من یک پسر بیست و نه ساله هستم و رابطه ی خوبی با خانم ها ندارم به طوری که وقتی با یک خانم روبرو میشوم عصبی میشوم و دوست دارم محیط را ترک کنم و هیچ علاقه ای هم به ازدواج ندارم از روی خانواده به شدت در فشار هستم که سنم رفته بالا رفته و باید ازدواج کنم برام اصلا مهم نبود ولی این فشار خانواده باعث شده که برای مشکلم دنبال راه حل باشم ممنون میشوم کمک کنید. سعید ناظریه
با سلام و احترام
بسیاری از این احساسات ریشه در دوران کودکی واردساخت و شفای کودک درون میتواند کمک شایانی به حل این مشکل کند. و برای علت یابی این موضوع میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
من وسواس اعداد دارم یعنی همه ی کارهایم باید عدد زوج باشن مثلا اگه کلید لامپ رو میزنم حتما باید دوبار این کار را انجام دهم یا به تعداد زوجی که دلم آرام شود یا زمانی که روی موزائیک های پیاده رو راه میروم زمانی که به مقصد میرسم باید حتما شمارشم به اعداد زوج رسیده باشد وگرنه مسیر را دوباره بر میگردم همه ی کارهایم این گونه است تا الان خیلی برام مهم نبود اما جدیدا خیلی اذیت میشم ممنون میشوم راه حلی برای مشکلم بهم بگویید . سعید ناظریه
با سلام و احترام
در صورت شدت وسواس و یا زمانیکه روان درمانی کمکی به بهبود نکند از دارو درمانی هم استفاده میشود منتها زیر نظر پزشک.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با احترام من یک خانم هجده ساله هستم و وسواس قرینه دارم یعنی در بستن بند کفش هایم حتما باید بند ها یک اندازه باشن حتی میلی متر هم باهم فرق نکنن و این کار با وجود اینکه میدانم هیچ فایده ای برایم ندارد ولی باز هم درگیر موضوع میشوم خیلی مواقع شده که از کار و زندگی افتادم چون ساعت ها نشستم و مشغول بستن بند کفشم بودم ممنون میشم راهنماییم کنید . سعید ناظریه
با سلام و احترام
در صورتی که شدت وسواس بسیار زیاد باشد یا روان درمانی به اندازه کافی در بهبودی تاثیر نگذارد، استفاده از درمانهای دارویی ضرورت مییابد. از جمله داروهایی که در این زمینه تجویز میشوند عبارتند از انواع قرصهای ضداضطرابی و ضدافسردگی. با این حال این داروها حتما باید زیر نظر متخصص مصرف شوند
سلام
شوهر من وقتی عصبی میشه بد عصبی میشه ،موقعه عصبانیت دست بزن داره ، و اینکه خیلی گیر میده به هر چیزی ؛که نرو اونجا ،زود بیا خونه ،قهر میکنه مثه بچه ها ؛رفتاراش رو روح و روان من تاثیر گذاشته چندان حالم خوب نیس
معرف سمانه زینعلیان
با سلام و احترام
مهم نیست که طرف مقابل شما چه برخوردی دارد، اهانت یا بی احترامی کردن شرایط را درست نمی کند.در واقع ما باور داریم که اگر مثل خود آنها رفتار کنیم از شان خودمان کاسته ایم.وقتی به افراد عصبانی می گوییم که آرام باش، آنها بیشتر عصبانی می شوند.بلکه بهتر است از آنها بپرسیم که چه چیز باعث عصبانیت آنها شده است.با این وجود ما حق داریم که قاطع باشیم و بگوییم ” لطفا با من اینجوری صحبت نکن “
باسلام وقتتون بخیر…یکی از مشکلاتی که اذیتم میکنه که برای شروع یک کاری دیدمنفی باعث میشه که نتونم روی کاری که انجام میدم تمرکزکنم و فکرمیکنم تو کاری که انجام میدم موفق نمیشم…. ممنون میشم کمکم کنید…(معرف زهرا حسام نژاد رستمی)
با سلام و احترام
با فراگیری تکنیک های بالا برنده اعتماد به نفس و مثبت گرایی میتوانید کمک شایانی به حل این مشکل کنید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام
هدف از درمان استرس و اضطراب شدید، کاهش علائم و کمک به فرد می باشد تا راهکارهای موثر مقابله با این اختلال را یاد بگیرد. گزینه های درمان استرس و اضطراب شدید شامل درمان رفتاری شناختی ، روشهای ذهنآگاهی و دارو درمانی هستند.
سلام دورود
بنده فردی آرومم که هنگامی عصبی میشم اصن دیگ تا چند ساعت شاید چند روز به آرامش نمیرسم وهمش درحال دعوا با اطرافیانم
معرف زهرا حسام نژاد رستمی
با سلام و احترام
به جای اینکه به عصبانیت خود اجازه دهید تا خارج از کنترل شما قرار گیرد، هر بار که احساس عصبانیت می کنید، برای آرام کردن بدن و ذهنتان، به تمرین تکنیک های تنفس ساده عادت کنید.گوش دادن به موسیقی می تواند اعصاب خرد شده را تسکین دهد و شما را آرام کند.
سلام ..متاسفانه من پس از حضور در جمع و به خصوص جمل هایی که افراد مذکر هم وجود دارند نسبت به واکنش های هیجانی که از خودم نشان میدهم حس خوبی ندارم چون احساس میکنم رفتار کنترل شده ای ندارم و بعد از خارج شدن از آن جمع دچار نشخوار فکری میشم و تمام روز در گیر بحث کردن با خودمم سر عدم کنترل هیجان و رفتار .. لطفا من را راهنمایی کنید که برای رهایی از این افکار چه کنم
سلام .. من وقتی که در جمع و مخصوصا جمع هایی که در ان افراد مذکر حضور دارند کنترلی نسبت به واکنش های هیجانی خودم خیلی ندارم و متاسفانه پس از خروج از جمع دچار نشخوار فکری میشوم و همش به خودم ایراد میگیرم
ملیکا بنی صفار
با سلام و احترام
با استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس ،تمرین مکالمه روبروی آیینه ،تنفس صحیح و عمیق به بهبود این مشکل کمک کنید. برای ریشه یابی عمیق میتوانید لز خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام
با استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس ،تمرین مکالمه روبروی آیینه ،تنفس صحیح و عمیق به بهبود این مشکل کمک کنید. برای ریشه یابی عمیق میتوانید لز خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام
یکی از عمده ترین مشکلات من اینه که رخوت و سستی وجودمو در برگرفته ، هر کاری که میخوام انجام بدم مانعم میشه ، وقتی مشکلات مالی و یا خانوادگی به من هجوم میارن به خواب پناه می برم ، شاید کسی که در کنارم باشه فکر کنه خودمو به خواب میزنم ولی چنان عمیق در خواب فرو میرم که گذر زمان و اصلا متوجه نمیشم ، گاهی استرس مشکلات منو به خود میاره که باید کاری کنم ولی بی اختیار باز به خواب پناه می برم ، این مسایل باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار بسیار شدید مالی و مسایل خانوادگی در زندگی من شده نمی دونم باید چطوری به این مشکل بزرک فایق بشم لطفا منو راهنمایی کنید ممنون
معرف به سایت خوب شما (سرکار خانم مریم قارونی)
با سلام و احترام
یکی دیگر از روش های درمان اختلال خواب ، تغییرات در سبک زندگی می باشد. ایجاد تغییراتی در سبک زندگی میتواند کیفیت خواب شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد؛ بهخصوص هنگامیکه به همراه درمانهای پزشکی انجام شود.
با سلام و احترام من دو تا پسر ۱۲ ساله دوقلو دارم که در مورد نظم و مرتب کردن وسایل شخصی خیلی کم کاری میکنن به طوری که عادت شده بیرون میرن و بر میگردن لباس هاشون رو سر جاش قرار نمیدن ممنون میشم راهنمایی بفرمایید….معرف ؛ زهرا حبیبی
با سلام و احترام
همیشه ملایمت و آرامش بهتر از خشونت جواب میدهد. اگر از کودک با آرامش بخواهید اتاقش را تمیز کند چه از نظر روحی و چه از نظر نتیجه نهایی نسبت به زمانی که سرش داد میکشید تاثیر بیشتری خواهد داشت نباید به کودکتان آتو بدهید. کودک نباید حس کند که با تمیز نکردن اتاق میتواند عصبانیتان کند چون ممکن است از این کار به عنوان اهرمی برای خالی کردن عصبانیتش استفاده کند.
برای حصول نتیجه در خور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام میخواستم در مورد خودم در مواجهه با مشکلات بپرسم..من با هر مشکل بزرگ و کوچیک که اتفاق میوفته چه مقصر باشم چه نباشم نمیتونم حرفم را بیان کنم و ناخداگاه گریم میگیره .و این مشکل به من اجازه نمیده حرف بزنم یا از خودم دفاع کنم
با سلام و احترام من دو تا پسر ۱۲ ساله دوقلو دارم که در مورد نظم اتاق شون و جمع کردن وسایل شخصی خیلی کم کاری میکنن من واقعا خسته میشم که دائم باید اتاق شون رو مرتب کنم و لباس ها و دیگر وسایل شون رو جمع کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
با سلام و احترام
همیشه ملایمت و آرامش بهتر از خشونت جواب میدهد. اگر از کودک با آرامش بخواهید اتاقش را تمیز کند چه از نظر روحی و چه از نظر نتیجه نهایی نسبت به زمانی که سرش داد میکشید تاثیر بیشتری خواهد داشت نباید به کودکتان آتو بدهید. کودک نباید حس کند که با تمیز نکردن اتاق میتواند عصبانیتان کند چون ممکن است از این کار به عنوان اهرمی برای خالی کردن عصبانیتش استفاده کند.
برای حصول نتیجه در خور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام من دختری هستم که اعتماد به نفسم خیلی پایینه ،هر جا میرم حس میکنم همه منو زیر نظر دارن ،الان آبروم میره ،میرن به بابام میگن، در صورتی که کاری نمیکنم ،و حرف مردم خیلی برام مهمه حتی شبا که میخوام بخوابم با خودم میگم نکنه بخاطر اون حرکتم برام حرف در بیارن و گریه میکنم ☹️
با سلام و احترام
بپذیرید که نمیتوانید همه را راضی و خوشحال نگه دارید .با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی اعتماد به نفس خود را بالا ببرید ،نگرش مثبت داشته باشید و با تنفس صحیح به آرام سازی خود کمک کنید.
با سلام و احترام
یکى دیگر از مؤثرترین طرق درمان دروغ، پرورش شخصیت در افراد است؛ زیرا یکى از عوامل مهم روانى دروغ، احساس حقارت و کمبود شخصیت است و در حقیقت دروغ گفتن یک نوع عکس العمل براى جبران این موضوع است.
سلام من خانمی هستم ۲۳ ساله ۵سال هست ک ازدواج کردم و متاسفانه باهمسرم تفاهم نداریم شخصیت هامون باهم فرق داره ایشون یه جورن و من یه جور دیگ و اینکه ایشون نسبت به خانواده خصوصا شوهر خواهر های من خیلی حساس هستند تا هرکاری ازش میخوام میگه چون اونا اینجوری میکنن توهم دلت میخواد مثل اونا باشی وقتی خونه پدر من هستیم و شوهرخواهرهای من هم حضور دارن اصلا تو جمع نیس اگرم باشه منزویه همش به اونها بد و بیراه میگه نسبت به اونا حسادت میکنه و بخاطر بقیه کلی باهم مشاجره داریم خلاصه مطلب اینکه ما ابمون باهم توی یه جوب نمیره دیگ نمیدونم از دستش چیکار کنم مشاوره هم نمیاد و از طرفی هم میترسم به خانوادم بگم که بهتره جدا بشیم چون اونا به راحتی نمیپذیرن
لطفا راهنماییم کنید ک با این همه تفاوت چیکار کنم
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگوی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید.
سلام وقت بخیر
من وسواس دارم خیلی میشورم و خیلی تو آبم یه حموم رفتنم ۲ساعت ۳ساعت طول میکشه ،وقتی استرس میگیرم اینکارا زمان بیشتری میگیره ، خیلی رو نجاست حساسم حس میکنم چکه آب که رو زمین میریزه هم نجسته و نمیتونم کنترل کنم
معرف سمانه زینعلیان
سلام وقت بخیر
۷ساله با یه کسی رابطه داشتم ولی بهم خیانت کرد ،حال روحیم اصلا خوب نیس، دستام خیلی به شدت میلرزه،طاقت ندارم و عصبی میشم ،خیلی دارم سعی میکنم که فراموش کنم ولی خیلی سخته ،خیلی بی اعتماد شدم به همه آدما و به اینکه فکر میکنم با کسی بتونم ازدواج کنم نمیشه
با سلام و احترام
یک روانشناس، شما را از دو راهی بمانم و یا بروم، نجات می دهد. یک طرف ماندن در رابطه و بهبود کیفیت آن است، طرف دیگر نیز یک عمر زندگی با شک و دودلی است. پس مهم است که این چالش را به سلامت پشت سر گذاشته و آسیب های ناشی از خیانت را ترمیم کنید.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام (معرف خانوم بنی صفار) اقایی هستم ۲۴ ساله به تازگی باخانومی ازدواج کردم ک دررابطه سرد هستن و من را مورد سرزنش قرار میدهد به طوری ک اعتماد به نفسم پایین امده است برای حل مشکل نزد دکتر و روانشناس هم رفته ایم اما مشکلمان حل نشده و همچنان رابطه خوب و گرمی با یکدیگر نداریم برای حل مشکل و داشتن رابطه گرم و بدون سرزنش با همسرم چه کاری انجام بدهم
با سلام و احترام
سردی همسر شما در رابطه نیاز به ریشه یابی دارد که چه عواملی باعث این بی میلی شده است؟این بی میلی انواع متفاوتی دارد. بی میلی جنسی که ناشی از مشکلات ارتباطی بین همسران است، با کمک گرفتن از یک مشاور متخصص یا سکس تراپیست قابل درمان خواهد بود.
سلام وقت بخیر
۶۰سالمه دوران جوانی رفته بودم جبهه
از انفجار اختلال گرفتم طبق تستی که زدم ،اختلال نورسیس ری اکتیو داشتم ولی هیچ اقدامی برایه درمان نکردم
و یه علایمم اینه عصبی وقتی میشم طول میکشه تا خاموش بشم و یه ناراحتی رو هی میگم و تکرار میکنم
با سلام و احترام
با مشکلاتی که ریشه آن را خودتان ذکر کردید بهتر است در کنار ۱متخصص این مشکلات ارزیابی و ریشه یابی شوند.برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام من دختر خیلی حساسیم ،خیلیم زود رنجم، اعتماد به نفسم خیلی پایینه ،سبزه هستم اگه یه روز کرم نزنم خیلی حس بدی دارم حالم خوب نیس ،تو خونه هم حتی کرم میزنم ،و ازدواج کردم رو شوهرم خیلی حساسم ،همش میگم نکنه که شوهرم از کسی خوشش بیاد،اگه حس کنم دوستام با لحن شوخی با شوهرم حرف بزنن خیلی ناراحت میشم و اصلا خوشم نمیاد ،میخوام که این حساسیتام کمتر بشه
با سلام و احترام
بسیاری از این قبیل مشکلات ریشه در دوران کودکی ما دارند با شناخت و شفای کودک درون میتوانید تا حد زیادی بر این مشکلات فائق آیید.و با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفستان را بالا ببرید.
دختری ۱۷ ساله دارم فقط به دودلیل مدام میگه من زشتم
رنگ چشم و قد
امتیازات زیادی داره تمام اونا رو نادید میگیره،فقط به این دلیل که چشم خودم سبزرنگه چشم ایشون قهوه ای قد پدرش ۱۸۰ قد ایشون۱۶۱ مدام اظهارناراحتی میکنه امتیازاتش رو میگم،تواناییهاش رو میگم،درصد وراثت رو می گم یه چند روزی حرفشو نمیزنه مجدد تا توتلویزیون یا فیلم سینمایی یا سریال یه چشم رنگی میبینه مجدد همون حرفها.آخرشم میگه مامان قانع شدما ولی ناراحتم
با سلام و احترام
تجربه ثابت کرده است که تمام انسان ها در نوجوانی احساس می کنند به نوعی زشت تر از دیگران هستند، مثلا پیشانی کوتاهی دارند، دماغشان بزرگ است، قد کوتاهی دارند و… این موضوع کاملا طبیعی است و فرزند شما تنها نوجوانی نیست که احساس می کند زشت است.به او خود دوستی و تمرکز روی داشته ها را یاد بدهید.
سلام
من یک دختر خانم 22 ساله هستم …
مهندس و تازه کنکور کارشناسی ارشد دادم و منتظر جوا هستم در دانشگاه و مدرسه شاگرد اول بودم و خانواده بسیار بسیار خوبی دارم و ارتباط بسیار خوبی دارم باهاشون اما من از ازدواج کردن میترسم آقایون از پسر ها میترسم احساس میکنم تا تقی به توقی بخوره آقا از من زده میشه و متاسفانه دید خیلی بدی به آقایون دارم همش حس میکنم آقایون جز مسائل
جنسی به چیز دیگه ای فکر نمیکنن احساس ندارن از صبح تا شب در حال تحریک شدن هستن من همش فکر میکنم آقایون ی روز از خانمها خسته شده و به سراغ کس دیگه میرن همش بعد ازدواج باید برم هرروز موهام رو ی رنگ کنم که دل آقایون رو نزنم …
با سلام و احترام
با خود شناسی بیشتر سعی کنید باورهای خود و زاویه دید خود را تغییر دهید با این باور حتی کنار بهترین فرد هم قرار بگیرید باز هم اوضاع خراب میشود.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه در خور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
سلام
من ۲۷ سالمه و شوهرم ۳۹ساله دوتا پسر دارم که یکیش کلاس دوم ابتدایی هست یکیش هم دوسالشه، بزرگترین مشکلی که دارم اینه که شوهرم شکاکه به همه چی گیرمیده حتی به رابطه منو پسرم هم مشکوکه داداش هام جرات ندارن بیارن خونه مون،افسردگی گرفتم دیگه نمیتونم تحمل کنم توروخدا کمکم کنین بگین چیکار کنم؟
با سلام و احترام
مدام در مورد این موضوع دعوا نکنید. حتی بدون حضور همسرتان با یک مشاور خانواده صحبت کنید و برای کم کردن حساسیت همسرتان یا رسیدن خودتان به آرامش از راهکارهایی که او به شما آموزش می دهد استفاده کنید.
-با سلام حدود یکساله به سبب کارم که از نظر عصبی فشار زیادی بهم وارد میکنه خیلی زودرنج و پرخاشگر شدم و متاسفانه همسرم اونطور که بایسته است در منزل فضای آرامش بخشی برام مهیا نمیکنه،لطفا راهنماییم کنید.
معرف/N.sh
با سلام و احترام
اگر پرخاشگری را درمان نکنید، شدت آن و میزان خشونت شما بیشتر خواهد شد. درمانهای متنوعی برای رفع این مشکل وجود دارد که قبل از آسیب زدن به خود و دیگران باید به کمک پزشک به نتیجهای مؤثر دراینباره دست پیدا کرد. در موارد بسیار نادری، هیچ دلیلی برای پرخاشگری وجود ندارد. اما اگر ریشه و دلیل پرخاش خود را بدانید راحتتر میتوانید پیگیر درمان باشید و راحتتر زندگی کنید. برای کشف ریشهی پرخاشگری میتوانید از مشاور کمک بگیرید.
-خانمی هستم 34 ساله و همسرم 37 ساله زندگی خیلی خوب و آرومی داریم مسیله ای که ذهنمو درگیر کرده بچه هست؛اینکه تو این شرایط کشور و با این گرونی بچه داربشم یا نه اینکه میبینم آموزش و پرورش ما همون چرت و پرتهایی که به نسل من یاد داده به نسل امروز هم یاد میده و هیچ پیشرفتی هیچ کجای این مملکت نیست از بچه دار شدن وحشت میکنم اینکه میبینم زمان بچگی ما حرف گرونی و خرابی اوضاع بوده تا همین الان به این فکر میکنم چرا یه موجود رو بیارم که همینارو بشنوه از طرفی هم میترسم بعدا پشیمون بشیم که بچه نداریم.
با سلام و احترام
برای داشتن فرزند تمام شرایط را بسنجید و انتخابی آگاهانه داشته باشید با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود و بالا بردن آگاهی به خودتان بپردازید تا نمونه و الگوی خوبی برای فرزند خود باشید.
سلام خسته نباشید .من ۴۹سالمه و بچه هام با تلقین کردن اینکه تو پیر شدی و توان انجام کاری رو نداری ب من احساس کسالت و ناتوانی می دهند و احساس میکنم روز ب روز دارم افسرده تر و ب مرگ نزدیکتر میشوم
باسلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود به بالا بردن اعتماد به نفس خودتان کمک کنید .گرایش مثبت داشته باشید و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید..
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با فرا گیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک میکنید. برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک شایانی کنید.
سلام
من ۲۲ سالمه
ی چند سالی هست که بعضی وقت ها دچار حمله های عصبی میشم که کاملا بی دلیل هست و ناگهانی پیش میاد
مطالعه که کردم دیدم اختلال پانیک خیلی شبیه مشکلیه که دارم
میخواستم بپرسم برای حل این مشکل دارو باید مصرف کنم یا با مرور زمان برطرف میشه.
معرف : (n.sh)
با سلام و احترام
از آنجایی که حملات پانیک، سبب بروز حس جدا شدن فرد از واقعیت می گردد، ذهن آگاهی، راهکار مثمر ثمری برای غلبه کردن بر اضطراب و هراس می باشد.از داروی بیماری پانیک می توان به داروهای ضد افسردگی، اشاره کرد. ناگفته نماند که مصرف داروها با تجویز متخصص در دستور کار قرار می گیرد.
Comments (2,668)
رضا
2021-06-20من یک پسر بیست و نه ساله هستم و رابطه ی خوبی با خانم ها ندارم به طوری که وقتی با یک خانم روبرو میشوم عصبی میشوم و دوست دارم محیط را ترک کنم و هیچ علاقه ای هم به ازدواج ندارم از روی خانواده به شدت در فشار هستم که سنم رفته بالا رفته و باید ازدواج کنم برام اصلا مهم نبود ولی این فشار خانواده باعث شده که برای مشکلم دنبال راه حل باشم ممنون میشوم کمک کنید. سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از این احساسات ریشه در دوران کودکی واردساخت و شفای کودک درون میتواند کمک شایانی به حل این مشکل کند. و برای علت یابی این موضوع میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
نازنین
2021-06-20من وسواس اعداد دارم یعنی همه ی کارهایم باید عدد زوج باشن مثلا اگه کلید لامپ رو میزنم حتما باید دوبار این کار را انجام دهم یا به تعداد زوجی که دلم آرام شود یا زمانی که روی موزائیک های پیاده رو راه میروم زمانی که به مقصد میرسم باید حتما شمارشم به اعداد زوج رسیده باشد وگرنه مسیر را دوباره بر میگردم همه ی کارهایم این گونه است تا الان خیلی برام مهم نبود اما جدیدا خیلی اذیت میشم ممنون میشوم راه حلی برای مشکلم بهم بگویید . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
در صورت شدت وسواس و یا زمانیکه روان درمانی کمکی به بهبود نکند از دارو درمانی هم استفاده میشود منتها زیر نظر پزشک.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
کتایون
2021-06-20با احترام من یک خانم هجده ساله هستم و وسواس قرینه دارم یعنی در بستن بند کفش هایم حتما باید بند ها یک اندازه باشن حتی میلی متر هم باهم فرق نکنن و این کار با وجود اینکه میدانم هیچ فایده ای برایم ندارد ولی باز هم درگیر موضوع میشوم خیلی مواقع شده که از کار و زندگی افتادم چون ساعت ها نشستم و مشغول بستن بند کفشم بودم ممنون میشم راهنماییم کنید . سعید ناظریه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
در صورتی که شدت وسواس بسیار زیاد باشد یا روان درمانی به اندازه کافی در بهبودی تاثیر نگذارد، استفاده از درمانهای دارویی ضرورت مییابد. از جمله داروهایی که در این زمینه تجویز میشوند عبارتند از انواع قرصهای ضداضطرابی و ضدافسردگی. با این حال این داروها حتما باید زیر نظر متخصص مصرف شوند
سمیرا
2021-06-20سلام
شوهر من وقتی عصبی میشه بد عصبی میشه ،موقعه عصبانیت دست بزن داره ، و اینکه خیلی گیر میده به هر چیزی ؛که نرو اونجا ،زود بیا خونه ،قهر میکنه مثه بچه ها ؛رفتاراش رو روح و روان من تاثیر گذاشته چندان حالم خوب نیس
معرف سمانه زینعلیان
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
مهم نیست که طرف مقابل شما چه برخوردی دارد، اهانت یا بی احترامی کردن شرایط را درست نمی کند.در واقع ما باور داریم که اگر مثل خود آنها رفتار کنیم از شان خودمان کاسته ایم.وقتی به افراد عصبانی می گوییم که آرام باش، آنها بیشتر عصبانی می شوند.بلکه بهتر است از آنها بپرسیم که چه چیز باعث عصبانیت آنها شده است.با این وجود ما حق داریم که قاطع باشیم و بگوییم ” لطفا با من اینجوری صحبت نکن “
افسانه زارع زاده
2021-06-20باسلام وقتتون بخیر…یکی از مشکلاتی که اذیتم میکنه که برای شروع یک کاری دیدمنفی باعث میشه که نتونم روی کاری که انجام میدم تمرکزکنم و فکرمیکنم تو کاری که انجام میدم موفق نمیشم…. ممنون میشم کمکم کنید…(معرف زهرا حسام نژاد رستمی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
با فراگیری تکنیک های بالا برنده اعتماد به نفس و مثبت گرایی میتوانید کمک شایانی به حل این مشکل کنید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
زهرا
2021-06-19بنام خدا باعرض سلام و احترام
بنده فردی اضطرابی هستم که گاهی اوقات از شدت استرس واضطراب کسل میشم محال روحیم بهم میریزد و هیچی نمیتون حالمو خوب کنه
معرف زهرا حسام نژاد رستمی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
هدف از درمان استرس و اضطراب شدید، کاهش علائم و کمک به فرد می باشد تا راهکارهای موثر مقابله با این اختلال را یاد بگیرد. گزینه های درمان استرس و اضطراب شدید شامل درمان رفتاری شناختی ، روشهای ذهنآگاهی و دارو درمانی هستند.
زهرا
2021-06-19سلام دورود
بنده فردی آرومم که هنگامی عصبی میشم اصن دیگ تا چند ساعت شاید چند روز به آرامش نمیرسم وهمش درحال دعوا با اطرافیانم
معرف زهرا حسام نژاد رستمی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
به جای اینکه به عصبانیت خود اجازه دهید تا خارج از کنترل شما قرار گیرد، هر بار که احساس عصبانیت می کنید، برای آرام کردن بدن و ذهنتان، به تمرین تکنیک های تنفس ساده عادت کنید.گوش دادن به موسیقی می تواند اعصاب خرد شده را تسکین دهد و شما را آرام کند.
معصومه
2021-06-19من از زندگی مشترک ترس دارم و فکر میکنم توانایی اداره و به گردن گرفتن مسئولیتهای زندگی رو ندارم
لطفا راهنمایی کنید
معرفی کننده سایت زهرا حسام نژاد
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از ترس ها ریشه در دوران کودکی دارند و با شناخت و شفای کودک درون میتوانید بر این نشکل فائق آیید .
فاطمه عامریان
2021-06-19سلام ..متاسفانه من پس از حضور در جمع و به خصوص جمل هایی که افراد مذکر هم وجود دارند نسبت به واکنش های هیجانی که از خودم نشان میدهم حس خوبی ندارم چون احساس میکنم رفتار کنترل شده ای ندارم و بعد از خارج شدن از آن جمع دچار نشخوار فکری میشم و تمام روز در گیر بحث کردن با خودمم سر عدم کنترل هیجان و رفتار .. لطفا من را راهنمایی کنید که برای رهایی از این افکار چه کنم
فاطمه عامریان
2021-06-19سلام .. من وقتی که در جمع و مخصوصا جمع هایی که در ان افراد مذکر حضور دارند کنترلی نسبت به واکنش های هیجانی خودم خیلی ندارم و متاسفانه پس از خروج از جمع دچار نشخوار فکری میشوم و همش به خودم ایراد میگیرم
ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
با استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس ،تمرین مکالمه روبروی آیینه ،تنفس صحیح و عمیق به بهبود این مشکل کمک کنید. برای ریشه یابی عمیق میتوانید لز خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
با استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس ،تمرین مکالمه روبروی آیینه ،تنفس صحیح و عمیق به بهبود این مشکل کمک کنید. برای ریشه یابی عمیق میتوانید لز خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
HaMiD
2021-06-19با سلام
یکی از عمده ترین مشکلات من اینه که رخوت و سستی وجودمو در برگرفته ، هر کاری که میخوام انجام بدم مانعم میشه ، وقتی مشکلات مالی و یا خانوادگی به من هجوم میارن به خواب پناه می برم ، شاید کسی که در کنارم باشه فکر کنه خودمو به خواب میزنم ولی چنان عمیق در خواب فرو میرم که گذر زمان و اصلا متوجه نمیشم ، گاهی استرس مشکلات منو به خود میاره که باید کاری کنم ولی بی اختیار باز به خواب پناه می برم ، این مسایل باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار بسیار شدید مالی و مسایل خانوادگی در زندگی من شده نمی دونم باید چطوری به این مشکل بزرک فایق بشم لطفا منو راهنمایی کنید ممنون
معرف به سایت خوب شما (سرکار خانم مریم قارونی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
یکی دیگر از روش های درمان اختلال خواب ، تغییرات در سبک زندگی می باشد. ایجاد تغییراتی در سبک زندگی میتواند کیفیت خواب شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد؛ بهخصوص هنگامیکه به همراه درمانهای پزشکی انجام شود.
مهرانا
2021-06-19با سلام و احترام من دو تا پسر ۱۲ ساله دوقلو دارم که در مورد نظم و مرتب کردن وسایل شخصی خیلی کم کاری میکنن به طوری که عادت شده بیرون میرن و بر میگردن لباس هاشون رو سر جاش قرار نمیدن ممنون میشم راهنمایی بفرمایید….معرف ؛ زهرا حبیبی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
همیشه ملایمت و آرامش بهتر از خشونت جواب میدهد. اگر از کودک با آرامش بخواهید اتاقش را تمیز کند چه از نظر روحی و چه از نظر نتیجه نهایی نسبت به زمانی که سرش داد میکشید تاثیر بیشتری خواهد داشت نباید به کودکتان آتو بدهید. کودک نباید حس کند که با تمیز نکردن اتاق میتواند عصبانیتان کند چون ممکن است از این کار به عنوان اهرمی برای خالی کردن عصبانیتش استفاده کند.
برای حصول نتیجه در خور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
Shima
2021-06-21با سلام و احترام میخواستم در مورد خودم در مواجهه با مشکلات بپرسم..من با هر مشکل بزرگ و کوچیک که اتفاق میوفته چه مقصر باشم چه نباشم نمیتونم حرفم را بیان کنم و ناخداگاه گریم میگیره .و این مشکل به من اجازه نمیده حرف بزنم یا از خودم دفاع کنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با استفاده از تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس و شناخت و شفای کودک درون بر این مشکل میتوانید فائق آیید.
مهرانا
2021-06-19با سلام و احترام من دو تا پسر ۱۲ ساله دوقلو دارم که در مورد نظم اتاق شون و جمع کردن وسایل شخصی خیلی کم کاری میکنن من واقعا خسته میشم که دائم باید اتاق شون رو مرتب کنم و لباس ها و دیگر وسایل شون رو جمع کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
همیشه ملایمت و آرامش بهتر از خشونت جواب میدهد. اگر از کودک با آرامش بخواهید اتاقش را تمیز کند چه از نظر روحی و چه از نظر نتیجه نهایی نسبت به زمانی که سرش داد میکشید تاثیر بیشتری خواهد داشت نباید به کودکتان آتو بدهید. کودک نباید حس کند که با تمیز نکردن اتاق میتواند عصبانیتان کند چون ممکن است از این کار به عنوان اهرمی برای خالی کردن عصبانیتش استفاده کند.
برای حصول نتیجه در خور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
F.m
2021-06-19سلام من دختری هستم که اعتماد به نفسم خیلی پایینه ،هر جا میرم حس میکنم همه منو زیر نظر دارن ،الان آبروم میره ،میرن به بابام میگن، در صورتی که کاری نمیکنم ،و حرف مردم خیلی برام مهمه حتی شبا که میخوام بخوابم با خودم میگم نکنه بخاطر اون حرکتم برام حرف در بیارن و گریه میکنم ☹️
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بپذیرید که نمیتوانید همه را راضی و خوشحال نگه دارید .با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی اعتماد به نفس خود را بالا ببرید ،نگرش مثبت داشته باشید و با تنفس صحیح به آرام سازی خود کمک کنید.
سمانه
2021-06-19سلام وقت بخیر میخواستم بدونم دروغگویی ک گاها از روی لذت و عادت باشه درمان داره؟؟
معرف N.Sh
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
یکى دیگر از مؤثرترین طرق درمان دروغ، پرورش شخصیت در افراد است؛ زیرا یکى از عوامل مهم روانى دروغ، احساس حقارت و کمبود شخصیت است و در حقیقت دروغ گفتن یک نوع عکس العمل براى جبران این موضوع است.
مریم
2021-06-19سلام من خانمی هستم ۲۳ ساله ۵سال هست ک ازدواج کردم و متاسفانه باهمسرم تفاهم نداریم شخصیت هامون باهم فرق داره ایشون یه جورن و من یه جور دیگ و اینکه ایشون نسبت به خانواده خصوصا شوهر خواهر های من خیلی حساس هستند تا هرکاری ازش میخوام میگه چون اونا اینجوری میکنن توهم دلت میخواد مثل اونا باشی وقتی خونه پدر من هستیم و شوهرخواهرهای من هم حضور دارن اصلا تو جمع نیس اگرم باشه منزویه همش به اونها بد و بیراه میگه نسبت به اونا حسادت میکنه و بخاطر بقیه کلی باهم مشاجره داریم خلاصه مطلب اینکه ما ابمون باهم توی یه جوب نمیره دیگ نمیدونم از دستش چیکار کنم مشاوره هم نمیاد و از طرفی هم میترسم به خانوادم بگم که بهتره جدا بشیم چون اونا به راحتی نمیپذیرن
لطفا راهنماییم کنید ک با این همه تفاوت چیکار کنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگوی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک کنید.
بخشی
2021-06-19سلام وقت بخیر
من وسواس دارم خیلی میشورم و خیلی تو آبم یه حموم رفتنم ۲ساعت ۳ساعت طول میکشه ،وقتی استرس میگیرم اینکارا زمان بیشتری میگیره ، خیلی رو نجاست حساسم حس میکنم چکه آب که رو زمین میریزه هم نجسته و نمیتونم کنترل کنم
معرف سمانه زینعلیان
sh .a
2021-06-19سلام وقت بخیر
۷ساله با یه کسی رابطه داشتم ولی بهم خیانت کرد ،حال روحیم اصلا خوب نیس، دستام خیلی به شدت میلرزه،طاقت ندارم و عصبی میشم ،خیلی دارم سعی میکنم که فراموش کنم ولی خیلی سخته ،خیلی بی اعتماد شدم به همه آدما و به اینکه فکر میکنم با کسی بتونم ازدواج کنم نمیشه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
یک روانشناس، شما را از دو راهی بمانم و یا بروم، نجات می دهد. یک طرف ماندن در رابطه و بهبود کیفیت آن است، طرف دیگر نیز یک عمر زندگی با شک و دودلی است. پس مهم است که این چالش را به سلامت پشت سر گذاشته و آسیب های ناشی از خیانت را ترمیم کنید.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
علی
2021-06-19با سلام (معرف خانوم بنی صفار) اقایی هستم ۲۴ ساله به تازگی باخانومی ازدواج کردم ک دررابطه سرد هستن و من را مورد سرزنش قرار میدهد به طوری ک اعتماد به نفسم پایین امده است برای حل مشکل نزد دکتر و روانشناس هم رفته ایم اما مشکلمان حل نشده و همچنان رابطه خوب و گرمی با یکدیگر نداریم برای حل مشکل و داشتن رابطه گرم و بدون سرزنش با همسرم چه کاری انجام بدهم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
سردی همسر شما در رابطه نیاز به ریشه یابی دارد که چه عواملی باعث این بی میلی شده است؟این بی میلی انواع متفاوتی دارد. بی میلی جنسی که ناشی از مشکلات ارتباطی بین همسران است، با کمک گرفتن از یک مشاور متخصص یا سکس تراپیست قابل درمان خواهد بود.
M.zainalian
2021-06-19سلام وقت بخیر
۶۰سالمه دوران جوانی رفته بودم جبهه
از انفجار اختلال گرفتم طبق تستی که زدم ،اختلال نورسیس ری اکتیو داشتم ولی هیچ اقدامی برایه درمان نکردم
و یه علایمم اینه عصبی وقتی میشم طول میکشه تا خاموش بشم و یه ناراحتی رو هی میگم و تکرار میکنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با مشکلاتی که ریشه آن را خودتان ذکر کردید بهتر است در کنار ۱متخصص این مشکلات ارزیابی و ریشه یابی شوند.برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
fateme.n
2021-06-19سلام من دختر خیلی حساسیم ،خیلیم زود رنجم، اعتماد به نفسم خیلی پایینه ،سبزه هستم اگه یه روز کرم نزنم خیلی حس بدی دارم حالم خوب نیس ،تو خونه هم حتی کرم میزنم ،و ازدواج کردم رو شوهرم خیلی حساسم ،همش میگم نکنه که شوهرم از کسی خوشش بیاد،اگه حس کنم دوستام با لحن شوخی با شوهرم حرف بزنن خیلی ناراحت میشم و اصلا خوشم نمیاد ،میخوام که این حساسیتام کمتر بشه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
بسیاری از این قبیل مشکلات ریشه در دوران کودکی ما دارند با شناخت و شفای کودک درون میتوانید تا حد زیادی بر این مشکلات فائق آیید.و با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفستان را بالا ببرید.
معرف مریم قارونی
2021-06-19دختری ۱۷ ساله دارم فقط به دودلیل مدام میگه من زشتم
رنگ چشم و قد
امتیازات زیادی داره تمام اونا رو نادید میگیره،فقط به این دلیل که چشم خودم سبزرنگه چشم ایشون قهوه ای قد پدرش ۱۸۰ قد ایشون۱۶۱ مدام اظهارناراحتی میکنه امتیازاتش رو میگم،تواناییهاش رو میگم،درصد وراثت رو می گم یه چند روزی حرفشو نمیزنه مجدد تا توتلویزیون یا فیلم سینمایی یا سریال یه چشم رنگی میبینه مجدد همون حرفها.آخرشم میگه مامان قانع شدما ولی ناراحتم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
تجربه ثابت کرده است که تمام انسان ها در نوجوانی احساس می کنند به نوعی زشت تر از دیگران هستند، مثلا پیشانی کوتاهی دارند، دماغشان بزرگ است، قد کوتاهی دارند و… این موضوع کاملا طبیعی است و فرزند شما تنها نوجوانی نیست که احساس می کند زشت است.به او خود دوستی و تمرکز روی داشته ها را یاد بدهید.
مهسامدیری
2021-06-19سلام
من یک دختر خانم 22 ساله هستم …
مهندس و تازه کنکور کارشناسی ارشد دادم و منتظر جوا هستم در دانشگاه و مدرسه شاگرد اول بودم و خانواده بسیار بسیار خوبی دارم و ارتباط بسیار خوبی دارم باهاشون اما من از ازدواج کردن میترسم آقایون از پسر ها میترسم احساس میکنم تا تقی به توقی بخوره آقا از من زده میشه و متاسفانه دید خیلی بدی به آقایون دارم همش حس میکنم آقایون جز مسائل
جنسی به چیز دیگه ای فکر نمیکنن احساس ندارن از صبح تا شب در حال تحریک شدن هستن من همش فکر میکنم آقایون ی روز از خانمها خسته شده و به سراغ کس دیگه میرن همش بعد ازدواج باید برم هرروز موهام رو ی رنگ کنم که دل آقایون رو نزنم …
آخه چرااااااااااااااااااااااا ااا
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
با خود شناسی بیشتر سعی کنید باورهای خود و زاویه دید خود را تغییر دهید با این باور حتی کنار بهترین فرد هم قرار بگیرید باز هم اوضاع خراب میشود.برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه در خور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
زهرارودینی
2021-06-19سلام
من ۲۷ سالمه و شوهرم ۳۹ساله دوتا پسر دارم که یکیش کلاس دوم ابتدایی هست یکیش هم دوسالشه، بزرگترین مشکلی که دارم اینه که شوهرم شکاکه به همه چی گیرمیده حتی به رابطه منو پسرم هم مشکوکه داداش هام جرات ندارن بیارن خونه مون،افسردگی گرفتم دیگه نمیتونم تحمل کنم توروخدا کمکم کنین بگین چیکار کنم؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
مدام در مورد این موضوع دعوا نکنید. حتی بدون حضور همسرتان با یک مشاور خانواده صحبت کنید و برای کم کردن حساسیت همسرتان یا رسیدن خودتان به آرامش از راهکارهایی که او به شما آموزش می دهد استفاده کنید.
زهرا
2021-06-19-با سلام حدود یکساله به سبب کارم که از نظر عصبی فشار زیادی بهم وارد میکنه خیلی زودرنج و پرخاشگر شدم و متاسفانه همسرم اونطور که بایسته است در منزل فضای آرامش بخشی برام مهیا نمیکنه،لطفا راهنماییم کنید.
معرف/N.sh
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
اگر پرخاشگری را درمان نکنید، شدت آن و میزان خشونت شما بیشتر خواهد شد. درمانهای متنوعی برای رفع این مشکل وجود دارد که قبل از آسیب زدن به خود و دیگران باید به کمک پزشک به نتیجهای مؤثر دراینباره دست پیدا کرد. در موارد بسیار نادری، هیچ دلیلی برای پرخاشگری وجود ندارد. اما اگر ریشه و دلیل پرخاش خود را بدانید راحتتر میتوانید پیگیر درمان باشید و راحتتر زندگی کنید. برای کشف ریشهی پرخاشگری میتوانید از مشاور کمک بگیرید.
زهرا
2021-06-19-خانمی هستم 34 ساله و همسرم 37 ساله زندگی خیلی خوب و آرومی داریم مسیله ای که ذهنمو درگیر کرده بچه هست؛اینکه تو این شرایط کشور و با این گرونی بچه داربشم یا نه اینکه میبینم آموزش و پرورش ما همون چرت و پرتهایی که به نسل من یاد داده به نسل امروز هم یاد میده و هیچ پیشرفتی هیچ کجای این مملکت نیست از بچه دار شدن وحشت میکنم اینکه میبینم زمان بچگی ما حرف گرونی و خرابی اوضاع بوده تا همین الان به این فکر میکنم چرا یه موجود رو بیارم که همینارو بشنوه از طرفی هم میترسم بعدا پشیمون بشیم که بچه نداریم.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
برای داشتن فرزند تمام شرایط را بسنجید و انتخابی آگاهانه داشته باشید با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود و بالا بردن آگاهی به خودتان بپردازید تا نمونه و الگوی خوبی برای فرزند خود باشید.
احمد معرف مریم اکبری
2021-06-19سلام خسته نباشید .من ۴۹سالمه و بچه هام با تلقین کردن اینکه تو پیر شدی و توان انجام کاری رو نداری ب من احساس کسالت و ناتوانی می دهند و احساس میکنم روز ب روز دارم افسرده تر و ب مرگ نزدیکتر میشوم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21باسلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود به بالا بردن اعتماد به نفس خودتان کمک کنید .گرایش مثبت داشته باشید و برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید..
آرزوشاه حسینی
2021-06-19سلام ارزوشاه حسینی هستم متولد۶۷من ۸ساله ازدواج کردم ویک پسر۷ساله دارم شوهرم ب من توجه نمیکنه واحساس نیازعاطفی دارم ازاین جهت جذب مردای دیگه میشم حس شهوتیم زیاده ب آقایون دیگه،چکارکنم ک بتونم خودموکنترل کنم و دچارخیانت ب همسرم نشم؟؟؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با فرا گیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک میکنید. برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره بگیرید.
صابررواز
2021-06-19سلام اینجانب صابرروازهستم متولد۷۶
فوق دیپلم کامپیوترخیلی دنبال کارمیگردم ک متناسب باخلقیاتم باشه چون من ازحرف زوربدم میاد ودنبال کاردفتری هستم ک پیدانمیشه وازاین جهت خیلی خودخوری میکنم وحرص میخورم بنظرتون چکارکنم ک کمترحرص بخورم؟؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ما ریشه در دوران کودکی دارند با شناخت و شفای کودک درون به حل این مشکل فائق آیید .
یاسمن معرف مریم اکبری
2021-06-19سلام روزتون بخیر .من یه خانم ۳۵ساله ام ک با همسرم چندسال است مشکل دارم. شوهرم به شدت طرفدار خانواده خودش است. ب طوری که اصلا من را نمی بیند
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به کاهش و حل این تعارضات کمک شایانی کنید.
امین
2021-06-19سلام
من ۲۲ سالمه
ی چند سالی هست که بعضی وقت ها دچار حمله های عصبی میشم که کاملا بی دلیل هست و ناگهانی پیش میاد
مطالعه که کردم دیدم اختلال پانیک خیلی شبیه مشکلیه که دارم
میخواستم بپرسم برای حل این مشکل دارو باید مصرف کنم یا با مرور زمان برطرف میشه.
معرف : (n.sh)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-21با سلام و احترام
از آنجایی که حملات پانیک، سبب بروز حس جدا شدن فرد از واقعیت می گردد، ذهن آگاهی، راهکار مثمر ثمری برای غلبه کردن بر اضطراب و هراس می باشد.از داروی بیماری پانیک می توان به داروهای ضد افسردگی، اشاره کرد. ناگفته نماند که مصرف داروها با تجویز متخصص در دستور کار قرار می گیرد.