سلام من به تازگی با پسر عموم عقد کردم تقریبا ۶ ماهی میشه متوجه شدم نامزدم مشکل اعصابش کاملا خوب نشده و به من دروغ گفتن و به تازگی هم مشکل قطع پیدا کرده اصلا نمیتونم باهاش صحبت کنم یکم جدی تر حرف میزنی راهی بیمارستان میشه سر هر چیز کوچیکی باهم بحثمون میشه به جای اینکه اون منو در مواقع ناراحتی آرومم کنه خودش تا تقی به توقی میخوره میزان زیر گریه و من باید آرومش کنم واقعا از این کارش خیلی بدم میاد پدر مادرم میگن کاری که خودت کردی میشه شما راهنماییم کنین.
معرفی سایت خانم مهشید مرادی نسب
با سلام و احترام
مشکلات همسر شما نیاز به بررسی عمیق تری دارد.توصیه من به شما که هنوز زندگی مشترک خود را زیر یک سقف آغاز نکردید مراجعه به مشاور و حل این تعارضات است.برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام من ۱۸ سالمه و نامزدم ۲۳ سال سه سال هست که عقد هستیم. ۹ ماه است نازم رفته سربازی تو شهر خودمون خدمتش میوفته و یک سال هم دوست بودیم با هم بعدش عقد کردیم مشکل من این است از اوایل نامزدی تا الان از نامزدم خیانت دیدم فقط یک بار با عشق قدیمیش دیدمش یک بار با دوست صمیمیم و یه بار با اون یکی دوستم خلاصه هر بار بخشیدمش هر بار قسم خورد که دیگه تکرار نمیشه ولی دوباره انجام داد به خدا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم حسرت زندگی اینو اونو میخورم من دخترم دلم میخواد با عشقم بگم و بخندم مثل بقیه ولی حسرتش به دلم موند آخرین بار با دوستم دیدم داره حرف میزنه بهم قول داد که دیگه تکرار نمی کنه به مرگ من قسم خورد من بخشیدمش ولی بهش گفتم اگه دوباره ببینم تمومش می کنم دیروز دیدم چند تا عکس دختر هست تو گوشیش پاک کرده بودا از حافظه گوشی دیدم خودش نمیدونه داغون شدم نمیدونم چیکار کنم به مرگ من قسم خورده بود ولی دوباره تکرار میکنه لطفاً کمکم کنید.
معرفی سایت خانم مهشید مرادی نسب
با سلام و احترام
خیانت از تجربه های دردناک است .شما در گردابه خیانت ،بخشش و خیانت مجدد گیر افتاده اید .توصیه دارم در این دوران حتما به مشاور مراجعه کنید تا تصمیمی آگاهانه برای ادامه زندگی مشترک با این آقا بگیرید.
سلام من دختر ۱۸ ساله ام تو سن پایین وارد رابطه با پسر شدم و فقط در حد تلفن بود تا این دو سال پیش با یکی از همسایه هامون که هم سن خودم هست وارد رابطه شدم از عشق و علاقه که به من داره مطمئنم ولی خودم هستم تنها حسی که بهش دارم وابستگی یه جور که اگه اون نباشه باید سرمو با یکی دیگه گرم کنه اولا خیلی خوب بود تا اینکه همش بین مو دعوا و بحث س اتفاق می افتاد این آقا هم مشروب میخوره و هم اعتیاد به سیگار داره من اصلا از این رفتار خوشم نمیاد زود عصبانی میشه و فحاشی میکنه ولی بعدش میاد منت کشی و اکثر اوقات هم خودش مقصره و مگه من مقصرم و توقع داره من برم منت بکشم من همین چند وقت اخیر خسته شدم و یک ماه که جدا شدیم خانواده گفت امیدوارم که باهمیم ولی من با ایشان رابطه کامل داشتیم و به خاطر همین از ازدواج میترسم الان هم به شدت تنها و هم میترسم اون با رفتارش منو عذاب بده چیکار کنم که از یادم بره خیلی تنهام و هیچ دوستی ندارم
از طرف خانم مرادی نسب هستم.
با سلام و احترام
رابطه ای که حس خوشایندی برای شما ندارد و سرزندگی و شادابی را نیز از شما میگیرد رابطه مناسبی برای شما نیست .پس به طور کامل به آن خاتمه دهید .و به دلیل تنهایی تن به هر رابطه ای ندهید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع جوامع امروزی است .با داشتن ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق و مدیتیشن و مثبت گرایی تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس را مدیریت کنید.
سلام خسته نباشید
من خیلی دوست دارم بچه دار بشم و عاشق بچه هام ولی واقعا میترسم چون خواهرم بارداری خطرناکی داشته ی نوع ترس برام مونده و از طرف دیگ از نگهداری و بزرگ کردن بچه میترسم
معرف من زهرا حسام نژاد رستمی
با سلام و احترام
از گوش دادن به ماجراها و تجربههای ناخوشایند دیگران امتناع کنید. شنیدن داستانهای ناراحتکننده و وحشتناک درباره زایمان میتواند به تشدید ترستان بینجامد. اطلاعات و آگاهیهای پزشکی مناسب در این زمینه کسب کنید و به ابعاد مثبت این فرایند و تجربههای مطلوب و خوب توجه داشته باشید. اگر شخصی از تجربهها و داستانهای وحشتناک صحبت کرد، از او بخواهید که حرفش را متوقف کند و چنین چیزهایی برایتان تعریف نکند.
با سلام و احترام
از دست دادن بخشی از زندگی است .با پذیرش این مطلب میتوانید کمک شایانی به غلبه بر آن کنید و تمرکز خود را بر روی مسائلی که قابل کنترل شما هستند بگذارید.برای نتیجه حصول صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه داشته باشید ،با تکنیک تنفس صحیح و عمیق،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی ،مدیتیشن تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید
با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه داشته باشید ،با تکنیک تنفس صحیح و عمیق،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی ،مدیتیشن تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه داشته باشید ،با تکنیک تنفس صحیح و عمیق،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی ،مدیتیشن تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
سلام .. من متاسفانه زمانی که درس میخوانم افکارم را به خوبی نمیتونم کنترل کنم و دائما موقع درس خواندن دچار حواس پرتی میشوم . لطفا من را راهنمایی کنید که چه کاری باید کنم
معرف ملیکا بنی صفار
سلام و عرض ادب و احترام
مشکل من بدبینی و بدگمانی نسبت به دیگران است. حتی نسبت به خانمم و فرزندانم. البته نه در آن حدی که در فیلم ها و سریال ها نشان میدهند. ولی به هر صورت با آن درگیرم. مشکل دیگرم اینست که فکر می کنم دیگران از من خوششان نمی آید که فکر می کنم این هم به بدگمانی من مربوط باشد.
سپاسگزارم
معرف : سرکار خانم مریم قارونی
با سلام و احترام
روان درمانی :در این درمان روانشناس با یکسری تکنیک ها در از بین بردن شک و بدبینی می کوشد.
دارو درمانی :این روش توسط روانپزشک انجام می گیرد که در آن درمانگر بعد از بررسی های لازم نسبت به تجویز دارو اقدام می کند.
برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
دلیل اینکه کارها را به تعویق می اندازیم به طور نا خود آگاه آن کار را سخت میدانیم.تقسیم کار ها به کارهای کوچک تر باعث میشود بهتر از عهده آنها برآییم.
سلام عصر بخیر برای من قبل دوران قاعدگی شدیدا عصبی میشم دو تا بچه کوچیک دارم سرشون داد میزنم نمیتونم کنترل کنم خودمو لطفا راهنماییم کنید معرف ملیکا بنی صفار
با سلام و احترام
سندرم پیش از قاعدگی (PMS) یک شرایط شایع است که بیش از 90 درصد زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. علائم این سندرم 5 تا 11 روز قبل از شروع شدن پریود خود را نشان می دهد..ورزش منظم و روزانه ،مدیتیشن،تنفس صحیح و عمیق میتواند به آرام سازی شما کمک کند.
با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع جوامع امروزی است .با ورزش منظم و روزانه ،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق و مثبت نگری .تا حدود بسیار زیادی میتوانید استرس را مدیریت کنید.
سلام .. من در هنگام بحث با دیگران و زمانی که حس میکنم حقم را دارند زیر پامیگذارند دچار لرزش صدا شده و گونه های سرخ میشوند برای رهایی از این نشانه های چه باید بکنم
معرف ملیکا بنی صفار
با سلام و احترام
با تکنیک های تنفس صحیح و عمیق و بالا بردن اعتماد به نفس در خود کمک شایانی به حل این مسئله میکنید برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام
یکی از مشکلات اصلی جوانان امروز اینکه چه طوری بتونیم با خانواده هامون ارتباط برقرار کنیم؟
وقتی خانواده ما تو مشکلات اقتصادی خیلللللی بد دست و پنجه نرم می کنند من چه طوری روم باید بشه که مشکلات خودم باهاشون در میان بزارم؟ اصلا دوست ندارم مشکلی به مشکلاتشون اضافه کنم
سلام
یکی از مشکلات اصلی جوانان امروز اینکه چه طوری بتونیم با خانواده هامون ارتباط برقرار کنیم؟؟
من که وقتی میبینم خانواده من داره تو مشکلات اقتصادی خیلللللی بد دست و پنجه نرم میکنند چه طوری رو میشه مشکلات خودم به اونها بگم؟ و اصلا رومم نمیشه مشکلی به مشکلاتشون اضافه کنم.
با سلام و احترام
ریشه بیشتر ترسهای ما ناآگاهی از برخی چیزها و نیز ناتوانی در پیش بینی آینده است. مسئله این است که هرجور به ماجرا بنگریم، بازهم فقط امروز و اکنون را داریم، چون فردا هنوز از راه نرسیده است!
با سلام و احترام
بر روی مسائلی که توان کنترل آن را دارید تمرکز کنید و پذیرا بودن نسبت به اینکه همه ما از دست دادن را با همه تلخی هایش تجربه خواهیم کرد به مواجه شدن ما با ترس هایمان کمک میکند .
با سلام و احترام
با تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس و تمرین تنفس صحیح و عمیق بر استرس خود غلبه کنید یک نامه کامل که شامل حقیقیترین احساس تان است، میتواند صمیمی و عاشقانه باشد، اما اگر نابهنگام آن را بیان کنید ممکن است طرف مقابل را بترساند و او را از شما دور کند. اگر شما تصمیم گرفتهاید که احساس خود را از طریق نوشتن بیان کنید، درباره احساسی که دارید مطمئن شوید که جدی هستید و اینکه برای بیان آن در رابطه خیلی زود نباشد.
سلام خسته نباشید
من با یه مرد زن دار دوست شدم ولی نمیدونستم زن دارن ایشون و الان خیلی روم فشاره میخوام یجوری عصبانیتم و روش خالی کنم ولی یسریا بهم میگن بیخیال شو ارزش نداره یسریا هم با من هم نظرن که یجورایی تلافی یا حقش و بذارم کف دستش ولی نمیدونم چکار کنم میشه راهنمایی کنین.
معرفی کننده سایت ملیکا بنی صفار
با سلام و احترام
بهتر است از این رابطه بی سرانجام خارج شوید .تلافی راه درستی برای برون ریزی خشم شما نیست . برای آرام سازی خود میتوانید از تکنیک تنفس صحیح و عمیق بهره بگیرید.در نهایت در نظر داشته باشید که رابطه یا دوستی با مرد متاهل، از جوانب گوناگون سالم و پایدار نخواهد بود. شما با هر شرایط فردی که داشته باشید لیاقت برقراری یک رابطه عاطفی سالم و شاد را دارید.
سلام بنده مشاوره ایی میخوام که دردرساهام بهم کمک کنه چون تامیرم درس بخونم فکروخیال اجازه درس خوندن بهم نمیده وبه هرچیزی فکرمیکنم جزدرس خودن وقتیم میخونم متوجه نمیشم ممنون میشم کمک کنین🙏🙏🌹
معرف:ملیکابنی صفار
با سلام و احترام
برای خود برنامه ریزی روزانه داشته باشید و هدف تعیین کنید.با رسیدن به هر هدف برای خود پاداشی در نظر بگیرید .مطالب مورد مطالعه را تقسیم بندی کنید و هر ۴۵ دقیقه مطالعه ۱۰ دقیقه استراحت کنید .اعلانات تلفن همراه خود را خاموش کنید .
خانم خانه داری هستم دارای ٦ فرزند همسرم اعتیاد داره خیلی مرد خوبی هست و مسئولیت پذیر از لحاظ زندگی و ادب و… چیزی کم نمیذاره و در حد توانش برامون انجام میده بچه هام ازدواج کردن و چند تا نوه هم دارم همسرم نماز نمیخونه و این نماز نخوندن منو کلافه کرده از هر راهی بگید اقدام کردم الان طوری شده که هر بحثی میشه در قالب یه نفر دیگه نماز نخوندنشو به روش میارم اونم سکوت میکنه و به روی خودش نمیاره و بعضی وقتا میگه من کافرم جام هم تو جهنمه و دخترم باهام بحث میکنه که مامان ول کن بیا از راه دیگه اقدام کنیم
خسته شدم نمیدونم دیگه چیکار کنم که به راه بیاد و نمازش رو بخونه (تامای)
با سلام و احترام
با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح در جهت کاهش و حل این مشکل استفاده کنید .و به خاطر داشته باشید همه ما قدرت انتخاب و اختیار داریم و باید به عقاید و تصمیمات متقابل هم احترام بگذاریم .هیچ اتفاق خوشایندی با اجبار رقم نخواهد خورد.
دختر ٢٤ ساله ای هستم که یه خواهر به فاصله سنی ٧ سال کوچیکتر از خودم دارم من آرومم و کمی درون گرا اون هیجانی و دارای روابط عمومی بالا تا جایی که جای منو حتی تو قلب پدرم گرفته شیطنت هایی میکنه که دل همه رو میبره منم سعی کردم کمی به روز تر باشم و شبیه اون بشم ولی با تحقیر های خواهرم مواجه میشدم این موارد باعث شده اعتماد به نفس نداشته باشم و تمرکزم تو انجام کارا بیاد پایین
چیکار کنم خودم باشم و دیگران من رو یه آدم ساکت و بی دست و پا ندونن؟؟؟ (تامای)
با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفس خود را بالا ببرید .بپذیرید همه ما نواقصی داریم بعد از پذیرش راحت تر میتوانیم به حل این مسئله کمک کنیم.
علی هستم ٤٥ ساله فرزند اول خانواده از بچگی با پدرم اختلاف نظر شدید و دائما در جدال بودیم حتی همین الانم درگیر میشیم من شوخم و پدرم جدی و بانظم ولی من نه شغل دائم میتونم داشته باشم ونه توی چارچوب خاصی قرار بگیرم و از آقا بالاسر هم بدم میاد به خاطر این موارد خیلی تو زندگی تحقیر شدم از همسر اولم با وجود یک فرزند جدا شدمو رفتم با کسی که دوست داشتم ازدواج کردم که اون هم قبلا ازدواج کرده و یه بچه ١٥ ساله داره ولی مشکلات من حل نشده و رابطه م هم با پدرم درست نشده جوری که کسی حرف منو زیاد به حساب نمیاره دوست دارم واسه خودم کسی باشم و اینقدر تحقیر نشم خسته شدم
چکار کنم تا این تحقیر ها تمام بشه
(تامای)
با سلام و احترام
ریشه بسیاری از مشکلات ریشه در دوران کودکی دارد که با شناخت و شفای کودک درون میتوانید کمک شایانی جهت بهبود این مسائل کنید.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام من مردی ۲۴ ساله هستم ک به تازگی ازدواج کردم همسرم در رابطه سرد هستن و مدام منو سرزنش میکند نزد دکتر و روانشناس رفته ایم اما اثری نکرده است و سرزنش های ایشون اعتماد به نفس من را پایین اورده است معرفت ملیکا بنی صفار
Comments (2,668)
محبوبه
2021-06-22سلام من به تازگی با پسر عموم عقد کردم تقریبا ۶ ماهی میشه متوجه شدم نامزدم مشکل اعصابش کاملا خوب نشده و به من دروغ گفتن و به تازگی هم مشکل قطع پیدا کرده اصلا نمیتونم باهاش صحبت کنم یکم جدی تر حرف میزنی راهی بیمارستان میشه سر هر چیز کوچیکی باهم بحثمون میشه به جای اینکه اون منو در مواقع ناراحتی آرومم کنه خودش تا تقی به توقی میخوره میزان زیر گریه و من باید آرومش کنم واقعا از این کارش خیلی بدم میاد پدر مادرم میگن کاری که خودت کردی میشه شما راهنماییم کنین.
معرفی سایت خانم مهشید مرادی نسب
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-23با سلام و احترام
مشکلات همسر شما نیاز به بررسی عمیق تری دارد.توصیه من به شما که هنوز زندگی مشترک خود را زیر یک سقف آغاز نکردید مراجعه به مشاور و حل این تعارضات است.برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
شیما
2021-06-22سلام من ۱۸ سالمه و نامزدم ۲۳ سال سه سال هست که عقد هستیم. ۹ ماه است نازم رفته سربازی تو شهر خودمون خدمتش میوفته و یک سال هم دوست بودیم با هم بعدش عقد کردیم مشکل من این است از اوایل نامزدی تا الان از نامزدم خیانت دیدم فقط یک بار با عشق قدیمیش دیدمش یک بار با دوست صمیمیم و یه بار با اون یکی دوستم خلاصه هر بار بخشیدمش هر بار قسم خورد که دیگه تکرار نمیشه ولی دوباره انجام داد به خدا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم حسرت زندگی اینو اونو میخورم من دخترم دلم میخواد با عشقم بگم و بخندم مثل بقیه ولی حسرتش به دلم موند آخرین بار با دوستم دیدم داره حرف میزنه بهم قول داد که دیگه تکرار نمی کنه به مرگ من قسم خورد من بخشیدمش ولی بهش گفتم اگه دوباره ببینم تمومش می کنم دیروز دیدم چند تا عکس دختر هست تو گوشیش پاک کرده بودا از حافظه گوشی دیدم خودش نمیدونه داغون شدم نمیدونم چیکار کنم به مرگ من قسم خورده بود ولی دوباره تکرار میکنه لطفاً کمکم کنید.
معرفی سایت خانم مهشید مرادی نسب
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-23با سلام و احترام
خیانت از تجربه های دردناک است .شما در گردابه خیانت ،بخشش و خیانت مجدد گیر افتاده اید .توصیه دارم در این دوران حتما به مشاور مراجعه کنید تا تصمیمی آگاهانه برای ادامه زندگی مشترک با این آقا بگیرید.
سینا
2021-06-22سلام من دختر ۱۸ ساله ام تو سن پایین وارد رابطه با پسر شدم و فقط در حد تلفن بود تا این دو سال پیش با یکی از همسایه هامون که هم سن خودم هست وارد رابطه شدم از عشق و علاقه که به من داره مطمئنم ولی خودم هستم تنها حسی که بهش دارم وابستگی یه جور که اگه اون نباشه باید سرمو با یکی دیگه گرم کنه اولا خیلی خوب بود تا اینکه همش بین مو دعوا و بحث س اتفاق می افتاد این آقا هم مشروب میخوره و هم اعتیاد به سیگار داره من اصلا از این رفتار خوشم نمیاد زود عصبانی میشه و فحاشی میکنه ولی بعدش میاد منت کشی و اکثر اوقات هم خودش مقصره و مگه من مقصرم و توقع داره من برم منت بکشم من همین چند وقت اخیر خسته شدم و یک ماه که جدا شدیم خانواده گفت امیدوارم که باهمیم ولی من با ایشان رابطه کامل داشتیم و به خاطر همین از ازدواج میترسم الان هم به شدت تنها و هم میترسم اون با رفتارش منو عذاب بده چیکار کنم که از یادم بره خیلی تنهام و هیچ دوستی ندارم
از طرف خانم مرادی نسب هستم.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-23با سلام و احترام
رابطه ای که حس خوشایندی برای شما ندارد و سرزندگی و شادابی را نیز از شما میگیرد رابطه مناسبی برای شما نیست .پس به طور کامل به آن خاتمه دهید .و به دلیل تنهایی تن به هر رابطه ای ندهید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
زهرا
2021-06-22سلام
برای درمان استرس و اضطراب راهکاری دارید؟!
(معرف سایت زهرا حسام نژاد رستمی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع جوامع امروزی است .با داشتن ورزش منظم و روزانه،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق و مدیتیشن و مثبت گرایی تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس را مدیریت کنید.
بیتا
2021-06-22سلام
در زمینه بی اعتمادی به دیگران چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟
(معرف سایت زهرا حسام نژاد رستمی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-23با سلام و احترام
روان درمانی که شامل رفتار درمانی شناختی میشود، به بیمار کمک میکند تا علائم را مدیریت کند و توانایی عملکردی خود را بهبود دهد.
Zhra
2021-06-22سلام خسته نباشید
من خیلی دوست دارم بچه دار بشم و عاشق بچه هام ولی واقعا میترسم چون خواهرم بارداری خطرناکی داشته ی نوع ترس برام مونده و از طرف دیگ از نگهداری و بزرگ کردن بچه میترسم
معرف من زهرا حسام نژاد رستمی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
از گوش دادن به ماجراها و تجربههای ناخوشایند دیگران امتناع کنید. شنیدن داستانهای ناراحتکننده و وحشتناک درباره زایمان میتواند به تشدید ترستان بینجامد. اطلاعات و آگاهیهای پزشکی مناسب در این زمینه کسب کنید و به ابعاد مثبت این فرایند و تجربههای مطلوب و خوب توجه داشته باشید. اگر شخصی از تجربهها و داستانهای وحشتناک صحبت کرد، از او بخواهید که حرفش را متوقف کند و چنین چیزهایی برایتان تعریف نکند.
فائزه (وارد شده توسط مریم ابوطالبی)
2021-06-22ترس از دست دادن کسایی که دوسشون دارم و برام عزیزن
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
از دست دادن بخشی از زندگی است .با پذیرش این مطلب میتوانید کمک شایانی به غلبه بر آن کنید و تمرکز خود را بر روی مسائلی که قابل کنترل شما هستند بگذارید.برای نتیجه حصول صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
فیونا(وارد شده توسط مریم ابوطالبی)
2021-06-21سلام برای کاهش استرس و فشار روانی پیشنهادتون چیه؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه داشته باشید ،با تکنیک تنفس صحیح و عمیق،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی ،مدیتیشن تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید
فیونا
2021-06-21سلام
برای کاهش استرس و اضطراب باید چیکارکنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه داشته باشید ،با تکنیک تنفس صحیح و عمیق،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی ،مدیتیشن تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
فاطمه
2021-06-21سلام خسته نباشید…
من خیلی استرس میگیرم راه خلی ام ندارم براش.به نظر ما چه راهی بهتره؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ورزش منظم و روزانه داشته باشید ،با تکنیک تنفس صحیح و عمیق،کاهش میزان کافئین مصرفی،مثبت گرایی ،مدیتیشن تا حد بسیار زیادی میتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
فیونا
2021-06-21سلام
بنظرشما برای خودشناسی چیکارکرد
که باخودشناسی انسان بتونه ملاک و معیارای خودشو تقویت و یا تغییر بده
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
راه های بسیار زیادی برای خود شناسی وجود دارد .یکی از آنها شناخت و شفای کودک درون است .
فاطمه غلامی
2021-06-21سلام .. من متاسفانه زمانی که درس میخوانم افکارم را به خوبی نمیتونم کنترل کنم و دائما موقع درس خواندن دچار حواس پرتی میشوم . لطفا من را راهنمایی کنید که چه کاری باید کنم
معرف ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
برنامه ریزی روزانه با تعیین هدف داشته باشید.هر ۴۵ دقیقه مطالعه ۱۰ دقیقه استراحت نیاز دارد.اعلانات تلفن همراه خود را خاموش کنید .
Shima
2021-06-21از خانم ملیکا بنی صفار ممنونم که این سایت رو به من معرفی کردند❤️
مجید
2021-06-21سلام و عرض ادب و احترام
مشکل من بدبینی و بدگمانی نسبت به دیگران است. حتی نسبت به خانمم و فرزندانم. البته نه در آن حدی که در فیلم ها و سریال ها نشان میدهند. ولی به هر صورت با آن درگیرم. مشکل دیگرم اینست که فکر می کنم دیگران از من خوششان نمی آید که فکر می کنم این هم به بدگمانی من مربوط باشد.
سپاسگزارم
معرف : سرکار خانم مریم قارونی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
روان درمانی :در این درمان روانشناس با یکسری تکنیک ها در از بین بردن شک و بدبینی می کوشد.
دارو درمانی :این روش توسط روانپزشک انجام می گیرد که در آن درمانگر بعد از بررسی های لازم نسبت به تجویز دارو اقدام می کند.
برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
مریم قارونی
2021-06-21عرض سلام و ادب
اهمالکارم و کارها را تا دقایق آخر به تعویق میاندازم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
دلیل اینکه کارها را به تعویق می اندازیم به طور نا خود آگاه آن کار را سخت میدانیم.تقسیم کار ها به کارهای کوچک تر باعث میشود بهتر از عهده آنها برآییم.
زینب شاهبیگی
2021-06-21سلام عصر بخیر برای من قبل دوران قاعدگی شدیدا عصبی میشم دو تا بچه کوچیک دارم سرشون داد میزنم نمیتونم کنترل کنم خودمو لطفا راهنماییم کنید معرف ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
سندرم پیش از قاعدگی (PMS) یک شرایط شایع است که بیش از 90 درصد زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. علائم این سندرم 5 تا 11 روز قبل از شروع شدن پریود خود را نشان می دهد..ورزش منظم و روزانه ،مدیتیشن،تنفس صحیح و عمیق میتواند به آرام سازی شما کمک کند.
زینب شاهبیگی
2021-06-21معرف ملیکا بتی صفار
(وارد شده توسط مریم ابوطالبی)Mina abouzari
2021-06-21زود عصبی شدن مشکلم هست
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ریشه بسیاری از این مشکلات در دوران کودکی است .با شناخت و شفای کودک درون میتوانید کمک شایانی به حل این مسئله کنید.
گلوی
2021-06-21سلام ، من خیلی درمورد هر چیزی فکر منفی همش فکر میکنم که قراره اتفاق بدی بیوفته و همش نگرانی و استرس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید ، معرف ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع جوامع امروزی است .با ورزش منظم و روزانه ،کاهش میزان کافئین مصرفی،تکنیک تنفس صحیح و عمیق و مثبت نگری .تا حدود بسیار زیادی میتوانید استرس را مدیریت کنید.
فاطمه دهقانیان
2021-06-21سلام .. من در هنگام بحث با دیگران و زمانی که حس میکنم حقم را دارند زیر پامیگذارند دچار لرزش صدا شده و گونه های سرخ میشوند برای رهایی از این نشانه های چه باید بکنم
معرف ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با تکنیک های تنفس صحیح و عمیق و بالا بردن اعتماد به نفس در خود کمک شایانی به حل این مسئله میکنید برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
امیرحسین (وارد شده توسط مریم ابوطالبی)
2021-06-21سلام
یکی از مشکلات اصلی جوانان امروز اینکه چه طوری بتونیم با خانواده هامون ارتباط برقرار کنیم؟
وقتی خانواده ما تو مشکلات اقتصادی خیلللللی بد دست و پنجه نرم می کنند من چه طوری روم باید بشه که مشکلات خودم باهاشون در میان بزارم؟ اصلا دوست ندارم مشکلی به مشکلاتشون اضافه کنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به حل این تعارضات کمک شایانی میکنید.
امیرحسین
2021-06-21سلام
یکی از مشکلات اصلی جوانان امروز اینکه چه طوری بتونیم با خانواده هامون ارتباط برقرار کنیم؟؟
من که وقتی میبینم خانواده من داره تو مشکلات اقتصادی خیلللللی بد دست و پنجه نرم میکنند چه طوری رو میشه مشکلات خودم به اونها بگم؟ و اصلا رومم نمیشه مشکلی به مشکلاتشون اضافه کنم.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح به حل این تعارضات کمک شایانی میکنید.
علی میرنامی
2021-06-21سلام، بزرگترین مشکل شخص من اضطراب از آینده خردسال و نوزادم هست در این جامعه ،و حال بد مردم جامعه نگران کننده هست
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ریشه بیشتر ترسهای ما ناآگاهی از برخی چیزها و نیز ناتوانی در پیش بینی آینده است. مسئله این است که هرجور به ماجرا بنگریم، بازهم فقط امروز و اکنون را داریم، چون فردا هنوز از راه نرسیده است!
مریم قیصری (وارد شده توسط مریم ابوطالبی)
2021-06-21سلام خسته نباشین من یه مدت هس ک فوبیای از دست دادن همسرم رو دارم ک ی وقت خدایی نکرده بلایی سرش بیاد میره بیرون اخه چندین بار خواب دیدم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
بر روی مسائلی که توان کنترل آن را دارید تمرکز کنید و پذیرا بودن نسبت به اینکه همه ما از دست دادن را با همه تلخی هایش تجربه خواهیم کرد به مواجه شدن ما با ترس هایمان کمک میکند .
مهدی
2021-06-21سلام من چند وقتیه از یکی خوشم اومده و نمیدونم چجوری بهش بگم ممنون میشم راهنماییم کنین
معرف:خانوم بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با تکنیک های بالا بردن اعتماد به نفس و تمرین تنفس صحیح و عمیق بر استرس خود غلبه کنید یک نامه کامل که شامل حقیقیترین احساس تان است، میتواند صمیمی و عاشقانه باشد، اما اگر نابهنگام آن را بیان کنید ممکن است طرف مقابل را بترساند و او را از شما دور کند. اگر شما تصمیم گرفتهاید که احساس خود را از طریق نوشتن بیان کنید، درباره احساسی که دارید مطمئن شوید که جدی هستید و اینکه برای بیان آن در رابطه خیلی زود نباشد.
سارا
2021-06-21سلام خسته نباشید
من با یه مرد زن دار دوست شدم ولی نمیدونستم زن دارن ایشون و الان خیلی روم فشاره میخوام یجوری عصبانیتم و روش خالی کنم ولی یسریا بهم میگن بیخیال شو ارزش نداره یسریا هم با من هم نظرن که یجورایی تلافی یا حقش و بذارم کف دستش ولی نمیدونم چکار کنم میشه راهنمایی کنین.
معرفی کننده سایت ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
بهتر است از این رابطه بی سرانجام خارج شوید .تلافی راه درستی برای برون ریزی خشم شما نیست . برای آرام سازی خود میتوانید از تکنیک تنفس صحیح و عمیق بهره بگیرید.در نهایت در نظر داشته باشید که رابطه یا دوستی با مرد متاهل، از جوانب گوناگون سالم و پایدار نخواهد بود. شما با هر شرایط فردی که داشته باشید لیاقت برقراری یک رابطه عاطفی سالم و شاد را دارید.
مهدیه
2021-06-21سلام بنده مشاوره ایی میخوام که دردرساهام بهم کمک کنه چون تامیرم درس بخونم فکروخیال اجازه درس خوندن بهم نمیده وبه هرچیزی فکرمیکنم جزدرس خودن وقتیم میخونم متوجه نمیشم ممنون میشم کمک کنین🙏🙏🌹
معرف:ملیکابنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
برای خود برنامه ریزی روزانه داشته باشید و هدف تعیین کنید.با رسیدن به هر هدف برای خود پاداشی در نظر بگیرید .مطالب مورد مطالعه را تقسیم بندی کنید و هر ۴۵ دقیقه مطالعه ۱۰ دقیقه استراحت کنید .اعلانات تلفن همراه خود را خاموش کنید .
کریمی
2021-06-21خانم خانه داری هستم دارای ٦ فرزند همسرم اعتیاد داره خیلی مرد خوبی هست و مسئولیت پذیر از لحاظ زندگی و ادب و… چیزی کم نمیذاره و در حد توانش برامون انجام میده بچه هام ازدواج کردن و چند تا نوه هم دارم همسرم نماز نمیخونه و این نماز نخوندن منو کلافه کرده از هر راهی بگید اقدام کردم الان طوری شده که هر بحثی میشه در قالب یه نفر دیگه نماز نخوندنشو به روش میارم اونم سکوت میکنه و به روی خودش نمیاره و بعضی وقتا میگه من کافرم جام هم تو جهنمه و دخترم باهام بحث میکنه که مامان ول کن بیا از راه دیگه اقدام کنیم
خسته شدم نمیدونم دیگه چیکار کنم که به راه بیاد و نمازش رو بخونه (تامای)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر جهت گفتگویی صحیح در جهت کاهش و حل این مشکل استفاده کنید .و به خاطر داشته باشید همه ما قدرت انتخاب و اختیار داریم و باید به عقاید و تصمیمات متقابل هم احترام بگذاریم .هیچ اتفاق خوشایندی با اجبار رقم نخواهد خورد.
شکیبا
2021-06-21دختر ٢٤ ساله ای هستم که یه خواهر به فاصله سنی ٧ سال کوچیکتر از خودم دارم من آرومم و کمی درون گرا اون هیجانی و دارای روابط عمومی بالا تا جایی که جای منو حتی تو قلب پدرم گرفته شیطنت هایی میکنه که دل همه رو میبره منم سعی کردم کمی به روز تر باشم و شبیه اون بشم ولی با تحقیر های خواهرم مواجه میشدم این موارد باعث شده اعتماد به نفس نداشته باشم و تمرکزم تو انجام کارا بیاد پایین
چیکار کنم خودم باشم و دیگران من رو یه آدم ساکت و بی دست و پا ندونن؟؟؟ (تامای)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفس خود را بالا ببرید .بپذیرید همه ما نواقصی داریم بعد از پذیرش راحت تر میتوانیم به حل این مسئله کمک کنیم.
یاسینی
2021-06-21علی هستم ٤٥ ساله فرزند اول خانواده از بچگی با پدرم اختلاف نظر شدید و دائما در جدال بودیم حتی همین الانم درگیر میشیم من شوخم و پدرم جدی و بانظم ولی من نه شغل دائم میتونم داشته باشم ونه توی چارچوب خاصی قرار بگیرم و از آقا بالاسر هم بدم میاد به خاطر این موارد خیلی تو زندگی تحقیر شدم از همسر اولم با وجود یک فرزند جدا شدمو رفتم با کسی که دوست داشتم ازدواج کردم که اون هم قبلا ازدواج کرده و یه بچه ١٥ ساله داره ولی مشکلات من حل نشده و رابطه م هم با پدرم درست نشده جوری که کسی حرف منو زیاد به حساب نمیاره دوست دارم واسه خودم کسی باشم و اینقدر تحقیر نشم خسته شدم
چکار کنم تا این تحقیر ها تمام بشه
(تامای)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-22با سلام و احترام
ریشه بسیاری از مشکلات ریشه در دوران کودکی دارد که با شناخت و شفای کودک درون میتوانید کمک شایانی جهت بهبود این مسائل کنید.برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
علی
2021-06-21با سلام من مردی ۲۴ ساله هستم ک به تازگی ازدواج کردم همسرم در رابطه سرد هستن و مدام منو سرزنش میکند نزد دکتر و روانشناس رفته ایم اما اثری نکرده است و سرزنش های ایشون اعتماد به نفس من را پایین اورده است معرفت ملیکا بنی صفار