با سلام و احترام
با تقسیم فعالیت های بزرگ به کارهای کوچکتر، انجام تکالیف را به تاخیر نیاندازید. بهتر است از انجام کارهای کوچک شروع کنید. اگر در مطالعه یا انجام کاری مشکل دارید ، وقت خود رابه طور موثر تقسیم کنید. به ازای هر 45-50 دقیقه فعالیت درسی، 10 دقیقه استراحت کنید
با سلام و احترام
با تقسیم فعالیت های بزرگ به کارهای کوچکتر، انجام تکالیف را به تاخیر نیاندازید. بهتر است از انجام کارهای کوچک شروع کنید. اگر در مطالعه یا انجام کاری مشکل دارید ، وقت خود رابه طور موثر تقسیم کنید. به ازای هر 45-50 دقیقه فعالیت درسی، 10 دقیقه استراحت کنید.
سلام
من خانمی ۲۸ساله هستم و پسری ۳ساله دارم ک متاسفانه خیلی بچه عصبانی و لجبازی هست ک سر هزر چیز کوچکی عصبی میشه و گریه میکنه و هر چیزی ک دستش میاد و پرت میکنه ک من بخاطر همین قضیه مجبورم ک کمتر مهمونی برم ممنون میشم راهنماییم کنید ک چجوری تو جمع با همچین بچه ای رفتار کنم ک بتونم ارومش کنم
(معرف زهره عبدالله پور فرد)
با سلام و احترام
سبک تربیتی نقش مهمی در این زمینه دارد همیشه یادتان باشد که بچهها از رفتار پدر و مادرشان تقلید میکنند. اگر شما به عنوان پدر یا مادر رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید، احتمالا فرزندتان هم از رفتار شما تقلید خواهد کرد. بنابراین سعی کنید در حضور فرزندتان نسبت به شرایط ناخوشایند رفتار پرخاشگرانه نداشته باشید. در برابر کودکتان آرام و صبور باشید و سرمشق خوبی برایش ایجاد کنید.
سلام وقت بخیر
من دختری ۲۵ ساله هستم و ۳ساله ک ازدواج کردم
شوهرم قبلا ازدواج ناموفقی داشته و منجر به طلاق شده
بعد از هشت سال ک از این اتفاق گذشته خانواده شوهرم هنوز وقتی کنار من هستن همش از گذشته همسرم صحبت میکنند این باعث عصبانیت من و در نهایت دست و دعوا من و همسرم میشود
ممنون میشم راهنمایی کنید ک چجوری با این قضیه کنار بیام (معرف زهره عبدالله پور)
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با کسب مهارت در تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام من خانمی ۲۴ساله هستم
ازدواجم سنتی بود و من دوست نداشتم ک زود عروس شم و معدل خیلی بالایی داشتم و دوست داشتم ادامه تحصیل بدم
و به اصرار خانواده ام مجبور ب این ازدواج شدم و بعد از سه سال ازدواج مشترک و یه بچه یکساله
فهمیدم ک شوهرم اعتیاد دارد و برای من خیلی سخته ک بتونم با این قضیه کنار بیام اصلا راضی ب کنار گذاشتن مواد نیست چند دفعه هم قهر مردم و خانه پدرم رفتم ولی مار ساز نبود چطور میتونیم همسرم را راضی ب ترک اعتیاد کنم لطفا راهنمایی کنید(معرف زهره عبدالله پور)
با سلام و احترام
کمک به افرادی که اعتیاد دارند بسیار سخت و پیچیده است، مخصوصا اگر خودشان تمایلی به بهبودی نداشته باشند یا تصور کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد. گاهی فرد متوجه مشکل خود هست و حتی تلاش میکند تا مصرف مواد را کنار بگذارد ولی تغییراتی که مصرف مواد در سیستم مغزی او ایجاد کرده این احتمال را غیر ممکن میکند.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام و وقت بخیر
حدود ۴ یا ۵ سالم بود که داشتم از خیابان رد میشدم و نزدیک بود یک ماشین با من برخورد کنه از همون موقع دچار ترس عبور از خیابون شدم. بچه بودم مشکلی نبود چون با پدر و مادرم میرفتم بیرون ولی هر چی که بزرگتر شدم این ترس و مشکل هم با من بزرگ شد. به حدی رسید که وقتی میخوام از خیابون رد بشم دچار تنگی نفس، افزایش ضربان قلب و… میشم. به حدی رسیدم که بیرون رفتن برام شده ی معضل و تا جایی که بتونم تنها بیرون نمیرم
داماد ما اوایل ازدواجشون با خانواده مادرزنش خیلی رابطه خوبی داشت. ولی بعد از مدتی دعواهایی پیش اومد و ایشون اخلاقش به کلی تغییر کرد. میخواستم ازتون مشاوره بگیرم برای برقراری رابطه بهتر.
غزاله حاجیان
با سلام و احترام
رسیدگی به این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تری دارد که خشم داماد شما ریشه یابی شود .برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
به نام خدا
ساجده براتي
من ترس از تغيير دارم يعني خيلي سخت تغييراتو قبول ميكنم و ترجيح ميدم همه چيز طبق روال قبل باشه و براي نگهداشتن هرچيزي ب طبق روال قبلش هركاري مكنم و گاهي وقتا از خيلي چيز ها ميگذرم و فرصت هاي جديدرو از دست ميدم …
با سلام و احترام
ترس ها ریشه در دوران کودکی ما میتواند داشته باشد.این احساس ترس است که شما را از پیشرفت و ایجاد تغییر بازمیدارد. مسلما میتوانید همهچیز را دوباره درست کنید. اتفاقا بیشتر افراد در مقابله با مشکلات، خلاقتر و توانمندتر از چیزی هستند که به نظر میرسد. اجازه ندهید این نگرانی شما را از ایجاد تغییر بازدارد. مسلما میتوانید بهتر از آنکه فکرش را بکنید، اوضاع را تحتکنترل بگیرید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام وقت بخیر
ساجده براتی
مشکلی که خیلی منو اذیت میکنه ترس از گربه هاست بطوری که وقتی تو خیابون اگه یه سمت خیابون گربه باشه جرئت نمیکنم از کنارش رد شم حتما میرم اون سمت خیابون این ترس اوایل انقد زیاد نبود چندین بار پیش اومد که بطور اتفاقی یه گربه به سمت دوید یا از درخت پرید جلوی پام که باعث بیشتر شدن این ترس شد که هرروز داره بدتر میشه….
با سلام و احترام
درمان شناختی یکی از مؤثرترین راه کارهای درمانی برای درمان ترس از گربه است. افرادی که فوبیای گربه دارند، این حیوان را بسیار خطرناکتر از آنچه که هست، میپندارند. این درمان طرز فکر افراد مبتلا را نسبت به این حیوان تغییر میدهد.برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام و درود
من متاسفانه مشکلی ک دارم اینه که همش دنبال جلب توجه همسرم هستم و میخوام همه احساسات و عواطفش رو خرج من کنه!! و چون رابطه نزدیکی با عمشون دارن من نمیتونم این رابطه رو تحمل کنم و حسادت میکنم که چرا اینقدر باهم صمیمی هستن و عمشون رو دوست داره باوجود اینکه از عشقش به خودم خبردارم اما بازم دوس ندارم جز من کسی براش اهمیت داشته باشه
لطفا کمکم کنید خیلی اذیت میشم😔
(معرف سایت:غزاله حاجیان)
با سلام. مشکلی که تقریبا چند وقته دارم ترس از ارتفاع هستش. مثلا یادمه سه سال پیش یکبار به یکی از رستوران های برج ققنوس سمنان رفته بودم و از پنجره رستوران محوله پایین رو نگاه کردم، ناگهان سرم گیج رفت و نزدیک بود بخورم زمین. با اینکه ارتفاع ساختمون زیاد نبود ولی این اتفاق برام افتاد. البته باز هم از این مورد ها برام پیش اومده. ممنون میشم اگه تو این زمینه راهنماییم کنید تا بتونم مشکلم رو کنترل کنم. ساجده براتی
با سلام و احترام
بلندی هراسی از انواع فوبیاست .مواجهه سازی از رایج ترین تکنیک هاست .با ترس خود گام به گام مواجه شوید. و از تکنیک های تنفس صحیح و عمیق برای آرام سازی استفاده کنید.
سلام وقتتون بخیر مشکلی ک من دارم درمورد ترس از حیوانات است مخصوصا گربه ها و سگ ها حتی سگ هایی ک خیلی کوچک هستند نیز میترسم وسعی میکنم با فاصله خیلی زیاد از انها باشم این ترس برای من خجالت اور شده است مخصوصا گربه ها ک همه جا هستند ممنون میشم راهنمایی کنید. ساجده براتی
سلام
من احساس تنهایی می کنم، نمی خواهم دوستانم را ببینم، حدس میزنم آنها مرا رها کردند، حس میکنم منو دوست ندارند،هیچ تلاشی معنی ندارد، بی فایده است… از خودم متنفرم .همیشه می خواهم گریه کنم، بسیار خسته هستم و نمی توانم به چیزی علاقه نشان بدهم. من حتی کارهایی که باید انجام دهم را شروع نمی کنم، حتی نمی توانم کارهای ساده ای که به نظر بقیه آسان است انجام بدم.خیلی وقت ها از زندگی خسته میشم … تو جمع خیلی ساکتم و اصلا علاقه ای به صحبت کردن ندارم،خیلی خجالت میکشم از تو جمع صحبت کردن و خیلی برای انجام کارهایم استرس دارم
تا الان هیچ کاری بابت رفع این حالت هام انجام ندادم چون کسی حواسش به من نبوده و همیشه خودم تنها تو کنج اتاقم بودم
با سلام و احترام
پذیرش تنهایی اولین مرحله است .گذشته را رها کرده و به آن چنگ نزنید .با خودتان مهربان باشید و دست از قضاوت و قیاس خود بردارید زمانی که خودمان را دوست بداریم راحت تر می توانیم جنبه های منفی خود را بپذیریم، پس قبل از هر چیز به خودتان عشق بورزید و مطمئن باشید که قادر به انجام دادن سخت ترین کارها در جهان هستید.
با سلام و احترام
بپذیرید که نمیتوانید هرکاری را انجام داده و همه را از خودتان راضی نگه دارید .به مزایای مثبت نه گفتن توجه کنید .یک توضیح ساده و کوتاه در مورد اینکه چرا نمیتوانید به درخواست طرف مقابل جواب مثبت بدهید، باعث متقاعد کردنش میشود.
با سلام و احترام
سبک تربیتی نقش مهمی در آموزش در زمان پرخاشگری ایفا میکند. از پرخاشگریهای تصادفی کودکتان به عنوان لحظات آموزشی استفاده کنید.همیشه یادتان باشد که بچهها از رفتار پدر و مادرشان تقلید میکنند. اگر شما به عنوان پدر یا مادر رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید، احتمالا فرزندتان هم از رفتار شما تقلید خواهد کرد.
سلام من خانمی هستم ۲۹ ساله دارای دوتا فرزند ،پسرم چهار سالشه و خیلی به من وابستس و شبا پیش من میخوابه باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.
معرف سایت زهرا حبیبی
با سلام و احترام
با انجام این بازی ساده قایم باشک کودک اطمینان می یابد که دوباره می تواند افرادی را که دوستشان دارد را ببیند پس با کودک خود قایم موشک بازی کنید. هنگام ترک کردن کودک ساعت بازگشت خود را به او بگویید و در همان ساعت که قول داده اید برگردید زیرا کودکان زیر پنج سال به شدت نگران عدم بازگشت و از دست دادن والدین شان هستند.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند که با شناخت و شفای کودک درون میتوانید بر این مشکل فائق آیید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع در جوامع امروزی است .با داشتن ورزش منظم و روزانه .کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک های تنفس صحیح و عمیق و استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس تا حدود بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با بهره گیری از تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل این تعارضات داشته باشید.
با سلام و احترام
نگران نبودن و اهمیت ندادن به ظاهر کار سادهای نیست، مخصوصا اگر متقاعد شده باشید که ظاهرتان تاثیر منفی بر کیفیت زندگیتان گذاشته است. اما چیزی که باید باور کنید این است که این «زشت بودن» شما نیست که بر زندگیتان اثر گذاشته، بلکه این احساس شما در مورد خودتان است که زندگیتان را تحت الشعاع قرار داده. اگر مدام نگران وضعیت ظاهر خود باشید، خود باوریتان دچار ضعف میشود و از هیچ چیزی شاد نخواهید شد.
با سلام و احترام
با احترام گذاشتن به خانواده جو را آرام نگه دارید و به خاطر داشته باشید انتخاب فرد مورد نظر برای ازدواج از حقوق طبیعی شماست و هیچ کس حق ندارد آن را نادیده بگیرد.برای حصول نتیجه صحیح میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
زنی 58ساله ام و تصمیم دارم برای پسر 38ساله ام زن بگیرم
ایشان موقعیت مالی و …خوبی دارند اما زیباترین دختر ممکن را میخواهند. بارها با او صحبت کردم و کوتاه نمی آیند
معرف عارفه حیدریان
با سلام و احترام
خطاب به فرزندتان :در زندگی حوادث غیرمنتظره زیادی رخ میدهد. با خود بیاندیشید ممکن است همسر زیبایتان بر اثر بیماری، آتش سوزی،… زیباییاش را از دست بدهد. اگر تنها به خاطر زیبایی با او ازدواج کرده باشید آیا حاضرید در این شرایط باز هم با او بمانید؟ اگر هم اخلاقتان به هم نخورد ممکن است حتی به جدایی فکر کنید چرا که آن معیاری که شما به خاطر آن حاضر به ازدواج با او شدهاید را از دست دادهاید.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام
نه ساله که ازدواج کردیم و مشکل خاصی نداشتیم اما ایشون اصلا اهل ابراز علاقه نیستند. برای من هدیه نمی خرند و به من ابراز علاقه نمی کنند. فکر میکنم نسبت به زندگی سرد شده ام.
معرف. عارفه حیدریان
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با کسب مهارت در تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل تعارضات داشته باشید.
سلام و روز بخیر، من یک دختر 15 ساله دارم که چنین علایمی دارد افرادی را میبیند که بقیه نمیبینن،این افراد باهاش صحبت میکنن،اسمش رو صدا میزنن و بیشتراشون سرزنش و توهین میکنن.این صداها رو خیلی از ذهنش میشنوه و مثلا گربه و موش میبینه که توی هوا هستن. صدای پا میشنوه در حالیکه خونه ساکته.حتی وقتی بیرون میره فک میکنه اشخاصی دنبالش هستن. هر لحظه میترسه یه نفر از حموم وارد اتاقش بشه.همیشه کابوس میبینه ک یکسری آدم بهش توهین میکنن و حتی یک بار توی خواب کتکش میزنند وقتی از خواب بیدار میشه به شدت گریه میکنه و موهاشو میکشه و صداهای توی ذهنش آزارش میدن. الان من باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟ ( معرف : فاطمه سهرابی)
با سلام و احترام
این موارد ناشی از توهمات ممکن است نشانه هایی از بیماری مزمن باشد و توصیه دارم برای بررسی دقیق و ریشه ای از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید .
سلام من خانمی هستم ۲۹ ساله دارای دوتا فرزند،یک پسر چهار ساله دارم که خیلی به من وابستس و شبا پیش من میخوابه باید چیکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید.
معرف سایت :زهرا حبیبی
با سلام
خانمی پنجاه ساله ام که یک فرزند دختر دارم. ایشان عاشق یک پسر معتاد شده است. نمیدانم ایشان را چگونه از ادامه این رابطه منصرف کنم
معرف. عارفه حیدریان
با سلام و احترام
با تمام نگرانی هایی که والدین دارند تنها میتوانند راهنمای خوبی باشند چرا که هرکس حق انتخاب دارد و با اجبار کاری از پیش نمیرود. فضایی امن و صمیمی در خانه فراهم کنید و به احساسات دختر خود گوش داده و توجه کنید.میتوانید از معایب و دشواریهای ازدواج با فرد معتاد به او آگاهی دهید واز کمک مشاورین در این زمینه استفاده نمایید.
Comments (2,668)
مهدی ابراهیمی
2021-06-18سلام من مشکل درس خاندن دارم موقع درس خاندن حواسم جای دیگست بچیزای ک اصلا مهم نیس
معرف زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با تقسیم فعالیت های بزرگ به کارهای کوچکتر، انجام تکالیف را به تاخیر نیاندازید. بهتر است از انجام کارهای کوچک شروع کنید. اگر در مطالعه یا انجام کاری مشکل دارید ، وقت خود رابه طور موثر تقسیم کنید. به ازای هر 45-50 دقیقه فعالیت درسی، 10 دقیقه استراحت کنید
مهدی ابراهیمی
2021-06-18با سلام من مشکل دارم موقع درس خاندن و حواسم همیشه یجا دیگست
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با تقسیم فعالیت های بزرگ به کارهای کوچکتر، انجام تکالیف را به تاخیر نیاندازید. بهتر است از انجام کارهای کوچک شروع کنید. اگر در مطالعه یا انجام کاری مشکل دارید ، وقت خود رابه طور موثر تقسیم کنید. به ازای هر 45-50 دقیقه فعالیت درسی، 10 دقیقه استراحت کنید.
A. M
2021-06-18سلام
من خانمی ۲۸ساله هستم و پسری ۳ساله دارم ک متاسفانه خیلی بچه عصبانی و لجبازی هست ک سر هزر چیز کوچکی عصبی میشه و گریه میکنه و هر چیزی ک دستش میاد و پرت میکنه ک من بخاطر همین قضیه مجبورم ک کمتر مهمونی برم ممنون میشم راهنماییم کنید ک چجوری تو جمع با همچین بچه ای رفتار کنم ک بتونم ارومش کنم
(معرف زهره عبدالله پور فرد)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
سبک تربیتی نقش مهمی در این زمینه دارد همیشه یادتان باشد که بچهها از رفتار پدر و مادرشان تقلید میکنند. اگر شما به عنوان پدر یا مادر رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید، احتمالا فرزندتان هم از رفتار شما تقلید خواهد کرد. بنابراین سعی کنید در حضور فرزندتان نسبت به شرایط ناخوشایند رفتار پرخاشگرانه نداشته باشید. در برابر کودکتان آرام و صبور باشید و سرمشق خوبی برایش ایجاد کنید.
رقیه
2021-06-18سلام وقت بخیر
من دختری ۲۵ ساله هستم و ۳ساله ک ازدواج کردم
شوهرم قبلا ازدواج ناموفقی داشته و منجر به طلاق شده
بعد از هشت سال ک از این اتفاق گذشته خانواده شوهرم هنوز وقتی کنار من هستن همش از گذشته همسرم صحبت میکنند این باعث عصبانیت من و در نهایت دست و دعوا من و همسرم میشود
ممنون میشم راهنمایی کنید ک چجوری با این قضیه کنار بیام (معرف زهره عبدالله پور)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با کسب مهارت در تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
فاطمه
2021-06-18سلام من خیلی زود رنج و جوشی ام و یه موضوع کوچیک رو چندین روز باخودم میکشونم وبهش فکر میکنم و جوش میزنم چیکارکنم که این اخلاقم درست بشه؟
معرف:زهراحبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند با شناخت و شفای کودک درون به حل این مشکلات میتوانید کمک شایانی کنید.
زهرا
2021-06-18سلام من خانمی ۲۴ساله هستم
ازدواجم سنتی بود و من دوست نداشتم ک زود عروس شم و معدل خیلی بالایی داشتم و دوست داشتم ادامه تحصیل بدم
و به اصرار خانواده ام مجبور ب این ازدواج شدم و بعد از سه سال ازدواج مشترک و یه بچه یکساله
فهمیدم ک شوهرم اعتیاد دارد و برای من خیلی سخته ک بتونم با این قضیه کنار بیام اصلا راضی ب کنار گذاشتن مواد نیست چند دفعه هم قهر مردم و خانه پدرم رفتم ولی مار ساز نبود چطور میتونیم همسرم را راضی ب ترک اعتیاد کنم لطفا راهنمایی کنید(معرف زهره عبدالله پور)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
کمک به افرادی که اعتیاد دارند بسیار سخت و پیچیده است، مخصوصا اگر خودشان تمایلی به بهبودی نداشته باشند یا تصور کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد. گاهی فرد متوجه مشکل خود هست و حتی تلاش میکند تا مصرف مواد را کنار بگذارد ولی تغییراتی که مصرف مواد در سیستم مغزی او ایجاد کرده این احتمال را غیر ممکن میکند.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
فاطمه حافظی
2021-06-18سلام و وقت بخیر
حدود ۴ یا ۵ سالم بود که داشتم از خیابان رد میشدم و نزدیک بود یک ماشین با من برخورد کنه از همون موقع دچار ترس عبور از خیابون شدم. بچه بودم مشکلی نبود چون با پدر و مادرم میرفتم بیرون ولی هر چی که بزرگتر شدم این ترس و مشکل هم با من بزرگ شد. به حدی رسید که وقتی میخوام از خیابون رد بشم دچار تنگی نفس، افزایش ضربان قلب و… میشم. به حدی رسیدم که بیرون رفتن برام شده ی معضل و تا جایی که بتونم تنها بیرون نمیرم
ساجده براتی
فاطمه غفاری
2021-06-18داماد ما اوایل ازدواجشون با خانواده مادرزنش خیلی رابطه خوبی داشت. ولی بعد از مدتی دعواهایی پیش اومد و ایشون اخلاقش به کلی تغییر کرد. میخواستم ازتون مشاوره بگیرم برای برقراری رابطه بهتر.
غزاله حاجیان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
رسیدگی به این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تری دارد که خشم داماد شما ریشه یابی شود .برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
الهه مصمم
2021-06-18به نام خدا
ساجده براتي
من ترس از تغيير دارم يعني خيلي سخت تغييراتو قبول ميكنم و ترجيح ميدم همه چيز طبق روال قبل باشه و براي نگهداشتن هرچيزي ب طبق روال قبلش هركاري مكنم و گاهي وقتا از خيلي چيز ها ميگذرم و فرصت هاي جديدرو از دست ميدم …
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-19با سلام و احترام
ترس ها ریشه در دوران کودکی ما میتواند داشته باشد.این احساس ترس است که شما را از پیشرفت و ایجاد تغییر بازمیدارد. مسلما میتوانید همهچیز را دوباره درست کنید. اتفاقا بیشتر افراد در مقابله با مشکلات، خلاقتر و توانمندتر از چیزی هستند که به نظر میرسد. اجازه ندهید این نگرانی شما را از ایجاد تغییر بازدارد. مسلما میتوانید بهتر از آنکه فکرش را بکنید، اوضاع را تحتکنترل بگیرید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
آیدا شعبان پور
2021-06-18سلام وقت بخیر
ساجده براتی
مشکلی که خیلی منو اذیت میکنه ترس از گربه هاست بطوری که وقتی تو خیابون اگه یه سمت خیابون گربه باشه جرئت نمیکنم از کنارش رد شم حتما میرم اون سمت خیابون این ترس اوایل انقد زیاد نبود چندین بار پیش اومد که بطور اتفاقی یه گربه به سمت دوید یا از درخت پرید جلوی پام که باعث بیشتر شدن این ترس شد که هرروز داره بدتر میشه….
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
درمان شناختی یکی از مؤثرترین راه کارهای درمانی برای درمان ترس از گربه است. افرادی که فوبیای گربه دارند، این حیوان را بسیار خطرناکتر از آنچه که هست، میپندارند. این درمان طرز فکر افراد مبتلا را نسبت به این حیوان تغییر میدهد.برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
Vida
2021-06-18سلام و درود
من متاسفانه مشکلی ک دارم اینه که همش دنبال جلب توجه همسرم هستم و میخوام همه احساسات و عواطفش رو خرج من کنه!! و چون رابطه نزدیکی با عمشون دارن من نمیتونم این رابطه رو تحمل کنم و حسادت میکنم که چرا اینقدر باهم صمیمی هستن و عمشون رو دوست داره باوجود اینکه از عشقش به خودم خبردارم اما بازم دوس ندارم جز من کسی براش اهمیت داشته باشه
لطفا کمکم کنید خیلی اذیت میشم😔
(معرف سایت:غزاله حاجیان)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از این قبیل مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند و با شناخت و شفای کودک درون میتوانید بر این مشکلات و احساسات فائق آیید .
حدیث توسلی پور
2021-06-18با سلام. مشکلی که تقریبا چند وقته دارم ترس از ارتفاع هستش. مثلا یادمه سه سال پیش یکبار به یکی از رستوران های برج ققنوس سمنان رفته بودم و از پنجره رستوران محوله پایین رو نگاه کردم، ناگهان سرم گیج رفت و نزدیک بود بخورم زمین. با اینکه ارتفاع ساختمون زیاد نبود ولی این اتفاق برام افتاد. البته باز هم از این مورد ها برام پیش اومده. ممنون میشم اگه تو این زمینه راهنماییم کنید تا بتونم مشکلم رو کنترل کنم. ساجده براتی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بلندی هراسی از انواع فوبیاست .مواجهه سازی از رایج ترین تکنیک هاست .با ترس خود گام به گام مواجه شوید. و از تکنیک های تنفس صحیح و عمیق برای آرام سازی استفاده کنید.
زهرا شهبازی
2021-06-18سلام وقتتون بخیر مشکلی ک من دارم درمورد ترس از حیوانات است مخصوصا گربه ها و سگ ها حتی سگ هایی ک خیلی کوچک هستند نیز میترسم وسعی میکنم با فاصله خیلی زیاد از انها باشم این ترس برای من خجالت اور شده است مخصوصا گربه ها ک همه جا هستند ممنون میشم راهنمایی کنید. ساجده براتی
مهدیه ملامحمد خوانساری
2021-06-18سلام
من احساس تنهایی می کنم، نمی خواهم دوستانم را ببینم، حدس میزنم آنها مرا رها کردند، حس میکنم منو دوست ندارند،هیچ تلاشی معنی ندارد، بی فایده است… از خودم متنفرم .همیشه می خواهم گریه کنم، بسیار خسته هستم و نمی توانم به چیزی علاقه نشان بدهم. من حتی کارهایی که باید انجام دهم را شروع نمی کنم، حتی نمی توانم کارهای ساده ای که به نظر بقیه آسان است انجام بدم.خیلی وقت ها از زندگی خسته میشم … تو جمع خیلی ساکتم و اصلا علاقه ای به صحبت کردن ندارم،خیلی خجالت میکشم از تو جمع صحبت کردن و خیلی برای انجام کارهایم استرس دارم
تا الان هیچ کاری بابت رفع این حالت هام انجام ندادم چون کسی حواسش به من نبوده و همیشه خودم تنها تو کنج اتاقم بودم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
پذیرش تنهایی اولین مرحله است .گذشته را رها کرده و به آن چنگ نزنید .با خودتان مهربان باشید و دست از قضاوت و قیاس خود بردارید زمانی که خودمان را دوست بداریم راحت تر می توانیم جنبه های منفی خود را بپذیریم، پس قبل از هر چیز به خودتان عشق بورزید و مطمئن باشید که قادر به انجام دادن سخت ترین کارها در جهان هستید.
زهراحبیبی
2021-06-18باسلام ووقت بخیر
خانمی ۳۷ساله هستم متاهل وصاحب دوفرزندپسر،خداروشکراززندگیم راضی هستم.تنهامسئله ای که همیشه دغدغه ی من هست،این هست که احساس میکنم خودم باعث شدم سطح انتظار وتوقعات دیگران ازمن بالاباشد،به طوریکه اگریکبارنتوانم پاسخ مثبت بدهم،خیلی زوددیده میشود،شایدهمیشه توان وانرژی کافی نداشته باشم .آنجاست کا توقع دارم من رادرک کنند.
ازشماخواهشمندم من راراهنمایی کنید.
باسپاس
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بپذیرید که نمیتوانید هرکاری را انجام داده و همه را از خودتان راضی نگه دارید .به مزایای مثبت نه گفتن توجه کنید .یک توضیح ساده و کوتاه در مورد اینکه چرا نمیتوانید به درخواست طرف مقابل جواب مثبت بدهید، باعث متقاعد کردنش میشود.
حلما
2021-06-18سلام دختر 4ساله ام هر چیزی را بخواد باید بهش برسه وگرنه گریه وجیغ ودادمیکنه چه طور باید باهاش رفتارکنیم؟
معرف زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
سبک تربیتی نقش مهمی در آموزش در زمان پرخاشگری ایفا میکند. از پرخاشگریهای تصادفی کودکتان به عنوان لحظات آموزشی استفاده کنید.همیشه یادتان باشد که بچهها از رفتار پدر و مادرشان تقلید میکنند. اگر شما به عنوان پدر یا مادر رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید، احتمالا فرزندتان هم از رفتار شما تقلید خواهد کرد.
حبیبی
2021-06-18سلام من خانمی هستم ۲۹ ساله دارای دوتا فرزند ،پسرم چهار سالشه و خیلی به من وابستس و شبا پیش من میخوابه باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.
معرف سایت زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با انجام این بازی ساده قایم باشک کودک اطمینان می یابد که دوباره می تواند افرادی را که دوستشان دارد را ببیند پس با کودک خود قایم موشک بازی کنید. هنگام ترک کردن کودک ساعت بازگشت خود را به او بگویید و در همان ساعت که قول داده اید برگردید زیرا کودکان زیر پنج سال به شدت نگران عدم بازگشت و از دست دادن والدین شان هستند.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
ندا بهمنی
2021-06-18سلام مشکل عصبی دارم خیلی زود عصبانی میشم و داد می زنم و اصلا تمرکز و اعصاب ندارم.
معرف سایت :ساجده براتی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند که با شناخت و شفای کودک درون میتوانید بر این مشکل فائق آیید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
زهرا کریمی
2021-06-18با سلام و احترام مشکل وسواس فکری دارم به خصوص روی تمیزی و شست و شو به خاطر این موضوع خیلی اذیت می شم
معرف: ساجده براتی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
از تکنیک های موثر :مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید
زهرا
2021-06-18سلام من ۲۰سالمه و حدودا دراجتماع بودم اما اسرس حرف زدن دارم و از تلفن حرف زدن فراریم
معرف غزاله حاجیان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع در جوامع امروزی است .با داشتن ورزش منظم و روزانه .کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک های تنفس صحیح و عمیق و استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس تا حدود بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
نصرت الله
2021-06-18سلام
من پسری سی دو ساله ام که دو سال است ازدواج کرده ام اما همسرم از صبح تا شب خانه پدرشان است از این قضیه بسیار ناراحتم
معرف عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با بهره گیری از تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل این تعارضات داشته باشید.
زهرا کریمی
2021-06-18با سلام و احترام من مشکل وسواس فکری دارم و نسبت به هر چیز خیلی حساسم به خصوص روی تمیزی مدام در حال شست و شو هستم و به هیچ کس اعتماد ندارم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
از تکنیک های موثر :مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
اکرم.و
2021-06-18دختری سی و یک ساله ام. مادرم از کودکی به من میگفت که زشت هستم و بیرون نروم.
اکنون به شدت احساس حقارت میکنم
معرف. عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
نگران نبودن و اهمیت ندادن به ظاهر کار سادهای نیست، مخصوصا اگر متقاعد شده باشید که ظاهرتان تاثیر منفی بر کیفیت زندگیتان گذاشته است. اما چیزی که باید باور کنید این است که این «زشت بودن» شما نیست که بر زندگیتان اثر گذاشته، بلکه این احساس شما در مورد خودتان است که زندگیتان را تحت الشعاع قرار داده. اگر مدام نگران وضعیت ظاهر خود باشید، خود باوریتان دچار ضعف میشود و از هیچ چیزی شاد نخواهید شد.
علی رضا.ت
2021-06-18من پسری سی ساله ام که به دخترخانمی علاقهمند شده و به او قول ازدواج دادم اما مادرم برایم دخترخاله ام را در نظر گرفته چه کنم
معرف. عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با احترام گذاشتن به خانواده جو را آرام نگه دارید و به خاطر داشته باشید انتخاب فرد مورد نظر برای ازدواج از حقوق طبیعی شماست و هیچ کس حق ندارد آن را نادیده بگیرد.برای حصول نتیجه صحیح میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
بای.خ
2021-06-18من 25ساله و نامزدم 30ساله هستند و خانواده خوب و موجهی هستند اما بعد از گذاشتن مهریه احساس میکنم کوچک شدم چون مهریه ام کم است
معرف عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
مهریه از مسائلی است که کاملا توافقی است .زیاد و یا کم بودن آن ملاکی برای تعیین میزان خوشبختی و حال خوب زوجین نیست .
حیدریان
2021-06-18زنی 58ساله ام و تصمیم دارم برای پسر 38ساله ام زن بگیرم
ایشان موقعیت مالی و …خوبی دارند اما زیباترین دختر ممکن را میخواهند. بارها با او صحبت کردم و کوتاه نمی آیند
معرف عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
خطاب به فرزندتان :در زندگی حوادث غیرمنتظره زیادی رخ میدهد. با خود بیاندیشید ممکن است همسر زیبایتان بر اثر بیماری، آتش سوزی،… زیباییاش را از دست بدهد. اگر تنها به خاطر زیبایی با او ازدواج کرده باشید آیا حاضرید در این شرایط باز هم با او بمانید؟ اگر هم اخلاقتان به هم نخورد ممکن است حتی به جدایی فکر کنید چرا که آن معیاری که شما به خاطر آن حاضر به ازدواج با او شدهاید را از دست دادهاید.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
حیدری.ع
2021-06-18با سلام
نه ساله که ازدواج کردیم و مشکل خاصی نداشتیم اما ایشون اصلا اهل ابراز علاقه نیستند. برای من هدیه نمی خرند و به من ابراز علاقه نمی کنند. فکر میکنم نسبت به زندگی سرد شده ام.
معرف. عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با کسب مهارت در تکنیک های ارتباط کلامی موثر میتوانید گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل تعارضات داشته باشید.
وجیهه
2021-06-18سلام و روز بخیر، من یک دختر 15 ساله دارم که چنین علایمی دارد افرادی را میبیند که بقیه نمیبینن،این افراد باهاش صحبت میکنن،اسمش رو صدا میزنن و بیشتراشون سرزنش و توهین میکنن.این صداها رو خیلی از ذهنش میشنوه و مثلا گربه و موش میبینه که توی هوا هستن. صدای پا میشنوه در حالیکه خونه ساکته.حتی وقتی بیرون میره فک میکنه اشخاصی دنبالش هستن. هر لحظه میترسه یه نفر از حموم وارد اتاقش بشه.همیشه کابوس میبینه ک یکسری آدم بهش توهین میکنن و حتی یک بار توی خواب کتکش میزنند وقتی از خواب بیدار میشه به شدت گریه میکنه و موهاشو میکشه و صداهای توی ذهنش آزارش میدن. الان من باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟ ( معرف : فاطمه سهرابی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
این موارد ناشی از توهمات ممکن است نشانه هایی از بیماری مزمن باشد و توصیه دارم برای بررسی دقیق و ریشه ای از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید .
حبیبی
2021-06-18سلام من خانمی هستم ۲۹ ساله دارای دوتا فرزند،یک پسر چهار ساله دارم که خیلی به من وابستس و شبا پیش من میخوابه باید چیکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید.
معرف سایت :زهرا حبیبی
حیدری
2021-06-18با سلام
خانمی پنجاه ساله ام که یک فرزند دختر دارم. ایشان عاشق یک پسر معتاد شده است. نمیدانم ایشان را چگونه از ادامه این رابطه منصرف کنم
معرف. عارفه حیدریان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با تمام نگرانی هایی که والدین دارند تنها میتوانند راهنمای خوبی باشند چرا که هرکس حق انتخاب دارد و با اجبار کاری از پیش نمیرود. فضایی امن و صمیمی در خانه فراهم کنید و به احساسات دختر خود گوش داده و توجه کنید.میتوانید از معایب و دشواریهای ازدواج با فرد معتاد به او آگاهی دهید واز کمک مشاورین در این زمینه استفاده نمایید.