سلام من یه دختر ۵ ساله دارم خیلی وابسته منه بعضی مواقع که میخواد با بچه ها بازی کنه از من هم میخواد که برم پیشش چطور میتونم از وابستگی کم کنم ؟
معرف زهرا حبیبی
با سلام و احترام
اولین قدم برای کم کردن وابستگی بچهها بعد از دو سالگی، جدا کردن محل خواب کودک است. در یک سال اول چون نگرانی از نشانگان مرگ ناگهانی نوزاد وجود دارد، توصیه ما این است که کودک در اتاق پدر و مادر یا در معرض دید آنها بخوابد اما بعد از دو سالگی بهتدریج باید اتاق کودک جدا شود. بعد از اینکه محل خواب کودک جدا شد، قدم بعدی این است که کودک وارد شبکههای اجتماعی کوچک شود. یعنی قبل از اینکه بچه به مهد برود، برای اینکه سطح وابستگی کودک کمتر شود، والدین میتوانند کودک خود را به پارک یا خانه بازی ببرند. به این ترتیب در عین حال که مادر حضور دارد، کودک ارتباط با همسالانش را شروع میکند. از آنجایی که در سه سالگی، روند اجتماعی شدن کودک شکل میگیرد، بهتر است از این سن، کودک را به مهدکودک بسپارند.
سلام وقتتون بخیر
من ۲۳سالمه و متاسفانه از وقتی ک یادم میادفقط یک دوست داشتم و توانایی خوبی برای برقراری ارتباط با اطرافیانم رو ندارم بطور خلاصه روابط عمومی خوبی ندارم…
با تشکر
معرف سایت زهرا حسام نژاد رستمی
با سلام و احترام
ریشه این مشکلات در دوران کودکی است .برای بالا بردن اعتماد به نفس خود از تکنیک های مرتبط استفاده نمایید.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
22 سالمه و متاهلم و یک پسر 18 ماهه دارم که لبهاشو میخوره طوری که گاهی خون میاد وقتی بهش میگم مامان نکن جیغ میزنه به غیر از تعدادی کلمه هنوز هم نمیتونه حرف بزنه چه کار کنم این عادتش برطرف بشه
با سلام و احترام
عادت مکیدن لب ها اغلب در اکثر کودکان بدون هیچ گونه مداخله والدین از بین می رود. اما اگر این عادت ادامه پیدا کند، می توانید به کودک کوچک خود کمک کنید تا این عادت را ترک کند.
• فرزندتان را به خاطر این رفتار مجازات نکنید.به طور منظم به عنوان حواس پرتی و برای آب رسانی به لب ها به کودکتان آب بدهید. از دادن نوشیدنی های شیرین خودداری کنید، زیرا باعث می شود کودک لب هایش را بیشتر لیس بزند.و برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
25 سالمه مجردم افرادی رو میبینم که بقیه نمیبینن این افراد باهام صحبت می کنند و اسمشون به من می گن صدای پاشون می شنوم در حالی که خونه ساکته همش حس میکنم که افرادی دنبالمن از حموم رفتن میترسم حس میکنم کسی اون توعه وقتی می خوابم کابوس میبینم یک صداهایی توی سرمه که باعث ترس و تهوع ام شده اخیرا هم حس می کنم یک سری از خاطرات داره از ذهنم پاک میشه باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
با سلام و احترام
این اختلال باعث میشود افراد مبتلا، صداهایی را بشنوند یا چیزهایی را ببینند که وجود خارجی ندارند. آنها ممکن است تصور کنند که افراد دیگر، ذهن آنها را میخوانند، افکارشان را کنترل میکنند یا برای صدمه زدن به آنها نقشه میکشند.توصیه به شما بهره گیری از خدمات مرکز مشاوره است.
با سلام من 12 ساله ازدواج کردم و یک دختر 11 ساله دارم حدود 3 ساله که هیچ حسی به همسرم ندارم و همه کاراش و رفتاراش زجرم میده همه می گن که شوهرت خوبه ولی من گل خریدناش و محبت کردناش تظاهر میبینم و دلم می خواد که از زندگیم بره بیرون همه مهریم داده و خونه و ماشینم و حتی حضانت دخترم رو به من داده میگه همچی من برای تو من دوست دارم ولی دیگه وجودش برام مهم نیست میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم خودمم دیگه خسته شدم
با سلام و احترام
دلزدگی شما نسبت به همسرتان نیاز به بررسی دقیق و ریشه یابی عمیق دارد.در ابتدا باید واقع بین باشید و سطح توقعات خود را نسبت به زندگی واقعی هم سو کنید. اختلاف نظر یک فرآیند طبیعی است اما نباید آن را منفی تفسیر کرد. همسرتان نمیتواند ذهن شما را بخواند و اگر در مورد مسئلهای ناراحت هستید، باید آن را با همسرتان در میان بگذارید. برای ریشه یابی از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام من ۱۴ سالمه از حیوانات میترسم از کودکی که زیر تختم چند تا بچه گربه بوده تا الان ترس من ادامه داشته.این ترس خیلی من رو آزار میده به طوری که از رفتن به باغ اجتناب میکنم. از طرف ساجده براتی
باسلام و عرض ادب و خسته نباشید
من 36 سالمه و متاهل حدود یک ساله که فکری منو عذاب میده و اون ترس از دست دادن زن و بچمه همش با خودم میگم که تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته ولی به قدری نگرانم که روزها همش فکرم درگیره و شب ها هم باعث بیخواب شدنم شده حتی همسرم هم از این شرایطم نگران شده و من علت اصلی ترسم بهش نگفتم با این ترسم چه باید کنم؟
با سلام و احترام
ترس ها میتواند ریشه در دوران کودکی داشته باشند.آنچه را که نمی توانید کنترل کنید ، کنار بگذارید. به همه چیزهایی که می توانید در مورد اوضاع کنترل کنید ، فکر کنید.و برای ریشه یابی ترس از دست دادن از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام
من 27 سال دارم و یک دختر با شخصیت آروم هستم و کارامو خیلی با آرامش انجام میدم که متاسفانه بد قضاوت میشم و یک خواهر دارم که کلا برعکس منه شیطون و پر انرژی همیشه به من میگه تو خیلی ریلکسی و وقت کسی برات مهم نیست در صورتی که اصلا اینجوری نیست حرفاش خیلی عذابم میده لطفا کمکم کنید.
با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ما و حساسیت های ما ریشه در دوران کودکی دارند.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفس خود را بالا برده و برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
باسلام
26 ساله من چند وقتی است که به شدت دستام عرق میکنه و در ارتباط با جنس مخالف احساس خجالت می کنم و از این وضعیت برای ازدواجم نگرانم که باعث بشه که نتونم انتخاب درستی داشته باشم .
با سلام و احترام
گرما، اضطراب و برخی از غذاها و نوشیدنی ها می توانند باعث تعریق شوند . پس بهتر است در درجه اول محرک احتمالی خود را شناسایی کنید.بهترین راهکار کم رویی این است افکار و احساسات شان بروز کند. سعی کنند بیشتر با دستان خود حرف بزنند و به اصطلاح از زبان بدن استفاده کنند. شخص کم رو خجالتی همیشه فکر می کند که حرف زدن یک ریسک بزرگ است. ریسک این که دیگران شاید از او خوش شان نیاید و درباره او قضاوتی ناعادلانه کنند.
با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی ما دارند و با شناخت و شفای کودک درون میتوانید بر این مشکل فائق آیید.برای نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
42 ساله هستم و مادر یک دختر 15 ساله ام که بعد طلاقم با من زندگی میکنه به تازگی متوجه شدم که با یک پسری تلفنی در ارتباط واقعا نگرانشم ممنون میشم کمکم کنید.
با سلام و احترام
بلوغ و بحران های آن همیشه برای والدین نگران کننده هستند.فضایی امن و صمیمی فراهم کنید تا بتوانید گفتگویی موثر جهت حل این تعارض داشته باشید و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید
باسلام من 32 سالمه و دارای یک کودک 4ساله هستم کودک من خیلی در ارتباط با دیگران خشونت نشون می ده و همیشه وقتی جایی می برمش که بچه ها هستند دائما با بچه ها دعوا می کنه و بچه هارو میزنه باید چه رفتاری با کودکم داشته باشم؟
با سلام و احترام
یادگیری اولین و مهمترین دلیل پرخاشگری در کودکان است.اولین گام درمان پرخاشگری در کودکان، شناسایی نوع و علت پرخاشگری است. با بچهی خود پس از رفع موقعیت پرخاش، کاملاً همدلانه گفتگو کنید تا بتوانید نوع و دلیل آن را براساس توضیحات کودک خود بشناسید و به صورت موردی آن را حل کنید.
21ساله من حدود دو ساله که دائما دنبال تایید دیگرانم و دوست دارم هرکاری میکنم دیگران تایید کنند و اگر تایید نکنند خیلی زود ناراحت میشم و عصبانی از این وضعیت خودمم ناراحتم چیکار باید کنم که این خصلت از خودم دور کنم
با سلام و احترام
تقویت پذیرش خود، عاشق و دوستدار خود بودن، از دیگر موارد حائز اهمیت و مهم در این زمینه به شمار می رود. بر این اساس، توجه کردن به عواطف و احساسات و در الویت قرار دادن خوشحالی و رضایتمندی خود، راهکار مناسبی برای دستیابی به اعتماد به نفس واقعی تلقی می شود. مقایسه نکردن خود با دیگران، صبور بودن جهت رسیدن به نتایج دلخواه و ریشه یابی و بررسی علل و عوامل مورد تایید خواهی دیگران قرار گرفتن، از دیگر راهکارهای مناسب و مؤثر برای مقابله با تایید شدن توسط دیگران می باشد.
33ساله متاهل من چند وقتی که دچار وسواس شدم و دائما همچی چک میکنم مثل قفل درب ماشین یا خونه یا شستن پاها بعد حموم و توالت هم همسرم کلافه شده از این کارهای من هم خودم از درد دست و پا رنج میبرم ممنون میشم راهنمایی کنید.
با سلام من یک پسر 3.5 ساله دارم که خیلی پر انرژی است و بخاطر این انرژی زیاد و سروصدا کردنش باعث مزاحمت برای همسایه شد و تذکرهای پی در پی همسایه . از همان زمان ترسیده و شروع به ناخون جویدن کرده و کار به جایی رسیده که ناخون های پاشم میزاره دهنش واقعا نمیدونم چیکار کنم؟
با سلام و احترام
منحرف کردن حواس کودک در زمان جویدن ناخن، چسب زدن به ناخنها یا پوشاندن و روشهای رفتار درمانی مثل آرامسازی و تأمین کودک از نظر محبت و عاطفه از راهکارهای مناسب برای از بین بردن این رفتار در کودکان است.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام خسته نباشید
مردی سی ساله هستم که چند سالی هست یک شرکت در زمینه الکترونیک راه اندازی کرده بودم با اهداف بلند؛ یکسالی هست که دچار بی انگیزگی شدم؛ میخواستم راهنماییم کنید
با سلام و احترام
هدف گذاری کنید و از گذشته درس گرفته و موفقیت های قبلی خود را مرور کنید.خود را قیاس و قضاوت نکنید.هر هفته پیشرفت خود را ثبت کنید و به خودتان پاداش دهید.ورزش منظم و روزانه و استراحت کافی داشته باشید.
سلام من خیلی استرسی هستم بطوری که هرچی درس میخونم از استرس زیاد هنگام امتحان همه از ذهنم پاک میشه و نمیتونم استرسم رو کنترل کنم حتی جدیدا تیک گرفتم ناخن می جوام لطفا راهنماییم کنید
با سلام و احترام
استرس از اختلالات شایع جوامع امروزی است .با استفاده از تکنیک های صحیح تنفس عمیق.ورزش منظم و روزانه (یوگا)،کاهش میزان کافئین مصرفی خود.میتوانید استرس را مدیریت کنید و برای حصول نتیجه درخور استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
با سلام و احترام
افرادی که مشکل در کنترل خشم دارند یا کسانی که تجربه خشم خارج از محدوده نرمال عاطفی را دارند، ممکن است با انواع مختلفی از اختلالات خلقی مواجه شوند.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
درمان بد بینی،افزون بر توصیه ها و راهکارهای عملی نیازمند مشاوره و کمک یک متخصص می باشد.برای حصول بهترین نتیجه میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام همسرم خیلی حساسه و با کوچیکترین حرفی جنجال به پا میکنه و قهر میکنه و حرف از طلاق میزنه الان ۱ماه زایمان کرده خواستم بدونم بخاطر زایمانه؟یا از زندگی با من خسته و دلزده شده؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
با سلام و احترام
افسردگی پس از زایمان با تغییرات هورمونی منحصربهفردی که پس از زایمان رخ میدهد در ارتباط است .لازم است بدانید این عارضه تا حد زیادی قابل درمان است.
سلام۳۴ساله ومتاهلم همسرم ۳۸سالشه ۵ساله ازدواج کردیم ولی همسرم علاقه به بچه نداره..اطرافیان و فامیل اصرار به بچه دارشدن دارن منم خیلی علاقه دارم و سنمم داره بالا میره و میترسم مشکلی ایجاد بشه…ولی همسرم بچه نمیخاد چیکارکنم؟
با سلام و احترام
ترس از پذیرفتن مسوولیت فرزند، یکی از علل مؤثر در شکل پذیری این بيميلي و بی شوقی زوجین به فرزند آوری شمرده می شود.و برای ریشه یابی عمیق این مهم از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تنفس صحیح و عمیق به آرام سازی خود بپردازید و برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام فرزندم خیلی گوشه گیر و خجالتیه و به شدت به من وابستس ۵سالشه در حدیه که اگه از خواب بیداربشه و من نباشم حتی اگه پدرش پیشش باشه شروع میکنه به گریه کردن و موهای خودشو میکشه..خیلی وابستگیش زیاده راهنماییم کنید
با سلام و احترام
هرگز با کودکی که دارای اختلال وابستگی و اضطراب جدایی است، با خشونت رفتار نکنید و او را با شدت فیزیکی یا عاطفی از خود دور نکنید.بازی های مؤثر را امتحان کنید؛ به طور مثال می توانید با کودکان کم و سن و سال تر بازی قایم باشک را اجرا کنید. و در نهایت برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور میتوانید لز خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام ۳۱سالمه و متاهلم همسرم هنگام رابطه جنسی دست بزن داره و من بعد از ازدواج مطلع شدم نمیتونم به خانوادم بگم از طرفی همسرمم قبول نمیکنه که بیماره..از طرفی خودم خیلی زجر میکشم…لطفا کمکم کنید…چیکارکنم؟
با سلام و احترام
مشکلات همسر شما میتواند ریشه در کودکی داشته باشد که نیاز به ریشه یابی عمیق تری دارد این حالت در گونه های شدید تر بیماری است و نوعی سادیسم یا دیگر آزاری جنسی است که نیاز هست با پزشک مشورت شود.
با سلام و احترام
مشکلات همسر شما میتواند ریشه در کودکی داشته باشد که نیاز به ریشه یابی عمیق تری دارد این حالت در گونه های شدید تر بیماری است و نوعی سادیسم یا دیگر آزاری جنسی است که نیاز هست با پزشک مشورت شود…
سلام همسرم خیلی رفیق بازه و با اینکه خیلی منو دوست داره ولی دوستاش دست از سرش برنمیدارن و اونم دلش نمیاد به اونا نه بگه تو رودربایسی میمونه…قدرت نه گفتن نداره…چیکارکنم؟از زندگی دونفره دلسرد شدم..
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح متقابل ناشی میشود.با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح برای کاهش و حل تعارضات میتوانید اقدام نمایید.مشکلات همسر شما نیار به ریشه یابی دارد برای حصول نتیجه درخور برای این مهم از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید .
سلام من خیلی استرس دارم و اصلا نمیتونم رو موضوعی خاص تمرکزکنم…سال آینده کنکور دارم و این مسئله خیلی واسم نگران کنندس…برای افزایش تمرکز و کاهش استرس چه پیشنهادی دارید؟
با سلام و احترام
استرس یکی از هیجانات شایع جوامع امروز است .با ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق تا حدود زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام ۲۹ سالمه و مجردم پرستار هستم خانواده اصرار به ازدواجم دارن خواستگار هم زیاد داشتم ولی ترس از رابطه زناشویی و مرد دارم بهترین موقعیت هارو با این ترس بی موردم دارم از دست میدم…چه راهکاری پیشنهاد میدین؟
با سلام و احترام
دقیقا مشخص نیست که چه عواملی باعث بروز فوبیا میشود. اگر دلیل خاصی داشته باشد، درمان آن بسیار مهم و مفید خواهد بود. برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام
استرس یکی از هیجانات شایع جوامع امروز است .با ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق تا حدود زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود و تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس میتوانید بر این مشکل نیز فائق آیید.
سلام.اصلا تمرکز ندارم همیشه اضطراب دارم در هنگام درس واقعا سخته فکرم درگیر میشه سال آینده کنکور دارم ولی تمرکزم پایینه و خیلی استرس دارم برای کاهش استرس چیکارکنم؟
با سلام و احترام
استرس از احساسات رایج در جوامع امروز است .ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق و مثبت گرایی از مواردی است که میتواند تا حد زیادی استرس شما را مدیریت کند.
سلام.فرزندم خیلی پرخاشگره و با هنه ی همسن های خودش درگیر میشه حتی با من و مادرش برخورد تندی داره و فوق العاده لجبازه هر چی میگیم عکسشو انجام میده به حرف هیشکی گوش نمیده حتی با توبیخ و دعوا..ممنون میشم منو توجیه کنیدسپاسگزارم
با سلام و احترام
یادگیری اولین و مهمترین دلیل پرخاشگری در کودکان است. کودکانی که الگوهای رفتاری پرخاشگرانه داشتهاند، مانند الگوهای خود رفتار میکنند.اگر قرار است کودک را به دلیل پرخاشگری اش تنبیه کنید، بهتر است به طریقی باشد که منجر به حملهی انتقامی و تلافی جویانه از طرف کودک نشود. کودک حتماً باید مطمئن باشد که شما او را دوست دارید.
Comments (2,668)
حلما
2021-06-16سلام من یه دختر ۵ ساله دارم خیلی وابسته منه بعضی مواقع که میخواد با بچه ها بازی کنه از من هم میخواد که برم پیشش چطور میتونم از وابستگی کم کنم ؟
معرف زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
اولین قدم برای کم کردن وابستگی بچهها بعد از دو سالگی، جدا کردن محل خواب کودک است. در یک سال اول چون نگرانی از نشانگان مرگ ناگهانی نوزاد وجود دارد، توصیه ما این است که کودک در اتاق پدر و مادر یا در معرض دید آنها بخوابد اما بعد از دو سالگی بهتدریج باید اتاق کودک جدا شود. بعد از اینکه محل خواب کودک جدا شد، قدم بعدی این است که کودک وارد شبکههای اجتماعی کوچک شود. یعنی قبل از اینکه بچه به مهد برود، برای اینکه سطح وابستگی کودک کمتر شود، والدین میتوانند کودک خود را به پارک یا خانه بازی ببرند. به این ترتیب در عین حال که مادر حضور دارد، کودک ارتباط با همسالانش را شروع میکند. از آنجایی که در سه سالگی، روند اجتماعی شدن کودک شکل میگیرد، بهتر است از این سن، کودک را به مهدکودک بسپارند.
زهرا
2021-06-16سلام وقتتون بخیر
من ۲۳سالمه و متاسفانه از وقتی ک یادم میادفقط یک دوست داشتم و توانایی خوبی برای برقراری ارتباط با اطرافیانم رو ندارم بطور خلاصه روابط عمومی خوبی ندارم…
با تشکر
معرف سایت زهرا حسام نژاد رستمی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
ریشه این مشکلات در دوران کودکی است .برای بالا بردن اعتماد به نفس خود از تکنیک های مرتبط استفاده نمایید.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
نازنین معرف سایت h.h26
2021-06-1622 سالمه و متاهلم و یک پسر 18 ماهه دارم که لبهاشو میخوره طوری که گاهی خون میاد وقتی بهش میگم مامان نکن جیغ میزنه به غیر از تعدادی کلمه هنوز هم نمیتونه حرف بزنه چه کار کنم این عادتش برطرف بشه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
عادت مکیدن لب ها اغلب در اکثر کودکان بدون هیچ گونه مداخله والدین از بین می رود. اما اگر این عادت ادامه پیدا کند، می توانید به کودک کوچک خود کمک کنید تا این عادت را ترک کند.
• فرزندتان را به خاطر این رفتار مجازات نکنید.به طور منظم به عنوان حواس پرتی و برای آب رسانی به لب ها به کودکتان آب بدهید. از دادن نوشیدنی های شیرین خودداری کنید، زیرا باعث می شود کودک لب هایش را بیشتر لیس بزند.و برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
مونا معرف سایت h.h26
2021-06-1625 سالمه مجردم افرادی رو میبینم که بقیه نمیبینن این افراد باهام صحبت می کنند و اسمشون به من می گن صدای پاشون می شنوم در حالی که خونه ساکته همش حس میکنم که افرادی دنبالمن از حموم رفتن میترسم حس میکنم کسی اون توعه وقتی می خوابم کابوس میبینم یک صداهایی توی سرمه که باعث ترس و تهوع ام شده اخیرا هم حس می کنم یک سری از خاطرات داره از ذهنم پاک میشه باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
این اختلال باعث میشود افراد مبتلا، صداهایی را بشنوند یا چیزهایی را ببینند که وجود خارجی ندارند. آنها ممکن است تصور کنند که افراد دیگر، ذهن آنها را میخوانند، افکارشان را کنترل میکنند یا برای صدمه زدن به آنها نقشه میکشند.توصیه به شما بهره گیری از خدمات مرکز مشاوره است.
عارفه معرف سایت h.h26
2021-06-16با سلام من 12 ساله ازدواج کردم و یک دختر 11 ساله دارم حدود 3 ساله که هیچ حسی به همسرم ندارم و همه کاراش و رفتاراش زجرم میده همه می گن که شوهرت خوبه ولی من گل خریدناش و محبت کردناش تظاهر میبینم و دلم می خواد که از زندگیم بره بیرون همه مهریم داده و خونه و ماشینم و حتی حضانت دخترم رو به من داده میگه همچی من برای تو من دوست دارم ولی دیگه وجودش برام مهم نیست میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم خودمم دیگه خسته شدم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
دلزدگی شما نسبت به همسرتان نیاز به بررسی دقیق و ریشه یابی عمیق دارد.در ابتدا باید واقع بین باشید و سطح توقعات خود را نسبت به زندگی واقعی هم سو کنید. اختلاف نظر یک فرآیند طبیعی است اما نباید آن را منفی تفسیر کرد. همسرتان نمیتواند ذهن شما را بخواند و اگر در مورد مسئلهای ناراحت هستید، باید آن را با همسرتان در میان بگذارید. برای ریشه یابی از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
Sara
2021-06-16سلام من ۱۴ سالمه از حیوانات میترسم از کودکی که زیر تختم چند تا بچه گربه بوده تا الان ترس من ادامه داشته.این ترس خیلی من رو آزار میده به طوری که از رفتن به باغ اجتناب میکنم. از طرف ساجده براتی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
خب طبیعتا با کمک متخصص آیلروفوبیا میتونه رفع بشه. البته برای رفع هر فوبیایی فرد باید میل به رفع شدن ترسش هم داشته باشه.
امیر علی معرف سایت h.h26
2021-06-16باسلام و عرض ادب و خسته نباشید
من 36 سالمه و متاهل حدود یک ساله که فکری منو عذاب میده و اون ترس از دست دادن زن و بچمه همش با خودم میگم که تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته ولی به قدری نگرانم که روزها همش فکرم درگیره و شب ها هم باعث بیخواب شدنم شده حتی همسرم هم از این شرایطم نگران شده و من علت اصلی ترسم بهش نگفتم با این ترسم چه باید کنم؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
ترس ها میتواند ریشه در دوران کودکی داشته باشند.آنچه را که نمی توانید کنترل کنید ، کنار بگذارید. به همه چیزهایی که می توانید در مورد اوضاع کنترل کنید ، فکر کنید.و برای ریشه یابی ترس از دست دادن از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
نادیا معرف سایت h.h26
2021-06-16با سلام
من 27 سال دارم و یک دختر با شخصیت آروم هستم و کارامو خیلی با آرامش انجام میدم که متاسفانه بد قضاوت میشم و یک خواهر دارم که کلا برعکس منه شیطون و پر انرژی همیشه به من میگه تو خیلی ریلکسی و وقت کسی برات مهم نیست در صورتی که اصلا اینجوری نیست حرفاش خیلی عذابم میده لطفا کمکم کنید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ما و حساسیت های ما ریشه در دوران کودکی دارند.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفس خود را بالا برده و برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
محمود معرف سایت h.h26
2021-06-16باسلام
26 ساله من چند وقتی است که به شدت دستام عرق میکنه و در ارتباط با جنس مخالف احساس خجالت می کنم و از این وضعیت برای ازدواجم نگرانم که باعث بشه که نتونم انتخاب درستی داشته باشم .
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
گرما، اضطراب و برخی از غذاها و نوشیدنی ها می توانند باعث تعریق شوند . پس بهتر است در درجه اول محرک احتمالی خود را شناسایی کنید.بهترین راهکار کم رویی این است افکار و احساسات شان بروز کند. سعی کنند بیشتر با دستان خود حرف بزنند و به اصطلاح از زبان بدن استفاده کنند. شخص کم رو خجالتی همیشه فکر می کند که حرف زدن یک ریسک بزرگ است. ریسک این که دیگران شاید از او خوش شان نیاید و درباره او قضاوتی ناعادلانه کنند.
سهیلا
2021-06-19سلام من دختر ۲۲ ساله هستم که مشکل اعصاب دارم وقتی که عصبی میشم سرد درد شدید و تپش قلب میگیرم و نمیتونم خودمو کنترل کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی ما دارند و با شناخت و شفای کودک درون میتوانید بر این مشکل فائق آیید.برای نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
زهرا معرف سایت h.h26
2021-06-16با سلام و احترام
42 ساله هستم و مادر یک دختر 15 ساله ام که بعد طلاقم با من زندگی میکنه به تازگی متوجه شدم که با یک پسری تلفنی در ارتباط واقعا نگرانشم ممنون میشم کمکم کنید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
بلوغ و بحران های آن همیشه برای والدین نگران کننده هستند.فضایی امن و صمیمی فراهم کنید تا بتوانید گفتگویی موثر جهت حل این تعارض داشته باشید و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید
مریم معرف سایت h.h26
2021-06-16باسلام من 32 سالمه و دارای یک کودک 4ساله هستم کودک من خیلی در ارتباط با دیگران خشونت نشون می ده و همیشه وقتی جایی می برمش که بچه ها هستند دائما با بچه ها دعوا می کنه و بچه هارو میزنه باید چه رفتاری با کودکم داشته باشم؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
یادگیری اولین و مهمترین دلیل پرخاشگری در کودکان است.اولین گام درمان پرخاشگری در کودکان، شناسایی نوع و علت پرخاشگری است. با بچهی خود پس از رفع موقعیت پرخاش، کاملاً همدلانه گفتگو کنید تا بتوانید نوع و دلیل آن را براساس توضیحات کودک خود بشناسید و به صورت موردی آن را حل کنید.
بیتا معرف سایت h.h26
2021-06-1621ساله من حدود دو ساله که دائما دنبال تایید دیگرانم و دوست دارم هرکاری میکنم دیگران تایید کنند و اگر تایید نکنند خیلی زود ناراحت میشم و عصبانی از این وضعیت خودمم ناراحتم چیکار باید کنم که این خصلت از خودم دور کنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
تقویت پذیرش خود، عاشق و دوستدار خود بودن، از دیگر موارد حائز اهمیت و مهم در این زمینه به شمار می رود. بر این اساس، توجه کردن به عواطف و احساسات و در الویت قرار دادن خوشحالی و رضایتمندی خود، راهکار مناسبی برای دستیابی به اعتماد به نفس واقعی تلقی می شود. مقایسه نکردن خود با دیگران، صبور بودن جهت رسیدن به نتایج دلخواه و ریشه یابی و بررسی علل و عوامل مورد تایید خواهی دیگران قرار گرفتن، از دیگر راهکارهای مناسب و مؤثر برای مقابله با تایید شدن توسط دیگران می باشد.
احمد معرف سایت h.h26
2021-06-1633ساله متاهل من چند وقتی که دچار وسواس شدم و دائما همچی چک میکنم مثل قفل درب ماشین یا خونه یا شستن پاها بعد حموم و توالت هم همسرم کلافه شده از این کارهای من هم خودم از درد دست و پا رنج میبرم ممنون میشم راهنمایی کنید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
از تکنیک های موثر مواجه سازی با محرک و عدم پاسخگویی است . برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
از تکنیک های موثر مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است .برای حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
منیره معرف سایت h.h26
2021-06-16با سلام من یک پسر 3.5 ساله دارم که خیلی پر انرژی است و بخاطر این انرژی زیاد و سروصدا کردنش باعث مزاحمت برای همسایه شد و تذکرهای پی در پی همسایه . از همان زمان ترسیده و شروع به ناخون جویدن کرده و کار به جایی رسیده که ناخون های پاشم میزاره دهنش واقعا نمیدونم چیکار کنم؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
منحرف کردن حواس کودک در زمان جویدن ناخن، چسب زدن به ناخنها یا پوشاندن و روشهای رفتار درمانی مثل آرامسازی و تأمین کودک از نظر محبت و عاطفه از راهکارهای مناسب برای از بین بردن این رفتار در کودکان است.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
محمد
2021-06-16سلام من در جمع خجالتی هستم و هیچوقت اعتماد ب نفس ندارم و تاکسی بهتر از خودم میبینم حسادت میکنم
معرف زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفس خود را بالا برده و خود را قیاس و قضاوت نکنید.
گلستانی (رودکی)
2021-06-16سلام خسته نباشید
مردی سی ساله هستم که چند سالی هست یک شرکت در زمینه الکترونیک راه اندازی کرده بودم با اهداف بلند؛ یکسالی هست که دچار بی انگیزگی شدم؛ میخواستم راهنماییم کنید
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
هدف گذاری کنید و از گذشته درس گرفته و موفقیت های قبلی خود را مرور کنید.خود را قیاس و قضاوت نکنید.هر هفته پیشرفت خود را ثبت کنید و به خودتان پاداش دهید.ورزش منظم و روزانه و استراحت کافی داشته باشید.
جواد ناصری
2021-06-16سلام من خیلی استرسی هستم بطوری که هرچی درس میخونم از استرس زیاد هنگام امتحان همه از ذهنم پاک میشه و نمیتونم استرسم رو کنترل کنم حتی جدیدا تیک گرفتم ناخن می جوام لطفا راهنماییم کنید
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
استرس از اختلالات شایع جوامع امروزی است .با استفاده از تکنیک های صحیح تنفس عمیق.ورزش منظم و روزانه (یوگا)،کاهش میزان کافئین مصرفی خود.میتوانید استرس را مدیریت کنید و برای حصول نتیجه درخور استفاده از خدمات مرکز مشاوره را توصیه میکنم.
Ardalan
2021-06-16سلام من وقتی عصبانی میشم هیچ کنترلی رو خودم ندارم و حتی به عزیزترین کسانم آسیب میزنم و این داره باعث افسردگیم میشه…چی راهکاری پیشنهاد میدین؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
افرادی که مشکل در کنترل خشم دارند یا کسانی که تجربه خشم خارج از محدوده نرمال عاطفی را دارند، ممکن است با انواع مختلفی از اختلالات خلقی مواجه شوند.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
فاطمه
2021-06-18سلام من خیلی زودرنج وجوشی هستم و کوچیک ترین موضوع رو چند روز دنبال خودم میکشونم با فکرکردن بهش اعصاب خودم رو خورد میکنم.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی دارد که با شناخت و شفای کودک درون خود میتوانید بر این مشکلات فائق آیید.
Ahmad
2021-06-16سلام همسرمن به همه کس و همه چیز بد بین هست و همه حرف هارو با منظور برداشت میکنه..چرا اینطوریه؟!راهکاری داره ذهنیتش نسبت به اطرافیان رو عوض کنم؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
درمان بد بینی،افزون بر توصیه ها و راهکارهای عملی نیازمند مشاوره و کمک یک متخصص می باشد.برای حصول بهترین نتیجه میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
ساسان
2021-06-16سلام همسرم خیلی حساسه و با کوچیکترین حرفی جنجال به پا میکنه و قهر میکنه و حرف از طلاق میزنه الان ۱ماه زایمان کرده خواستم بدونم بخاطر زایمانه؟یا از زندگی با من خسته و دلزده شده؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
افسردگی پس از زایمان با تغییرات هورمونی منحصربهفردی که پس از زایمان رخ میدهد در ارتباط است .لازم است بدانید این عارضه تا حد زیادی قابل درمان است.
ندا حسنی
2021-06-16سلام۳۴ساله ومتاهلم همسرم ۳۸سالشه ۵ساله ازدواج کردیم ولی همسرم علاقه به بچه نداره..اطرافیان و فامیل اصرار به بچه دارشدن دارن منم خیلی علاقه دارم و سنمم داره بالا میره و میترسم مشکلی ایجاد بشه…ولی همسرم بچه نمیخاد چیکارکنم؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
ترس از پذیرفتن مسوولیت فرزند، یکی از علل مؤثر در شکل پذیری این بيميلي و بی شوقی زوجین به فرزند آوری شمرده می شود.و برای ریشه یابی عمیق این مهم از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
زهرا ذوالفقاریان معرف حانیه نریمان
2021-06-17سلام من ۲۳ ساله هستم و مجرد ، این روزا دلشوره و وسواس فکری خیلی اذیتممیکنه برای اروم تر شدن چه کارهایی رو باید انجام بدم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تنفس صحیح و عمیق به آرام سازی خود بپردازید و برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
Sana
2021-06-16سلام فرزندم خیلی گوشه گیر و خجالتیه و به شدت به من وابستس ۵سالشه در حدیه که اگه از خواب بیداربشه و من نباشم حتی اگه پدرش پیشش باشه شروع میکنه به گریه کردن و موهای خودشو میکشه..خیلی وابستگیش زیاده راهنماییم کنید
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
هرگز با کودکی که دارای اختلال وابستگی و اضطراب جدایی است، با خشونت رفتار نکنید و او را با شدت فیزیکی یا عاطفی از خود دور نکنید.بازی های مؤثر را امتحان کنید؛ به طور مثال می توانید با کودکان کم و سن و سال تر بازی قایم باشک را اجرا کنید. و در نهایت برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور میتوانید لز خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سارا یزدانی
2021-06-16سلام ۳۱سالمه و متاهلم همسرم هنگام رابطه جنسی دست بزن داره و من بعد از ازدواج مطلع شدم نمیتونم به خانوادم بگم از طرفی همسرمم قبول نمیکنه که بیماره..از طرفی خودم خیلی زجر میکشم…لطفا کمکم کنید…چیکارکنم؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
مشکلات همسر شما میتواند ریشه در کودکی داشته باشد که نیاز به ریشه یابی عمیق تری دارد این حالت در گونه های شدید تر بیماری است و نوعی سادیسم یا دیگر آزاری جنسی است که نیاز هست با پزشک مشورت شود.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
مشکلات همسر شما میتواند ریشه در کودکی داشته باشد که نیاز به ریشه یابی عمیق تری دارد این حالت در گونه های شدید تر بیماری است و نوعی سادیسم یا دیگر آزاری جنسی است که نیاز هست با پزشک مشورت شود…
زهرا باقری
2021-06-16سلام همسرم خیلی رفیق بازه و با اینکه خیلی منو دوست داره ولی دوستاش دست از سرش برنمیدارن و اونم دلش نمیاد به اونا نه بگه تو رودربایسی میمونه…قدرت نه گفتن نداره…چیکارکنم؟از زندگی دونفره دلسرد شدم..
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح متقابل ناشی میشود.با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح برای کاهش و حل تعارضات میتوانید اقدام نمایید.مشکلات همسر شما نیار به ریشه یابی دارد برای حصول نتیجه درخور برای این مهم از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید .
ریسمانچی
2021-06-16سلام من خیلی استرس دارم و اصلا نمیتونم رو موضوعی خاص تمرکزکنم…سال آینده کنکور دارم و این مسئله خیلی واسم نگران کنندس…برای افزایش تمرکز و کاهش استرس چه پیشنهادی دارید؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
استرس یکی از هیجانات شایع جوامع امروز است .با ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق تا حدود زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
کتایون
2021-06-16سلام ۲۹ سالمه و مجردم پرستار هستم خانواده اصرار به ازدواجم دارن خواستگار هم زیاد داشتم ولی ترس از رابطه زناشویی و مرد دارم بهترین موقعیت هارو با این ترس بی موردم دارم از دست میدم…چه راهکاری پیشنهاد میدین؟
(معرف سایت فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
دقیقا مشخص نیست که چه عواملی باعث بروز فوبیا میشود. اگر دلیل خاصی داشته باشد، درمان آن بسیار مهم و مفید خواهد بود. برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
شراره لطفعلیان(معرف حانیه نریمان)
2021-06-16باسلام
پشت کنکوری هستم و خیلی استرس دارم و باعث شده اعتماد ب نفسم پایین بیاد و حتی نمیتونم در مسائل دیگ تصمیم گیری کنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-18با سلام و احترام
استرس یکی از هیجانات شایع جوامع امروز است .با ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق تا حدود زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود و تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس میتوانید بر این مشکل نیز فائق آیید.
مریم
2021-06-16سلام مشکل اضطراب و وسواس فکری دارم …. معرف هانیه نریمان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
با سلام و احترام
مهمترین تکنیک درمان شناختی رفتاری برای درمان وسواس، روش مواجهه و جلوگیری از پاسخ است.
جواد
2021-06-16سلام.اصلا تمرکز ندارم همیشه اضطراب دارم در هنگام درس واقعا سخته فکرم درگیر میشه سال آینده کنکور دارم ولی تمرکزم پایینه و خیلی استرس دارم برای کاهش استرس چیکارکنم؟
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
استرس از احساسات رایج در جوامع امروز است .ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق و مثبت گرایی از مواردی است که میتواند تا حد زیادی استرس شما را مدیریت کند.
همایون
2021-06-16سلام.فرزندم خیلی پرخاشگره و با هنه ی همسن های خودش درگیر میشه حتی با من و مادرش برخورد تندی داره و فوق العاده لجبازه هر چی میگیم عکسشو انجام میده به حرف هیشکی گوش نمیده حتی با توبیخ و دعوا..ممنون میشم منو توجیه کنیدسپاسگزارم
(معرف سایت دانشجو فاطمه ربیع نژاد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-17با سلام و احترام
یادگیری اولین و مهمترین دلیل پرخاشگری در کودکان است. کودکانی که الگوهای رفتاری پرخاشگرانه داشتهاند، مانند الگوهای خود رفتار میکنند.اگر قرار است کودک را به دلیل پرخاشگری اش تنبیه کنید، بهتر است به طریقی باشد که منجر به حملهی انتقامی و تلافی جویانه از طرف کودک نشود. کودک حتماً باید مطمئن باشد که شما او را دوست دارید.