با سلام و احترام
بلوغ و بحران آن به طوفان تشبیه شده .هر دو فرزند شما در حال حاضر با این بحران دست و پنجه نرم میکنند.با فضایی امن و صمیمی و فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید.
با سلام و احترام
یکی از مشکلات میان والدین و جوانان به این دلیل است که والدین میخواهند همچنان از سبکهای فرزند پروری سابق خود همچون کنترل کردن و طرد کردن استفاده کنند. در حالی که این روشها دیگر بر روی جوانان تاثیرگذار نیست. رابطه بهتر میان والدین و جوانان از طریق احترام و گفتگو به دست میآید. با بهره گیری از تکنیک های ارتباط کلامی موثر به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید.
با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه مثل یوگا و فراگیری تکنیک های عمیق و صحیح تنفسی ،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی تا حدود زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید .
با سلام و احترام
بسیاری ازین مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند و شما وارد مرحله بحرانی بلوغ شده اید که به طوفان زندگی تشبیه شده. با ورزش منظم و روزانه .تکنیک های تنفس عمیق و صحیح جهت آرام سازی خود استفاده کنید.
سلام وقت بخیر
من یه تجربه طلاق داشتم شوهرم معتاد بود بخاطر همون طلاق گرفتم الانم ازدواج کردم ولی رابطه گذشتم هنوز که هنوز یادمه و اذیتم میکنه و اینکه با خودم همش فک میکنم که چرا فلان کارو کردم و ای کاش نمیکردم،چطوری میشه یه رابطه ای که تموم شده رو فراموش کرد ؟
با سلام و احترام
ذهن آگاهی روشی مفید برای درمان نوشخوار فکری است .
تاخیر انداختن:در طول روز هربار فکری مزاحم به سر شما آمد بگوئید ایست این فیلم تکراری را قبلا دیده ام الان نمیخواهم مجدد ببینم.
نوشتن از تکنیک های بسیار مهم برای تخلیه افکار و احساسات است.
سلام.خانمی 26 ساله هستم..خیلی سخت میتونم با دیگران ارتباط برقرار کن.در برخورد اول خوبم.ولی در برخوردهای بعد به شدت حالت امتناع بهم دست میده.
معرفی شده سایت زهرا حسام نژاد
با سلام و احترام
ریشه اجتماع گریزی شما خصوصا در مراحل ثانویه نیاز به ریشه یابی دارد .بسیاری از مشکلات ما ریشه در دوران کودکی دارد با شناخت و شفای کودک درون میتوانید کمک شایانی به خود کنید.
سلام من یه خواهر مریض دارم وقتی دکتر بردم برایه چشمش ،دکتر گفت که خواهرت نابیناس دنیا رو سرم خراب شد بعد از اون انگار ضعف عصاب گرفتم پرخاشگر شدم رمقی به کار و انگیزه ای ندارم انگاری بعد از اون شوک بهم وارد شده ،بعضی اوقات تو خونه بیخود و بی جهت گریم میگیره
معرف سمانه زینعلیان
با سلام و احترام
اگر بیش از یک ماه می شود که افکار و احساستان نسبت به یک سانحه شما را پریشان میکند، اگر این افکار شدید است یا نمیتوانید کنترل زندگی خود را به دست بگیرید، با پزشک یا متخصص سلامت روان صحبت کنید. هرچه زود تر به دنبال درمان بروید، از شدید شدن علائم PTSD جلوگیری میکنید.
پسرم یک جا بند نمیشود و بالا و پایین می پرد ، به همه ی وسایل ها دست میزند و سوال هایی را گاهی به وفور می پرسد اوایل فکر میکردم با توجه به سنش شاید بچه ی کنجکاوی است و این بالا و پایین پریدن ها عادی باشد و سوالات هم برای کنجکاوی می پرسد اما اگر سوالات متعددی می پرسید شاید این نکته درست بود اما او یک سوال را چند بار می پرسد و با مطالب هایی که خوندم متوجه شدم فرزندم بیش فعال است ممنون میشم اگر راهنمایی ام کنید . سعید ناظریه
با سلام و احترام
بیش فعالی یا اختلال نقص توجه از طریق روش های مشاوره و دارو درمانی قابل پی گیری است و معمولا نتیجه ترکیبی موجب رسیدن به بهترین نتیجه است.
یک پسر کوچک دارم و حدودا سه سال و دوماهه که فرزندم موقعیت زمانی و اشیاء را متوجه نمیشود به نوعی که ازش بپرسم مامان کجا رفت یا اگر بگویم آب را با چه چیز خوردی نمی تواند پاسخ دهد و اشاره می کند و فرزندم در کنار بچه های دیگر آرام هست و نسبت به کودکان دیگر هم دیر به حرف آمد و با غریبه ها هم زود مچ می شود ممنون. سعید ناظریه
با سلام و احترام
مشکل فرزند شما نیاز به بررسی عمیق تری زیر نظر روانشناس دارد برای ریشه یابی و حصول نتیجه در خور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
من یک پسر شانزده ساله هستم و اختلال اضطراب اجتماعی دارم . در جمع دوستان خیلی راحت حرف میزنم و خواسته هایم را میگویم ولی در مقابل و جمع غریبه ها مخصوصا خانم ها حرف که نمیزنم حتی اگر سوالی هم از من پرسیده شود دست و پایم می لرزد و عرق می کنم و سرخ می شوم که طرف می فهمد که نمیتوانم حرف بزنم و خجالت می کشم از این رفتارم ولی هرکاری میکنم نمیتوانم ممنون میشم کمکم کنید. سعید ناظریه
با سلام و احترام
درمان اختلال اضطراب اجتماعی ، بستگی به شدت علائم عاطفی و جسمی شما و چگونگی عملکرد روزانه ی شما دارد. طول درمان اختلال اضطراب اجتماعی نیز متفاوت است. برخی افراد ممکن است به خوبی به درمان اولیه پاسخ دهند و نیاز به گزینههای بیشتری نداشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به برخی اشکال حمایت و درمانهای مکمل داشته باشند.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
من یک دختر بیست و یک ساله بودم که نامزد کردم و اوایل نامزدی خیلی متوجه اختلال همسرم نبودم اما رفته رفته متوجه شدم که همسرم فردی پارانوئید هست به این صورت که دائم به همه شک داشت به نوعی که حتی به پدر خودش هم شک میکرد و من و مادرشوهرم یک اتاق و همسرم و پدرشون یک اتاق دیگر مینشستن و حتی سفره ی غذا هم جدا بود . یک بار تاکسی سوار بودم که وقتی جلوی در پیاده شدم وقتی من رو دید با عصبانیت شروع به فحاشی کرد که من با آن راننده تاکسی رابطه ای دارم و کتکم زد رفته رفته این اختلال شدت گرفت و به نوعی اجازه نمیداد بیرون بروم حتی خانه مادرم و مادر شوهرم هم او را تایید میکند و میگوید پسرم درست میگوید و تو مشکل داری و همش از من ایراد میگیرند واقعا خسته شدم ممنون . سعید ناظریه
با سلام و احترام
– نسبت به او به عنوان يك انسان، علاقهمند باشيد و افكار و فعاليتهاي سالم او را مورد تشويق قرار دهيد.
– مدت زماني را كه براي شنيدن شكايات پارانوئيدي بيمار سپري ميكنيد محدود كنيد. به او خاطرنشان كنيد گرچه برايش اهميت قائليد ولي در عين حال صحبت مداوم در مورد مشكل براي هيچ كدام از شما مفيد نخواهد بود.
– هيچگاه براي اينكه از آزار و اذيت او در امان باشيد به چيزي اعتراف نكنيد. اين كار بيفايده است
برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام من تو بورس کار میکردم یهو تموم سرمایم رفت به طوری که ورشکست شدم خیلی فشار روم بود شبا خوابمنمیبرد ملت ازم طلب داشتن شرایط خیلی سختی بود هر جوریه بود خودمو جمع کردم ولی هنوز اثرات اون شرایط روم هس خیلی زود عصبی میشم حتی از غذا خوردن کسایی که دورم هستن عصبی میشم ،کسی منوناراحت کنه اصلا کینه ای نیستم و میبخشم ولی موضوع اصلی اینکه میخوام راهکار بدین برایه کنترل خشم
با سلام و احترام
تکنیک تنفس صحیح و عمیق را یاد بگیرید .نوشتن از تکنیک های مفید برای برون ریزی احساسات شماست .برای برون ریزی خشم خود روشی خلاقانه بیابید و به طرزی مفید این کار را انجام دهید مثلا به باغچه تان برسید،نقاشی کنید،و…..
سلام
من از زمانی که پدرم فوت شده به کار کردن خیلی بی میلیم ،خیلی ناامیدم ،بی رمقم، کاری برام لذت بخش نیس و حس میکنم همینطور دارم بدتر میشم افکار مزاحم دارم انگار علاوه بر مغز خودم یه مغز دیگه کنار مغزم هس تند تند حرف میزنه و افکار رد میشن، پرخاشگرم شدم زود عصبی مشیم و زود پشیمون
معرف سمانه زینعلیان
با سلام و احترام
احساسات نا امیدی و خشم پس از سوگ طبیعی هستند اما اگر برای بلند مدت ادامه پیدا کند منجر به افسردگی میشوند.به خودتان اجازه دهید که درد و دیگر احساسات مختلف را حس کنید. اجازه ندهید دیگران به شما بگویند که چه حسی باید داشته باشید.در رابطه با روند بهبود خود صبور باشید. احساسات خود را با دیگران مقایسه نکنید. هیچ کس نمیتواند به شما بگوید که چطور عزاداری کنید یا چه زمان دست بکشید.درباره احساسات، خاطرات و تجربیات خود با اعضای خانواده و دوستانتان یا مشاور صحبت کنید.
پسرم از یه مدتی همش به لامپ سقف خیره میشد و مرتبا دست هایش را تکان میداد و حتی با کسی هم حرف نمیزد و همش با ایما و اشاره مقصودش را می رساند و اگر هم میخواهد چیزی را به کسی نشان دهد حرفی نمیزند و دست آن فرد را می گیرد و او را به سمت هدف می کشاند ممنون میشم کمکم کنید . سعید ناظریه
با سلام و احترام
اینکه فرزند شما به طور عمد از گفتگو خود داری میکند به بررسی دقیق نیاز دارد برای علت یابی و ریشه یابی عمیق میتوانید به روانشناس مراجعه کرده و یا از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام . من ترس از مکان بسته دارم به نوعی که اصلا آسانسور سوار نمی شوم حتی اگر کسی هم باشد مثلا یک بار با اصرار پدرم سوار شدم رنگم پرید و نمیتوانستم نفس بکشم و انگار کسی راه نفسم را بسته بود و از دست و صورتم عرق می ریخت و زمانی که آسانسور به مقصد میرسد و خارج می شوم انگار نه انگار که اتفاقی افتاده و حالت عادی بهم دست می دهد . این مورد چند بار دیگر هم اتفاق افتاده است اما بدتر میشوم بهتر نه ممنون . سعید ناظریه
با سلام و احترام
تنگنا هراسی از انواع فوبیاست.موثر ترین راه مواجه شدن گام به گام است و به خود فشار نیاورید .از تکنیک های آرام سازی استفاده کنید .و برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام. از آنجایی شروع شد که انگار در ذهنم کسی میگفت این کار را دوباره انجام بده . اوایل برایم چیز مبهمی بود تا زمانی که شدت گرفت و فهمیدم وسواس فکری دارم هر کاری را چند بار انجام میدادم تا مطمئن شوم درست انجام دادم مثلا در خانه را که قفل میکردم چند قدمی که می رفتم دوباره بر میگشتم و چک می کردم باز اگر چند قدم بود خوب بود زمانی اتفاق می افتاد به مقصد می رسیدم اما چیزی در ذهنم مرا وادار به برگشت می کرد و دوباره بر میگشتم تا چک کنم که در را قفل کردم .هرکاری هم کردم ولی باز این اتفاق می افتد ممنون. سعید ناظریه
خانومی بیست و پنج ساله هستم ، خانه دار و یک دختر شش ساله دارم افسردگی و وسواس شدید به محیط دکتر و بیمارستان دارم و این اختلال بعد از تولد دخترم شروع شد و سه ساله شدید شده و پنج ساله اصلا بیمارستان نرفتم حتی از جلوی بیمارستان رد بشوم به نظرم نجس میشوم و تمیز نمی شوم حتی اگر کسی دیگر هم به بیمارستان برود و بعد به خانه ما بیاید و من بفهمم همین احساس را دارم و خانه را به شدت ضد عفونی می کنم و خودم هم چند بار به حمام می روم و حتی دیگر رابطه ام را با او قطع می کنم اگر بیرون هم او را ببینم راهم را کج میکنم که مبادا مرا ببیند و به خانه ما بیاید و مرتب دستمال دستم هست و از در ورودی تمیز کاری میکنم هرکاری میکنم بیخیال نمیشوم . سعید ناظریه
با سلام و احترام
موثر ترین تکنیک مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است در مواردی با تجویز دارو به کنترل اضطراب و روند بهبودی کمک میشود.برای حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام من یک خانم پنجاه ساله هستم که از بچگی ترس از بلندی داشتم ولی به دلیلی که نمی دانم مدتی است این ترس خیلی شدید شده است جلوی منزلمان یک پل عابر پیاده است زمانی که آن سمت خیابان کاری داشته باشم که مجبور باشم از روی پل عبور کنم پاهایم میلرزد هیچ اتفاق خاصی هم این مدت برایم نیفتاده ولی نمیدانم این ترس چطور اینقدر شدید شده؟ معرف فعال
با سلام. مدتی هست خواهر کوچیکترم وسواس شدیدی پیدا کرده ۱۳ سالش هست طوریه که نمیذاره اعضای خانواده بهش نزدیک بشن و به هیچ چیزی هم دست نمیزنه میخواستم ازتون راهکار بگیرم
(از طرف خانم زهرا غندالی به این سایت معرفی شدم)
با سلام و احترام
اولین قدم آن است که بپذیریم کودکمان بیمار است و سعی کنیم مشکل را حل کنیم.برای بررسی و ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره به بهره ببرید
سلام
من تو انتخاب همسر بسیار حساس شدم و هرکاری میکنم نمیتونم درست تصمیم بگیرم هر خواستگاری برام میاد احساس میکنم بسیار ایراد و عیب داره و از هیچکس خوشم نمیاد با اینکه از لحاظ اجتماعی درجه های بالایی دارم ولی من اصلا نمیتونم انتخاب کنم و از این بابت کلافه شدم و از طرفی خانوادمم دیگ خسته شدن و همش میگن ی نفرو انتخاب کنم میشه راهنمایی کنید منو بسیار سردرگمم شدم
( معرف سایت عطیه رستمیان)
سلام
من ۱۵ ساله که ازدواج کردم و از اول زندگی من ساکن تهران بودم خانواده همسرم ساکن دامغان هستن و از اونجایی که همسرم به شدت به خونوادش وابسته هست الان میگه که بریم دامغان زندگی کنیم درصورتی که کار همسرم تهران و مجبور هفته ای ۳ بار بده تهران و برگرده از طرفی تهران به شدت خونه گرون شده و به موجودی ما نمیخوره که بتونیم خونه بخریم دامغان هم که بیایم من ۲ تا بچه کوچیک دارم و نمیتونم ۳ روز بدون شوهرم باشم الان تو بد وضعیتی گیر کردیم و نمیدونم چیکار کنیم هردومون میشه راهنمایی کنید
( معرف سایت عطیه رستمیان)
سلام
من ی مرد ۳۸ ساله ام که با توجه به مشکلات خانوادگی ای که داشتم هنوز نتونستم ازدواج کنم پدر من یک مریض روانی ای هست که ما تو خونه ازش نگهداری میکنیم و مادرم اجازه نمیده که اونو به بیمارستان ببریم تا اونجا ازش نگهداری کنن همینم مانع ازدواج منه چون به هر دختری میگم شرایطمو قبول به ازدواج با من نمیشه لازم به ذکره که به دلیل مریضی پدرم خرج خونه ام به عهده منه با توجه به سنی که از من گذشته و من الان احتیاج شدید به ازدواج دارم آیا میشه کاری کرد که این وضعیت بهتر بشه و من هم بتونم یک ازدواج موفق داشته باشم
ممنونم از شما
( معرف سایت عطیه رستمیان)
با سلام و احترام
زندگی در چنین شرایطی سخت و دشوار خواهد بود .شما میتوانید در صورت شرایط لازم مکانی جدا برای اسکان داشته باشید و درخصوص ازدواج برای توضیح مناسب شرایط خود با فرد مورد نظر میتوانید از مشاوره کمک بگیرید .
با سلام خانمی هستم ۲۴ساله من اصلا کنترلی روی اعصابم ندارم موقع دعوا با همسرم سر هر چیزی به بدترین شکل دعوا میکنم و حتی بعضی وقت ها روش دست هم بلند میکنم و یا به اشیاء آسیب میزنم تعادل ندارم رو رفتارم موقع دعوا اصلا دست خودم نیستش اما چند دقیقه بعد از دعوا پشیمون میشم و تصمیم میگیرم عوض بشم ولی باز دفعه بعد تکرار میکنم تروخدا بگین چیکار کنم الان 5 ساله ازدواج کردیم…
با سلام و احترام
این حجم از خشونت شما نیاز به بررسی عمیق تری دارد .چرا که خشونت در روابط زناشویی شما بسیار تاثیر گذار است.برای علت یابی دقیق و حصول نتیجه در خور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام
وقتتون بخیر
یکی از مشکلاتی که من دارم این که اکثر مواقع تصمیم گیری برام کار سختی هست؛ یعنی نمیتونم تشخیص بدم که چه کاری رو انجام بدم که بهتر باشه. این موضوع حتی در جزئي ترین مسائل من هم صدق میکنه. ممنون میشم در این مورد من رو راهنمایی کنید.
معرف زهرا حبیبی
با سلام و احترام
افسردگی، استرس و اضطراب از مهمترین عواملی است که باعث میشود قدرت تصمیمگیری فرد به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام من ۲۷ سالمه
من بیشتر دوست دارم که تو خونه باشم و وقتمو تنها توی خونه بگذرونم و این تو خونه موندم بیش از اندازه که مخصوصا با شروع کرونا شده شد باعث گوشه گیر شدن و افسرده شدن من شد چون همش میترسم بدم بیرون و مبتلا به کرونا بشم و از این بابت من به شدت میترسم همچنین بعد از همه گیر شدن کرونا من دچار وسواس بیش از اندازه به شست و شو شدم که احساس میکنم همه چی کثیفه و همش میشویم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم خسته شدم دیگه
( معرف سایت عطیه رستمیان)
با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه ،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق به آرام سازی خود پرداخته .موثرترین تکنیک برای درمان وسواس:مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام
وقتتون بخیر
من یه پسر 12 ساله دارم که خیلی حساس هست، یعنی هر کی هر چی میگه زود بهش بر میخوره و اینکه خیلی سریع بابت هر اتفاقی گله میکنه مثلا همین الان پسر خالش پرسید دارید چیکار انجام میدین و من گفتم مربوط به خودم هست ولی پسرم فکر کرد که من برای پسر خالش توضیح دادم و میگه چرا برای اون توضیح دادین و برای من نه، حالا هر چی من میگم که برای اونم توضیح ندادم قبول نمیکنه و میگه شما دوست ندارین من بفهمم چیکار انجام میدید.
با تشکر از شما
معرف زهرا حبیبی
با سلام و احترام
نوجوانی و بحران بلوغ به طوفان تشبیه شده و نگرانی همیشگی والدین است .به اعتراضات و احساسات فرزندتان توجه کنید و آنها را نادیده نگیرید.فضایی امن و صمیمی در خانه فراهم کنید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام
وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه و حدود ۲ ساله که ازدواج کردم از وقتی که ازدواج کردم جاری من که از من بزرگ تره با من مشکل داره با اینکه من اصلا کاری باهاش ندارم و به خوبی باهاش برخورد میکنم ولی او همش با من حسادت داره و من هر چیزی که میخرم اون هم میره میخوره وقتی خونه پدر شوهرم هستیم با رفتاراش به شدت منو اذیت میکنه نمیدونم چیکار کنم دیگ خستم کرده میشه راهنماییم کنید که چه کاری انجام بدم و چطوری برخورد کنم
( معرف سایت عطیه رستمیان)
با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ایشان ریشه در دوران کودکی داشته و باید به شفای کودک درون خود بپردازند.(خودشناسی) و بهترین راه حل زمانی که ایشان با کودک درون تصمیم میگیرند و رفتار میکنند شما با بزرگسال تصمیم بگیرید و رفتار کنید.
سلام وقتتون بخیر من یک دختر فوق العاده حساس و احساسی هستم و با وجود کلی مشکل که از طرف دوست پسرم دیدم ولی بازم میرم سمتش،واقعا دارم به مرز افسردگی میرسم حس میکنم لطفا کمکم کنید
با سلام و احترام
قبل از هرچیزی باید بدانید فلسفه عشق برای پسران با دختران تفاوت هایی دارد در نتیجه احساسات و اعمال یک پسر نیز متفاوت تر است.برای انتخابی صحیح و آگاهانه از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
باسلام و احترام
خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. مطمئن باشید شما و دیگری هر کدام در جایگاه خود بهترین هستید. قرار نیست اگر خیاط خوبی هستید، حتما مدیر یا حسابدار خوبی هم باشید.
شما در جایگاه خود و با شرایط روحی و جسمی و اجتماعی خودتان سنجیده میشوید پس خود را با دیگری مقایسه نکنید و باعث کم شدن اعتماد به نفس خود نشوید.میتوانید از تکنیک آیینه برای مهارت صحبت کردن کمک بگیرید.
Comments (2,668)
سمیه رامه
2021-06-19سلام اینجانب سمیه رامه هستم ۴۰ساله ۲۰ساله ازدواج کردم وصاحب دوفرزند۱۷و۱۵پسرهستم ک مدام هنگام غذاخوردن باهم دعوامیکنندبیخودوبی جهت دلیلشم مشخص نیست بنظرتون چکارکنم؟؟؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بلوغ و بحران آن به طوفان تشبیه شده .هر دو فرزند شما در حال حاضر با این بحران دست و پنجه نرم میکنند.با فضایی امن و صمیمی و فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید.
محمد معرف مریم اکبری
2021-06-19سلام من پسر ۲۴ساله هستم و با خانواده خودم بسیار مشکل دارم. پدرم خیلی ب من گیر میدهد و اجازه نمیدهد به دوستانم ب مسافرت بروم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
یکی از مشکلات میان والدین و جوانان به این دلیل است که والدین میخواهند همچنان از سبکهای فرزند پروری سابق خود همچون کنترل کردن و طرد کردن استفاده کنند. در حالی که این روشها دیگر بر روی جوانان تاثیرگذار نیست. رابطه بهتر میان والدین و جوانان از طریق احترام و گفتگو به دست میآید. با بهره گیری از تکنیک های ارتباط کلامی موثر به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید.
زهرا
2021-06-19سلام وقتتون بخیراینجانب زهراروازهستم .من اززمانی ک بچه بودم بخاطرفیلم های ترسناکی که میدیدم دچاراسترس مزمن شدم که هنوزم دچارشم پیش روانشناس هم رفتم امافایده ای نداشت میشه کمکم کنید
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه مثل یوگا و فراگیری تکنیک های عمیق و صحیح تنفسی ،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی تا حدود زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید .
سحر
2021-06-19با عرض سلام و خسته نباشید من 12سال دارم و اصلا نمی توانم عصبانیت خود را کنترل کنم و با حرفای رکیک دیگران را اذیت میکنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری ازین مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند و شما وارد مرحله بحرانی بلوغ شده اید که به طوفان زندگی تشبیه شده. با ورزش منظم و روزانه .تکنیک های تنفس عمیق و صحیح جهت آرام سازی خود استفاده کنید.
فاطمه
2021-06-19سلام وقت بخیر
من یه تجربه طلاق داشتم شوهرم معتاد بود بخاطر همون طلاق گرفتم الانم ازدواج کردم ولی رابطه گذشتم هنوز که هنوز یادمه و اذیتم میکنه و اینکه با خودم همش فک میکنم که چرا فلان کارو کردم و ای کاش نمیکردم،چطوری میشه یه رابطه ای که تموم شده رو فراموش کرد ؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ذهن آگاهی روشی مفید برای درمان نوشخوار فکری است .
تاخیر انداختن:در طول روز هربار فکری مزاحم به سر شما آمد بگوئید ایست این فیلم تکراری را قبلا دیده ام الان نمیخواهم مجدد ببینم.
نوشتن از تکنیک های بسیار مهم برای تخلیه افکار و احساسات است.
زینب
2021-06-19سلام.خانمی 26 ساله هستم..خیلی سخت میتونم با دیگران ارتباط برقرار کن.در برخورد اول خوبم.ولی در برخوردهای بعد به شدت حالت امتناع بهم دست میده.
معرفی شده سایت زهرا حسام نژاد
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ریشه اجتماع گریزی شما خصوصا در مراحل ثانویه نیاز به ریشه یابی دارد .بسیاری از مشکلات ما ریشه در دوران کودکی دارد با شناخت و شفای کودک درون میتوانید کمک شایانی به خود کنید.
زهرا
2021-06-19سلام من یه خواهر مریض دارم وقتی دکتر بردم برایه چشمش ،دکتر گفت که خواهرت نابیناس دنیا رو سرم خراب شد بعد از اون انگار ضعف عصاب گرفتم پرخاشگر شدم رمقی به کار و انگیزه ای ندارم انگاری بعد از اون شوک بهم وارد شده ،بعضی اوقات تو خونه بیخود و بی جهت گریم میگیره
معرف سمانه زینعلیان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
اگر بیش از یک ماه می شود که افکار و احساستان نسبت به یک سانحه شما را پریشان میکند، اگر این افکار شدید است یا نمیتوانید کنترل زندگی خود را به دست بگیرید، با پزشک یا متخصص سلامت روان صحبت کنید. هرچه زود تر به دنبال درمان بروید، از شدید شدن علائم PTSD جلوگیری میکنید.
راحله
2021-06-19پسرم یک جا بند نمیشود و بالا و پایین می پرد ، به همه ی وسایل ها دست میزند و سوال هایی را گاهی به وفور می پرسد اوایل فکر میکردم با توجه به سنش شاید بچه ی کنجکاوی است و این بالا و پایین پریدن ها عادی باشد و سوالات هم برای کنجکاوی می پرسد اما اگر سوالات متعددی می پرسید شاید این نکته درست بود اما او یک سوال را چند بار می پرسد و با مطالب هایی که خوندم متوجه شدم فرزندم بیش فعال است ممنون میشم اگر راهنمایی ام کنید . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بیش فعالی یا اختلال نقص توجه از طریق روش های مشاوره و دارو درمانی قابل پی گیری است و معمولا نتیجه ترکیبی موجب رسیدن به بهترین نتیجه است.
مینا
2021-06-19یک پسر کوچک دارم و حدودا سه سال و دوماهه که فرزندم موقعیت زمانی و اشیاء را متوجه نمیشود به نوعی که ازش بپرسم مامان کجا رفت یا اگر بگویم آب را با چه چیز خوردی نمی تواند پاسخ دهد و اشاره می کند و فرزندم در کنار بچه های دیگر آرام هست و نسبت به کودکان دیگر هم دیر به حرف آمد و با غریبه ها هم زود مچ می شود ممنون. سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
مشکل فرزند شما نیاز به بررسی عمیق تری زیر نظر روانشناس دارد برای ریشه یابی و حصول نتیجه در خور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
مهدی
2021-06-19من یک پسر شانزده ساله هستم و اختلال اضطراب اجتماعی دارم . در جمع دوستان خیلی راحت حرف میزنم و خواسته هایم را میگویم ولی در مقابل و جمع غریبه ها مخصوصا خانم ها حرف که نمیزنم حتی اگر سوالی هم از من پرسیده شود دست و پایم می لرزد و عرق می کنم و سرخ می شوم که طرف می فهمد که نمیتوانم حرف بزنم و خجالت می کشم از این رفتارم ولی هرکاری میکنم نمیتوانم ممنون میشم کمکم کنید. سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
درمان اختلال اضطراب اجتماعی ، بستگی به شدت علائم عاطفی و جسمی شما و چگونگی عملکرد روزانه ی شما دارد. طول درمان اختلال اضطراب اجتماعی نیز متفاوت است. برخی افراد ممکن است به خوبی به درمان اولیه پاسخ دهند و نیاز به گزینههای بیشتری نداشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به برخی اشکال حمایت و درمانهای مکمل داشته باشند.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
شادی
2021-06-19من یک دختر بیست و یک ساله بودم که نامزد کردم و اوایل نامزدی خیلی متوجه اختلال همسرم نبودم اما رفته رفته متوجه شدم که همسرم فردی پارانوئید هست به این صورت که دائم به همه شک داشت به نوعی که حتی به پدر خودش هم شک میکرد و من و مادرشوهرم یک اتاق و همسرم و پدرشون یک اتاق دیگر مینشستن و حتی سفره ی غذا هم جدا بود . یک بار تاکسی سوار بودم که وقتی جلوی در پیاده شدم وقتی من رو دید با عصبانیت شروع به فحاشی کرد که من با آن راننده تاکسی رابطه ای دارم و کتکم زد رفته رفته این اختلال شدت گرفت و به نوعی اجازه نمیداد بیرون بروم حتی خانه مادرم و مادر شوهرم هم او را تایید میکند و میگوید پسرم درست میگوید و تو مشکل داری و همش از من ایراد میگیرند واقعا خسته شدم ممنون . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
– نسبت به او به عنوان يك انسان، علاقهمند باشيد و افكار و فعاليتهاي سالم او را مورد تشويق قرار دهيد.
– مدت زماني را كه براي شنيدن شكايات پارانوئيدي بيمار سپري ميكنيد محدود كنيد. به او خاطرنشان كنيد گرچه برايش اهميت قائليد ولي در عين حال صحبت مداوم در مورد مشكل براي هيچ كدام از شما مفيد نخواهد بود.
– هيچگاه براي اينكه از آزار و اذيت او در امان باشيد به چيزي اعتراف نكنيد. اين كار بيفايده است
برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
M.Z
2021-06-19سلام من تو بورس کار میکردم یهو تموم سرمایم رفت به طوری که ورشکست شدم خیلی فشار روم بود شبا خوابمنمیبرد ملت ازم طلب داشتن شرایط خیلی سختی بود هر جوریه بود خودمو جمع کردم ولی هنوز اثرات اون شرایط روم هس خیلی زود عصبی میشم حتی از غذا خوردن کسایی که دورم هستن عصبی میشم ،کسی منوناراحت کنه اصلا کینه ای نیستم و میبخشم ولی موضوع اصلی اینکه میخوام راهکار بدین برایه کنترل خشم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
تکنیک تنفس صحیح و عمیق را یاد بگیرید .نوشتن از تکنیک های مفید برای برون ریزی احساسات شماست .برای برون ریزی خشم خود روشی خلاقانه بیابید و به طرزی مفید این کار را انجام دهید مثلا به باغچه تان برسید،نقاشی کنید،و…..
M
2021-06-19سلام
من از زمانی که پدرم فوت شده به کار کردن خیلی بی میلیم ،خیلی ناامیدم ،بی رمقم، کاری برام لذت بخش نیس و حس میکنم همینطور دارم بدتر میشم افکار مزاحم دارم انگار علاوه بر مغز خودم یه مغز دیگه کنار مغزم هس تند تند حرف میزنه و افکار رد میشن، پرخاشگرم شدم زود عصبی مشیم و زود پشیمون
معرف سمانه زینعلیان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
احساسات نا امیدی و خشم پس از سوگ طبیعی هستند اما اگر برای بلند مدت ادامه پیدا کند منجر به افسردگی میشوند.به خودتان اجازه دهید که درد و دیگر احساسات مختلف را حس کنید. اجازه ندهید دیگران به شما بگویند که چه حسی باید داشته باشید.در رابطه با روند بهبود خود صبور باشید. احساسات خود را با دیگران مقایسه نکنید. هیچ کس نمیتواند به شما بگوید که چطور عزاداری کنید یا چه زمان دست بکشید.درباره احساسات، خاطرات و تجربیات خود با اعضای خانواده و دوستانتان یا مشاور صحبت کنید.
احمد رضا
2021-06-19پسرم از یه مدتی همش به لامپ سقف خیره میشد و مرتبا دست هایش را تکان میداد و حتی با کسی هم حرف نمیزد و همش با ایما و اشاره مقصودش را می رساند و اگر هم میخواهد چیزی را به کسی نشان دهد حرفی نمیزند و دست آن فرد را می گیرد و او را به سمت هدف می کشاند ممنون میشم کمکم کنید . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
اینکه فرزند شما به طور عمد از گفتگو خود داری میکند به بررسی دقیق نیاز دارد برای علت یابی و ریشه یابی عمیق میتوانید به روانشناس مراجعه کرده و یا از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
فاطمه
2021-06-19با سلام . من ترس از مکان بسته دارم به نوعی که اصلا آسانسور سوار نمی شوم حتی اگر کسی هم باشد مثلا یک بار با اصرار پدرم سوار شدم رنگم پرید و نمیتوانستم نفس بکشم و انگار کسی راه نفسم را بسته بود و از دست و صورتم عرق می ریخت و زمانی که آسانسور به مقصد میرسد و خارج می شوم انگار نه انگار که اتفاقی افتاده و حالت عادی بهم دست می دهد . این مورد چند بار دیگر هم اتفاق افتاده است اما بدتر میشوم بهتر نه ممنون . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
تنگنا هراسی از انواع فوبیاست.موثر ترین راه مواجه شدن گام به گام است و به خود فشار نیاورید .از تکنیک های آرام سازی استفاده کنید .و برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
علی
2021-06-19با سلام. از آنجایی شروع شد که انگار در ذهنم کسی میگفت این کار را دوباره انجام بده . اوایل برایم چیز مبهمی بود تا زمانی که شدت گرفت و فهمیدم وسواس فکری دارم هر کاری را چند بار انجام میدادم تا مطمئن شوم درست انجام دادم مثلا در خانه را که قفل میکردم چند قدمی که می رفتم دوباره بر میگشتم و چک می کردم باز اگر چند قدم بود خوب بود زمانی اتفاق می افتاد به مقصد می رسیدم اما چیزی در ذهنم مرا وادار به برگشت می کرد و دوباره بر میگشتم تا چک کنم که در را قفل کردم .هرکاری هم کردم ولی باز این اتفاق می افتد ممنون. سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
موثر ترین تکنیک برای وسواس مواجه سازی با محرک و عدم پاسخگویی است .برای حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
مریم
2021-06-19خانومی بیست و پنج ساله هستم ، خانه دار و یک دختر شش ساله دارم افسردگی و وسواس شدید به محیط دکتر و بیمارستان دارم و این اختلال بعد از تولد دخترم شروع شد و سه ساله شدید شده و پنج ساله اصلا بیمارستان نرفتم حتی از جلوی بیمارستان رد بشوم به نظرم نجس میشوم و تمیز نمی شوم حتی اگر کسی دیگر هم به بیمارستان برود و بعد به خانه ما بیاید و من بفهمم همین احساس را دارم و خانه را به شدت ضد عفونی می کنم و خودم هم چند بار به حمام می روم و حتی دیگر رابطه ام را با او قطع می کنم اگر بیرون هم او را ببینم راهم را کج میکنم که مبادا مرا ببیند و به خانه ما بیاید و مرتب دستمال دستم هست و از در ورودی تمیز کاری میکنم هرکاری میکنم بیخیال نمیشوم . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
موثر ترین تکنیک مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است در مواردی با تجویز دارو به کنترل اضطراب و روند بهبودی کمک میشود.برای حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلطان نژاد
2021-06-19سلام من یک خانم پنجاه ساله هستم که از بچگی ترس از بلندی داشتم ولی به دلیلی که نمی دانم مدتی است این ترس خیلی شدید شده است جلوی منزلمان یک پل عابر پیاده است زمانی که آن سمت خیابان کاری داشته باشم که مجبور باشم از روی پل عبور کنم پاهایم میلرزد هیچ اتفاق خاصی هم این مدت برایم نیفتاده ولی نمیدانم این ترس چطور اینقدر شدید شده؟ معرف فعال
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
مواجهسازی یکی از موثرترین روشهای درمان انواع فوبیا است. مشاور بیمار را به تدریج با ترسهایش مواجه میکند.
مرگل مجد
2021-06-19با سلام. مدتی هست خواهر کوچیکترم وسواس شدیدی پیدا کرده ۱۳ سالش هست طوریه که نمیذاره اعضای خانواده بهش نزدیک بشن و به هیچ چیزی هم دست نمیزنه میخواستم ازتون راهکار بگیرم
(از طرف خانم زهرا غندالی به این سایت معرفی شدم)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
اولین قدم آن است که بپذیریم کودکمان بیمار است و سعی کنیم مشکل را حل کنیم.برای بررسی و ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره به بهره ببرید
mahtab
2021-06-19سلام
من تو انتخاب همسر بسیار حساس شدم و هرکاری میکنم نمیتونم درست تصمیم بگیرم هر خواستگاری برام میاد احساس میکنم بسیار ایراد و عیب داره و از هیچکس خوشم نمیاد با اینکه از لحاظ اجتماعی درجه های بالایی دارم ولی من اصلا نمیتونم انتخاب کنم و از این بابت کلافه شدم و از طرفی خانوادمم دیگ خسته شدن و همش میگن ی نفرو انتخاب کنم میشه راهنمایی کنید منو بسیار سردرگمم شدم
( معرف سایت عطیه رستمیان)
زینب
2021-06-19سلام
من ۱۵ ساله که ازدواج کردم و از اول زندگی من ساکن تهران بودم خانواده همسرم ساکن دامغان هستن و از اونجایی که همسرم به شدت به خونوادش وابسته هست الان میگه که بریم دامغان زندگی کنیم درصورتی که کار همسرم تهران و مجبور هفته ای ۳ بار بده تهران و برگرده از طرفی تهران به شدت خونه گرون شده و به موجودی ما نمیخوره که بتونیم خونه بخریم دامغان هم که بیایم من ۲ تا بچه کوچیک دارم و نمیتونم ۳ روز بدون شوهرم باشم الان تو بد وضعیتی گیر کردیم و نمیدونم چیکار کنیم هردومون میشه راهنمایی کنید
( معرف سایت عطیه رستمیان)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21.
Ali
2021-06-19سلام
من ی مرد ۳۸ ساله ام که با توجه به مشکلات خانوادگی ای که داشتم هنوز نتونستم ازدواج کنم پدر من یک مریض روانی ای هست که ما تو خونه ازش نگهداری میکنیم و مادرم اجازه نمیده که اونو به بیمارستان ببریم تا اونجا ازش نگهداری کنن همینم مانع ازدواج منه چون به هر دختری میگم شرایطمو قبول به ازدواج با من نمیشه لازم به ذکره که به دلیل مریضی پدرم خرج خونه ام به عهده منه با توجه به سنی که از من گذشته و من الان احتیاج شدید به ازدواج دارم آیا میشه کاری کرد که این وضعیت بهتر بشه و من هم بتونم یک ازدواج موفق داشته باشم
ممنونم از شما
( معرف سایت عطیه رستمیان)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
زندگی در چنین شرایطی سخت و دشوار خواهد بود .شما میتوانید در صورت شرایط لازم مکانی جدا برای اسکان داشته باشید و درخصوص ازدواج برای توضیح مناسب شرایط خود با فرد مورد نظر میتوانید از مشاوره کمک بگیرید .
نون.ش
2021-06-19با سلام خانمی هستم ۲۴ساله من اصلا کنترلی روی اعصابم ندارم موقع دعوا با همسرم سر هر چیزی به بدترین شکل دعوا میکنم و حتی بعضی وقت ها روش دست هم بلند میکنم و یا به اشیاء آسیب میزنم تعادل ندارم رو رفتارم موقع دعوا اصلا دست خودم نیستش اما چند دقیقه بعد از دعوا پشیمون میشم و تصمیم میگیرم عوض بشم ولی باز دفعه بعد تکرار میکنم تروخدا بگین چیکار کنم الان 5 ساله ازدواج کردیم…
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
این حجم از خشونت شما نیاز به بررسی عمیق تری دارد .چرا که خشونت در روابط زناشویی شما بسیار تاثیر گذار است.برای علت یابی دقیق و حصول نتیجه در خور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
حسنا
2021-06-19سلام
وقتتون بخیر
یکی از مشکلاتی که من دارم این که اکثر مواقع تصمیم گیری برام کار سختی هست؛ یعنی نمیتونم تشخیص بدم که چه کاری رو انجام بدم که بهتر باشه. این موضوع حتی در جزئي ترین مسائل من هم صدق میکنه. ممنون میشم در این مورد من رو راهنمایی کنید.
معرف زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
افسردگی، استرس و اضطراب از مهمترین عواملی است که باعث میشود قدرت تصمیمگیری فرد به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
Atena
2021-06-19سلام من ۲۷ سالمه
من بیشتر دوست دارم که تو خونه باشم و وقتمو تنها توی خونه بگذرونم و این تو خونه موندم بیش از اندازه که مخصوصا با شروع کرونا شده شد باعث گوشه گیر شدن و افسرده شدن من شد چون همش میترسم بدم بیرون و مبتلا به کرونا بشم و از این بابت من به شدت میترسم همچنین بعد از همه گیر شدن کرونا من دچار وسواس بیش از اندازه به شست و شو شدم که احساس میکنم همه چی کثیفه و همش میشویم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم خسته شدم دیگه
( معرف سایت عطیه رستمیان)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
با ورزش منظم و روزانه ،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق به آرام سازی خود پرداخته .موثرترین تکنیک برای درمان وسواس:مواجه شدن با محرک و عدم پاسخگویی است.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
محمد
2021-06-19سلام
وقتتون بخیر
من یه پسر 12 ساله دارم که خیلی حساس هست، یعنی هر کی هر چی میگه زود بهش بر میخوره و اینکه خیلی سریع بابت هر اتفاقی گله میکنه مثلا همین الان پسر خالش پرسید دارید چیکار انجام میدین و من گفتم مربوط به خودم هست ولی پسرم فکر کرد که من برای پسر خالش توضیح دادم و میگه چرا برای اون توضیح دادین و برای من نه، حالا هر چی من میگم که برای اونم توضیح ندادم قبول نمیکنه و میگه شما دوست ندارین من بفهمم چیکار انجام میدید.
با تشکر از شما
معرف زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
نوجوانی و بحران بلوغ به طوفان تشبیه شده و نگرانی همیشگی والدین است .به اعتراضات و احساسات فرزندتان توجه کنید و آنها را نادیده نگیرید.فضایی امن و صمیمی در خانه فراهم کنید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
yegane
2021-06-19با سلام
وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه و حدود ۲ ساله که ازدواج کردم از وقتی که ازدواج کردم جاری من که از من بزرگ تره با من مشکل داره با اینکه من اصلا کاری باهاش ندارم و به خوبی باهاش برخورد میکنم ولی او همش با من حسادت داره و من هر چیزی که میخرم اون هم میره میخوره وقتی خونه پدر شوهرم هستیم با رفتاراش به شدت منو اذیت میکنه نمیدونم چیکار کنم دیگ خستم کرده میشه راهنماییم کنید که چه کاری انجام بدم و چطوری برخورد کنم
( معرف سایت عطیه رستمیان)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ایشان ریشه در دوران کودکی داشته و باید به شفای کودک درون خود بپردازند.(خودشناسی) و بهترین راه حل زمانی که ایشان با کودک درون تصمیم میگیرند و رفتار میکنند شما با بزرگسال تصمیم بگیرید و رفتار کنید.
مبینا سرمد
2021-06-19سلام وقتتون بخیر من یک دختر فوق العاده حساس و احساسی هستم و با وجود کلی مشکل که از طرف دوست پسرم دیدم ولی بازم میرم سمتش،واقعا دارم به مرز افسردگی میرسم حس میکنم لطفا کمکم کنید
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
قبل از هرچیزی باید بدانید فلسفه عشق برای پسران با دختران تفاوت هایی دارد در نتیجه احساسات و اعمال یک پسر نیز متفاوت تر است.برای انتخابی صحیح و آگاهانه از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
زهره اتحادی
2021-06-19سلام خیلی زود عصبی میشم لطفا راهنماییم کنین معرف زهراحبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند با شناخت و شفای کودک درون به حل این مشکلات میتوانید کمک شایانی کنید
زهرا
2021-06-18سلام من اعتماد به نفسم خیلی کمه و زیاد و خوب نمیتونم صحبت کنم میشه راهنمایی کنید که باید چیکار کنم
معرف سایت : زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-20باسلام و احترام
خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. مطمئن باشید شما و دیگری هر کدام در جایگاه خود بهترین هستید. قرار نیست اگر خیاط خوبی هستید، حتما مدیر یا حسابدار خوبی هم باشید.
شما در جایگاه خود و با شرایط روحی و جسمی و اجتماعی خودتان سنجیده میشوید پس خود را با دیگری مقایسه نکنید و باعث کم شدن اعتماد به نفس خود نشوید.میتوانید از تکنیک آیینه برای مهارت صحبت کردن کمک بگیرید.