری بیان کرد این موضوع رو که بچه کنکاوتر نشه و تا چه حد نیازه بدونه.(دانشجو ملیحه جراح)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
والدین باید درباره اندام خصوصی بدن کودکشان با آنها صحبت کنند و به آنها بفهمانند که هیچ کس نباید به این اندام نگاه کند یا آنها را لمس کند.
بهترین زمان برای صحبت درباره سوءاستفاده جنسی برای کودکان کوچک تر، هنگام حمام کردن بچه هاست .
نوروزی معرف ف ثامنی
2021-06-15اعتماد به نفس بسیار پایینی دارم نمیدونم چیکار کنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود میتوانید کمک شایانی جهت بالا بردن اعتماد به نفس در خودتان کنید. با پذیرش نقص هایتان از قضاوت و قیاس خود بپرهیزید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود میتوانید کمک شایانی جهت بالا بردن اعتماد به نفس در خودتان کنید. با پذیرش نقص هایتان از قضاوت و قیاس خود بپرهیزید..
صفری معرف طوسی
2021-06-15فوبیای فضای بسته دارم. نمیتونم با این مشکل کنار بیام
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
روش های تربیتی اشتباه در کودکی می تواند باعث ایجاد اختلال تنگاهراسی شود. باید نسبت به مشکل خود و علت به وجود آمدن آن آگاهی پیدا کند. باید در دوره های مشاوره کنترل استرس شرکت کنید تا بتوانید به کمک مشاوران و به راحتی بر این اختلال غلبه کنید.
sm2276
2021-06-15سلام من ۲۶سالمه وخیلی زود باورم و حرف همه رو تاثیر میزاره وخیلی ضرر دیدم ی راهی پیش روم بزارین معرف sm2276
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
اگر زودباوریتان شما را اذیت میکند،قبل از اینکه چیزی را قبول و باور کنید،به دنبال مدارک برای اثباتش باشید .این موضوع را همیشه مد نظر داشته باشید که شما همه چیز را نمیدانید پس برای فهمیدن درست و غلط بودن موضوع احتیاج به شواهد و مدرک دارید تا بتوانید تصمیم درست بگیرید.
sm2276
2021-06-15سلام سلام من ی خانوم ۳۱ساله هستم دوتا بچه دختر دارم ک یکی یک ساله ویکی چهار سالشه و خیلی نسبت ب دختر کوچیکم حسودی میکنه با این ک من تفاوتی بینشون نمیزارم معرف sm2276
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
حسادت احساسی طبیعی است .به عتراضات او توجه کنید.با دادن مسئولیت مراقبت از فرزند دوم او را به همکاری تشویق کرده و نشان میدهید به او توجه دارید و زمانهایی که فرزند دوم خواب است تمام توجه و محبت خود را نسبت به فرزند اول معطوف کنید .
sm2276
2021-06-15سلام من ۱۷سالمه و خانوادم مدام ب دوستای من گیر میدن و نمیتونم هیچکدومو برنجونم از طرف sm2276
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
نوجوانی و بحران بلوغ همیشه برای والدین نگرانی به همراه دارد .با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگوی صحیح میتوانید این تعارضات را کاهش داده و حل کنید.
علی
2021-06-17با سلام
من پسری ۲۶ساله هستم که همسرم به سرطان مبتلا شده است و ماه ها درگیر هستیم اما مادرم میگوید که باید از همسرم جدا شوم چه کنم
معرف
سمیه طاووسی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
متاسفانه این بیماری حواشی بسیار زیادی به همراه دارد و مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد از اطرافیان است مخصوصا شما که نقطه اتکا همسر خود هستید.به خاطر داشته باشید انرژی که برای همسر خود می گذارید به حال خوب همسرتان کمک شایانی در بهبودی میکند .و عدم حضور شما خلا بسیار بزرگ عاطفی برای ایشان به همراه دارد.
sm2276
2021-06-15سلام من ۳۴سالمه و هنوز نتو نستم ازدواج کنم با داشتن تمام شرایط انتخاب برام خیلی سخته لطفا راهنمایی کنین معرف sm.2276
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
برای شناخت و خودآگاهی بیشتر و شناسایی معیارهای اساسی ازدواج پیشنهاد میکنم با یک روانشناس مجرب به مشورت بنشینید تا با نهفتههای درون خود یا احیاناً با خطاهای شناختی خود بیشتر آشنا شوید، یادتان باشد خودآگاهی مهمترین اصل در پذیرش خود و انتخاب موفق در امر ازدواج است.
آفاق زهری پور
2021-06-15من دچار پرخوری عصبی هستم و در هیجانات فقط خوردن آرومم می کنه به همین دلیل دچار چاقی مفرط و بیماریهای جسمیه زیادی شدم و محبور شدم مهرماه ۹۹ عمل اسلیو معده انجام بدم و مقداری از معدهدام رو دربیارم الان نگرانم که دوباره به وزن قبلیم برگردم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
خوردن عصبی معمولا غیر ارادی و ناآگاهانه است. حتی قبل از آنکه بفهمید مشغول انجام چه کاری هستید، ناگهان حجم زیادی از غذا مصرف کرده اید.اما اگر یک لحظه صبر کنید و به این فکر کنید که چه چیزی شما را به خوردن تحریک کرده، در واقع به خودتان فرصتی دادهاید تا تصمیم متفاوتی بگیرید.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه عالی از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سمانه
2021-06-15سلام
مشکلات بسیار زیادی دارم که نمی دونم باید باهاشون چی کار کنم
نزدیک به ۸ ساله رابطمون شروع شده و ۶ ساله ازدواج کردیم و یک پسر ۴ ساله دارم
بزرگترین مشکلم این هست که نمی تونم به همسرم آرامش بدم و اون از این موضوع همیشه ناراضی هست و بارها به من گفته که یک بارم نتونستم بهش آرامش بدم همهشه موقعی که از چیزی ناراحت بوده من نیتم درست کردن ماجرا بود یا بهش ارامش بدم یا درست کنم ولی بد تر اعصابش رو بهم ریختم و تمام مشکلات یا به گذشته مربوط میشه که به من ربط داره یا به خانواده خودم که باز به من ربط داره و من متاسفانه طبقه بالایه پدرو مادرم زندگی می کنم و نه خودم راضی هستم اینجا زندگی کنم و نه همسرم اول همسرم به این شکل نبود و لی بار فتار اشتباه پدر و مادرم وضعیت هروز بتر شده تا جایی که از اول رواطم رو کمرنگ کردم با هاشون تا الان که اصلا پایین نمیریم
ولی بخاطر اینکه هزینه خرید خونه یا اجاره ندارم مجبورم همین جا زندگی کنم. لطفا منو راهنمایی کنید که چه طور می تونم رندگیمو مدیریت کنم؟
معرف : خانم مریم قادری
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود.با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح و شناخت انتظارت خود میتوانید کمک شایانی به بهبودی روابط خود کنید لذا لازم به ذکر است جهت حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
fatima
2021-06-15سلام.خسته نباشید.خانوم ۳۲ساله ای هستم که مدت ۵ساله ازدواج کردم.موقع ازدواج دانشجوی دکترا بودم و همسرمم مشکلی بااین موضوع که دانشجو هستم و شغلی ندارم نداشت ولی از یک سال بعد از ازدواجمون شروع کرد به ایراد و بهانه گرفتن که تو آینده شغلی نداری بیا انصراف بده و پزشکی بخون ….در آینده پولدار میشیم….من قبول نمیکردم چون ذهنم و شرایط روحی انصراف از دانشگاه و مجدد برای رشته ای جدید خوندن رو نداشتم شوهرمم توی کارای منزل کمک نمیکردن تازه مدام ازم ایراد و بهانه میگرفتن….تا الان که من فارغ التحصیل شدم…الان هنوز دست از سر من برنمیداره و هر هفته شروع میکنه به حرفای تکراری که تو ۱۰سال درس خوندی به جایی نرسیدی تو یه آدم شکست خورده ای من تو رو میبینم حرصم درمیاد تو توی این چندسال خوردی و خوابیدی من همه کارا رو انجام دادم…..الان دیگه کلافه شدم بنظرتون چیکارکنم؟من اشتباه کردم؟
معرف: خانم مریم قادری
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود.با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح و شناخت انتظارت خود میتوانید کمک شایانی به بهبودی روابط خود کنید لذا لازم به ذکر است جهت حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
ashkan
2021-06-15با سلام.
پسری هستم که ۱۷ سال دارم.
متاسفانه مشکلات شخصی و غیرشخصی زیاد دارم.یکی از مشکلاتم حرف زدن با خودم هست.خودم رو تو موقعیت هایی که دوست داشتم میزارم و نقش همه شخصیت ها رو خودم بازی میکنم.
مثلا تو اتاقی نشستم که سرجمع امکاناتش یک فرش و یک کمد هست ولی توی رویام قادرم خودمو در یک شرکت شیک و با امکانات بالا ببینم.بیشتر کار هایی که باعث جلب توجه دیگران میشود رو رویا میبینم. خودم حس میکنم این خیالپردازی بیشتر برای ارضای حسهای درونی هستش که هیچوقت در واقعیت ارضا نشدن. البته من چند ساله خودمو کنترل کردم که این کار ها رو انجام ندم تا کسی نفهمه. ولی هنوز انگیزه این که پاشم و هر چی خیال کردم رو انجام بدم از بین نرفته و خیلی رو اعصابمه. ولی تا الان با خودم حرف میزنم البته با دهن بسته( خلاصه طوری که کسی مشکلم رو نمیفهمه) واقعا نمیدونم چیکار کنم . خجالت میکشم در مورد این موضوع و بقیه مشکلاتم حتی تلفنی با مشاور صحبت کنم.
معرف سایت: مریم قادری
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
افرادی که با خود حرف می زنند معمولا در یافتن راه حل مشکلات سردرگم هستند و با حرف زدن با خود، دنبال راه حل می گردند تا به کاهش اضطرابشان کمک کند.اما برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور استفاده از خدمات مرکز مشاوره توصیه من به شما است.
رها خانم
2021-06-15سلام من ۲۳ سالمه دو جلسه با یه اقایی که شرایط خوبی هم داره قرار اشنایی برای ازدواج داشتم. تو این دو جلسه گرفتار دوتا حس متناقض شدم و بلاتکلیفم کرده.
حس و شناختی که من تو این مدت از ایشون پیدا کردم اینه که دوست دارم جلسات بیشتری ببینمش و باهاش حرف بزنم خوشم اومده ازش فک کنم اونم خوشش اومده.
ولی از طرفی حس دیگه ای هم دارم که فعلا تا دوسه سال دیگه نمیخوام ازدواج کنم امادگیشو تو خودم نمیبینم و فکر میکنم اگه به اشنایی ادامه بدم اون ادمو بازیچه خودم کردم چون من تصمیم ازدواج ندارم حالا به کدوم احساسم بها بدم کدوم درست تره ادامه بدم یا ن؟ معرف سایت: خانم مریم قادری
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
در مورد تردید در ازدواج و شک نسبت به انتخابتان با کسی که به او اعتماد دارید حرف بزنید. حرف زدن با دیگران می تواند فکر شما را بازتر کند. شاید حتی در خلال حرف زدن، به احساسات پنهان خود و دلیل واقعی ترس هایتان برسید. در انتخاب فرد دقت کنید. او باید کسی باشد که به او اعتماد کامل دارید، در آینده از ترس های شما چیزی به همسرتان نمی گوید و خیر و صلاح شما را می خواهد. حرف زدن با یک مشاور همیشه ایمن ترین راه است.
mobina
2021-06-15سلام وقتتون بخیر من دختری ۱۶ ساله هستم و مدتیست بسیار بسیار حساس شدم و هرکس از اهل خانه کمی خشک با من حرف میزنه ناخوداگاه اشک هایم سرازیر میشه و نمیتونم جواب خوبی به انها بدهم و هرکس که در خانه ما رفت امد داشته باشه محاله که اشک های من رو ندیده باشه و من اذیت میشم که همه اشک های منو دیدن من میدونم این حجم از گریه طبیعی نیست و گریه های من حداقل روزی یه بار هست و کنترلشون از دستم خارجه گاهی اوقات خودم حس میکنم درحال افسرده شدنم هستم 🙁
امسال از لحاظ درسی به شدت عقب افتادم و حس هایی رو در این حیطه گرفتم که حتی بهش فکر هم نمیکردم ولی به نظر خودم باز هم این دلیل گریه های من نیست من از همون بچگی خیلی راحت میتونستم گریه کنم و کنترلش دست خودم بود ولی گریه های الانم ناخواسته است و هیچ کنترلی روی اونها ندارم
به نظر شما مشکل من چی میتونه باشه و چه جوری می تونم این مشکلمو حل کنم؟
معرف سایت: خانم مریم قادری
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ما ریشه در دوران کودکی ما دارند زمانی که اولین بار احساساتی را تجربه کردیم.ضعف هایتان را پذیرفته و خود را قیاس و قضاوت نکنید .برای ریشه یابی عمیق این مهم میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
فاطمه سهرابی
2021-06-15با عرض سلام و احترام من پسری دارم 5 سالشه خیلی جنب و جوش و فعالیت زیادی داره اصلا موقعی ک بیداره یه جا آروم و قرار نداره فقط گاهی اوقات جلوی تلویزیون ی برنامه نگاه میکنه یکم میشینه و موقع نهار یا صبحونه هم هر قاشقی ک میخوره باید بره دوباره بیاد تا قاشق بعدی رو بخوره میخواستم ببینم احتمال داره پسر من بیش فعال باشه؟ و علامت بیش فعالی چ چیزهایی است؟ ( معرف : فاطمه سهرابی)
Zahra
2021-06-15سلام من یک پسر شانزده ساله دارم که بیشتر وقت خودش را در اتاقش میگذراند به نظرم این رفتار مقتضای سنش باشد ولی جدیدا می بینم که زیاد قرص استامینوفن کدیین مصرف می کند ازش سوال کردم که ناراحتی دارد ؟ یا جایش درد می کند ؟ که گفت نه ولی باز هم پنهانی قرص می خورد میترسم نکند معتاد شده باشد هیچ تغییر رفتار یا علامت دیگری ندارد از طرفی هم شنیدم که اگر بچه ها متوجه شوند که مادر یا پدرشان در مورد اعتیاد به آنها شک دارند بیشتر احتمال دارد که به سمت مواد کشیده شوند حالا مانده ام که چه کار باید بکنم تا خیالم آسوده شود(همدانچی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
نوجوانی و بحران بلوغ همیشه برای والدین نگرانی به همراه دارد .فضایی امن و صمیمی در خانه ایجاد کرده و با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید گفتگویی صحیح در جهت شناخت نیازهای نوجوان خود داشته و به حل تعارضات کمک شایانی کنید.و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
حلیمه غلامی
2021-06-15با عرض سلام ، من دختری هستم32 ساله من از اضطراب اجتماعی به شدت رنج میبرم بار اولی ک این حالت بهم دست داد خوب یادمه به گونه ای است که در جمع نمیتوانم حضور پیدا کنم و از موقعیتهای بسیار خوب اجتماعی گریزانم و شغل من به گونه ای است که باید در جمع حضور پیدا کنم لطفا مرا راهنمایی کنید.( معرف : فاطمه سهرابی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه و تصحیح تنفس گام به گام با ترس هایتان مواجه شوید.نقص های خود را بپذیرید و خودتان را قضاوت و قیاس نکنید.
نازنین
2021-06-15نازنین هستم 22سالمه من مشکل اعصاب وافسردگی دارم.
معرف دانشجوغزاله حاجیان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
تکنیکهای تنفسی، توقف و دور نمودن افکار منفی و پذیرش همهجانبهی احساسات عمیق بیآنکه خود را قضاوت کنیم و در مواقعی که غیر قابل کنترل یا بدرفتاریم، بخواهیم خود را قابل کنترل و دوست داشتنی جلوه دهیم از تکنیکهای متداول این روش درمانی میباشد.با این وجود برای ریشه یابی عمیق استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
فاطمه حافظی
2021-06-15با عرض سلام و احترام
ساجده ترابی
من در سن ۴ یا ۵ سالگی هنگام عبور از خیابان نزدیک بود ی ماشین با من برخورد کند. از همون موقع دچار ترس عبور از خیابون شدم یعنی وقتی میخوام از خیابون رد بشم دچار تنگی نفس، استرس و… میشم. اوایل چون کوچیکتر بودم خیلی سخت نبود اما هر چی که بزرگتر شدم این موصوع بدتر شد و حتی برای حل این مشکل به مشاور مراجعه کردم. الان که ۲۰ سالمه طوری شده که تا حد امکان تنهایی خیابون نمیرم و همیشه سعی میکنم یکی همراهم باشه.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بسیاری از ترس ها ریشه در دوران کودکی دارند .زمانی که اولین احساسات را تجربه کردیم.با تکنیک های تنفس عمیق برای آرام سازی خود اقدام کنید .احساسات خود را بروز داده و با ترس خود گام به گام مواجه شوید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید
فاطمه حافظی
2021-06-15به نام خدا
ساجده ترابی
در سن ۵ یا ۶ سالگی هنگام عبور از خیابان نزدیک بود یک ماشین با من برخورد کند. از همون موقع تا الان دچار ترس عبور از خیابان شدم. هنگام عبور از خیابن دچار افزایش ضربان قلب، استرس و تنگی نفس میشم و سریع میخوام از خیابان عبور کنم. این مشکل خیلی من و اذیت میکرد حتی برای برطرف کردنش پیش مشاور رفتم اما هنوز وقتی میخوام از خیابان عبور کنم دچار استرس، افزایش ضربان قلب، تنگی نفس میشم. به خاطر همین تا جایی که ممکنه سعی میکنم همیشه کسی همراه من باشهو کلا به تنهایی بیرون نمیرم.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
بسیاری از ترس ها ریشه در دوران کودکی دارند .زمانی که اولین احساسات را تجربه کردیم.با تکنیک های تنفس عمیق برای آرام سازی خود اقدام کنید .احساسات خود را بروز داده و با ترس خود گام به گام مواجه شوید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سعیدی
2021-06-15مردی ۴۵ساله هستم ..زنی دارم ک بسیار شکاک هست … مدام یواشکی تو گوشی منه…یالباسامومیگرده …درصورتی ک من خیلی وقت برای خانواده ام میزارم …نمیدونم چیکار کنم ک از احساس من مطمعن بشه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
اعتماد بین زوجین از پایه ای ترین مسائل در زندگی مشترک است .این مدل شک های بیمارگونه نیاز به ریشه یابی و بررسی دقیق تری دارد که برای حصول نتیجه درخور برای این مهم توصیه دارم از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.