سلام وقت بخیر
من میخواستم درمورد وقت گذاشتن باکودک ازتون سوال بپرسم. اگه با بچه ۶_۷ساله بازی کنیم اونوقت همش انتظار داره همه توجه و وقت ما به اون اختصاص پیداکنه.اگرم بازی نکنیم یه مسئله دیگه است.چطور تعادل برقرار کنیم و برای کودک یه زمان مشخص وقت بذاریم که توقع نداشته باشه بیشترازاون باهاش بازی کنیم یاوقت بگدرونیم؟
سلام مدتی است دچار دلشوره شدم فکر می کنم می خواهد اتفاق بدی بیفتد اول که دچار این مشکل شدم مدتی فکر می کردم که چه اتفاقی افتاده یا قرار است بیفتد که باعث این دلشوره شده بعد که چیزی پیدا نمیکردم حالم خوب می شد ولی حالا با این که این کار را می کنم ولی تاثیری ندارد و دلشوره و نگرانی زندگی را برایم تلخ کرده ممنون می شوم راهنمایم کنید
فعال
با سلام و احترام
افرادی که مدام دلشوره میگیرند، معمولا عادت دارند بدترین حالت هر اتفاقی را ملکهی ذهن خود کنند و فقط تصویرسازیهای ذهنی منفی انجام دهند. اما پیشنهاد میکنیم بار دیگری که دچار دلشوره شدید، به اتفاقاتی که در پیش است با دید مثبت نگاه کنید. برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
با سلام و احترام
اعتماد به نفس شما دشمن شماره یک آدمهای زور گو است؛ زیرا یکی از مهمترین دلایل زورگویی این است که زورگو اعتماد به نفس ندارد؛ به فرزندانتان یاد دهید با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفسشان را بالا ببرند.
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود و با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر برای گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل تعارضات میتوانید اقدام نمایید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود و با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر برای گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل تعارضات میتوانید اقدام نمایید.
با سلام و احترام
تفاوت سنی دختر و پسر شما مشخص نیست همین طور سن هر یک .از این بابت پاسخگویی دشوار است .ریشه حسادت باید بررسی شود و برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام و احترام
پسر ۱۲ ساله شما در یک قدمی دوران بحرانی بلوغ قرار دارد دورانی که به طوفان تشبیه شده .فضایی امن و صمیمی در خانه ترتیب دهید و تکنیک ارتباط کلامی موثر را برای گفتگویی صحیح جهت حل تعارضات فرا بگیرید.
با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع جوامع امروزی است با تکنیک های آرام سازی از قبیل مدیتیشن و تنفس صحیح و عمیق میتوانید تا حد زیادی بر این مشکل فائق آیید.
بنام خدا
باسلام و خسته نباشید
بنده درهنگام مطالعه درس تمرکز کافی ندارم و بااینکه سعی میکنم بادقت مطالعه کنم بسرعت مطالب را فراموش میکنم
و درحین مطالعه مرتب ذهنم از کتاب پرت میشود
و واقعا ازاردهنده است
لطفا مراراهنمایی کنید
معرفی کننده سایت زینب قاسمی برمی
سلام و خسته نباشید سوال من درمورد رفتار با بچه های لجبازه. وقتی ی بچه ای لج میکنه و چیزی میخواد باید چ رفتاری نشون داد؟ چون اگ بهش بدیم دفعه ی بعدی هم میخواد اگ ندیم که لج بیشتر میکنه.
با سلام و احترام
در رفتار با کودک باید ثابت قدم بود.وقتی کودکی لجبازی می کند، آرام اما محکم و ثابت قدم باشید. اگر این دو قانون را درست اجرا کنید، حد و حدود خود را درک می کند.
سلام، اخیرا بدون اینکه کسی بحث غم انگیز یا حرف هایی که احساساتم جریحه دار بشه بزنه بغض میکنم و علاقه شدیدی به گریه دارم وبعد از گریه هم انگار جیزی روی قلبم سنگینه
با سلام و احترام
دلایل زیادی برای حالات شما وجود دارد .استرس ،سندروم پیش از قاعدکی،کمبود ویتامین ها،افسردگی از علل شایع این امر هستند .برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
باسلام خدمت شما
دختری ۲۱ساله هستم معرف من خانم ملیکا بنی صفار هستن
من خواهری دارم ۶ساله
خیلی با رفتار و کارهاش باعث شده من حساس بشم و عصبی
میخواستم راهنماییم کنید چطور ب خودم مسلط باشم در برخورد باهاش خیلی هم بهش علاقه دارم
ممنونم🙏🏻
با سلام و احترام
ریشه یابی این خشم نیاز به بررسی دقیق تری دارد .با بهره گیری از تکنیک های آرام سازی خود (مدیتیشن،تنفس صحیح)میتوانید تا حد زیادی بر این مشکل فائق آیید.
با سلام و احترام
فراموش نکنید که اعتماد کردن شدت و درجات متفاوتی دارد و قرار نیست نسبت به همه اعتماد کامل داشته باشیم. ما در طول زندگی به مرور درمییابیم که چه کسانی قابل اعتماد هستند و چه کسانی نیستند. دقت داشته باشید که هر موضوعی را با هر کسی مطرح نکنید تا از اعتمادتان سوءاستفاده نشود. برای ریشه یابی این مشکل از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
با سلام من خانمی هستم 29ساله دارای دوتا فرزند، پسرم چهار سالشه و خیلی به من وابستس و شبا پیش من میخوابه لطفا راهنمایی کنید. ممنون
معرف سایت: زهرا حبیبی
خسته نباشید . پسر 25 ساله ای هستم که هیچ هدفی در زندگی ندارم بعد ازاتمام سربازی هیچ امیدی در زندگی ندارم همیشه فکر میکردم سربازیم که تموم بشه چه کارهایی که نمی کنم اما الان بعد از یک سال از تموم شدن خدمت هنوز هیچ کاری نکردم . همیشه در حال وقت گذرونی هستم . پدر و مادرم دیگه واسم احترامی قایل نمیشن و احساس میکنم تو خونه سربار هستم ، شغلی ندارم و دوست ندارم با کسی رفاقت داشته باشم احساس پوچی میکنم دوست دارم مهاجرت کنم احساس میکنم خارج از کشور موفق تر هستم شاید !! تمام چیزی که فکر میکنم بهش علاقه دارم موزیک و ماشینه که در آرزوی داشتنش هستم نمیدونم تو زندگی به کدوم طرف برم چیکار کنم ؟
معرف خانم مریم قارونی
با سلام و احترام
برای خود برنامه ریزی روزانه با تعیین هدف داشته باشید .کاری که در ذهن خود تصمیم به انجام آن میگیرید بلافاصله بخش کوچکی از آن را انجام دهید و حجم کلی کار را به آینده موکول نکنید.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفستان را تقویت کنید .
سلام وقتتون بخیر
من خیلی زود رنج و حساس شدم
به طوری که وقتی یک نفر تحویلم نمیگیره یا باهام سنگین برخورد میکنه همش باخودم کلنجارمیرم و بهش فکرمیکنم که چرا اینطور شده،حتی بعضی وقتا گریه میکنم
ومشکل دومم اینکه اعتماد به نفسم خیلیییی پایینه و هیچوقت نمیتونم با سیاست زنانه و اعتماد به نفس کامل درمقابل یک مشکل باایستم واین خیلی اذیتم میکنه ممنون میشم که کمکم کنین❤🌹
سلام شوهر من خیلی بد غذا است یعنی هر غذای را نمی خورد در غذا پیاز داغ باشد نمی خورد در غذا چربی باشد نمی خورد خیلی از غذاها را می گوید دوست ندارم مثل ماکارونی و آش و ….. من یک بچه هفت ماهه دارم میترسم بچه ام که بزرگ شد از پدرش تقلید کند و در غذا خوردن مشکل پیدا کند چطور می توانم جلوی این کار را بگیرم؟
(معرف سایت فعال همدانچی)
باسلام و احترام
عادات غذایی همسر شما به انتخاب ایشان است اما درآینده میتوانید عادات صحیح غذایی را برای فرزند خود ایجاد کنید .برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
من یک آدم زودرنجم و ازین موضوع رنج زیادی میبرم.این زود رنجیم بر روابطم با خانواده و اطرافیانم تأثیر زیادی گذاشته.
این موضوع روی عواطف و خلق و خوی من هم تأثیر منفی داشته و باعث شده که من گوشه گیری را به بحث و گفتگو و حال خوب با دوستان و خانواده و اطرافیان ترجیح بدم.
زودرنجیم شرایط استرس زایی رو هم در محل کار برام ایجاد کرده که بر دیگران هم تأثیر ناخوشایندی گذاشته.
من بد خلق و تند مزاج کرده طوری که آستانه ی تحملم پایین اومده و حتی با کوچک ترین موضوع خیلی زود عصبی و ناراحت میشم.
بخاطر این خلق منفی رفتار های تهاجمی و ناگهانی پیدا کردم و در اکثر مواقع دیگران را مقصر میدونم و باعث ناراحتی و رنجششون میشم.
اکثر مواقع موضوع های ساده و پیش پا افتاده را برای خودم خیلی بزرگ میکنم و عکس العمل های عجیب و غریبی از خودم نشون میدم که بعداً متوجه ی رفتار نادرستم میشم و شرمسار طرف مقابلم هستم
این زود رنجی و حساسیت من باعث شده بیشتر اوقات فراقتم را درون اتاق و بدور از شلوغی و حیاهوی خانواده بگذرونم و از امواج صداها فرار کنم مثل صدای صحبت کردن، صدای تلوزیون
از مهمانی رفتن خوشم نمیاد و دوس ندارم جاهای شلوغ برم و از مهمانی که بیشتر از دو روز در خانه ما اقامت داشته باشه خسته و عصبی میشم و دوست دارم هر چه زودتر خانه مارا ترک کند
من ازین وضعیت ناراضی هستم و بخاطر اینکه باعث رنجش و ناراحتی دیگران میشوم عذاب وجدان و گناه زیادی دارم
با سلام و احترام
این احساسات خشم و زودرنجی باید ریشه یابی شوند و چرایی آنها مشخص شود. میتوانید با ورزش منظم و روزانه و کاهش میزان کافئین مصرفی و مثبت گرایی و تکنیک تنفس صحیح و عمیق استرس خودرا تا حد زیادی مدیریت کنید.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفستان را بالا ببرید .
سلام من مردی 36 ساله هستم که دچار خودکم بینی شدید شدم در تمام روزهای زندگی ام خودم را با هم سالان یا جوان ترها مقایسه میکنم . همیشه نکات مثبت انها را با نکات منفی خودم مقایسه میکنم با اینکه میدانم این کار درست نیست و مشکلی که حل نمیکند مشکلات بیشتر به من اضافه می شود اما ناخوداگاه در ضمیر خودم با این مساله کلنجار میروم که چرا من در این نقطه از زندگی قرار گرفتم و دیگرانی که اطرافم هستند در نقاط و جایگاه های بالاتر هستند . چرا انها موفق اند و من نه ! هزاران چرا و مقایسه و مقایسه به طوری که در یک دور باطل گیر کرده ام که پایانی ندارد و تنها خودم و خانواده ام از ان اسیب میبینند . لطفا منو راهنمایی کنید که با علم به اینکه کار اشتباهی میکنم چطور از این دور باطل رهایی پیدا کنم . ممنون معرف به سایت( خانوم مریم قارونی)
با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند زمانی که اولین ها را تجربه کردیم.با شناخت و شفای کودک درون میتوانید تا حد بسیار زیادی بر این مشکل فائق آیید.
سلام من دختری ۲۲ ساله هستم که وقتی کسی خواستگاری میاد به دلم نمیشینه و اون فرد رو رد میکنم شاید در بقیه موارد انسان خوبی باشه اما اولین ملاک از نظر من به دل نشستن هست و بعد بقیه موارد و مسائل مهمی که باید در اتاق مطرح بشه هم نمیدونم دقیقا چه چیز هایی هست.
با سلام و احترام
علاقه از شروط اولیه و مهم برای ازدواج است .اما مهم است که ریشه یابی شود که شما دچار وسواس در انتخاب نشده باشید .برای حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام و وقت بخیر
من دانشجوی سال آخر کارشناسی هستم و سال دیگه قصد شرکت در کنکور ارشد رو دارم و از طرفی هم علاقه به مهاجرت و ادامه تحصیل.. نمیدونم تمرکزمو روی کدوم مورد بذارم
معرف: سرکار خانم ملیکا بنی صفار
با سلام و احترام
سرعت زندگی ماشینی امروز به قدری زیاد است که فرصتی برای انجام دادن کارها و تصمیمات زندکی به صورت خطی و پشت سر هم نیست و گاه مجبوریم همزمان دو تصمیم را همزمان با هم پیش ببریم .
سوالی که شما مطرح فرمودید بسیار کلی است و رشته تحصیلی ،دانشگاه تحصیل ، وضعیت زبان،وضعیت خانوادگیوضعیت مالی و…. باید بررسی شود. لذا پاسخ شما نیز کلی تقدیم تان می گردد و پاسخ تحلیلی دقیق و جز به جز پس از بررسی دقیق شرایط و وضعیت شما امکان پذیر خواهد بود، که می توانید با تماس با مراکز مشاوره معتبر مانند کلینیک زیبا یا هر مرکز معتبر دیگر به بررسی دقیق تر وضعیت، به راهکارهای دقیق و عملیاتی رسید.
با سلام
بنده کارمند دولت میباشم توی تموم امورات کاری ام سعیم بر اینه که با همکاران صادق باشم و با همه دوست باشم ولی عده ای از همکارانم ازین حسن نیت من سوء استفاده میکنن و به عینه میبینم که با همین فریبکاری و دورویی و گاها دروغگویی کارشونو انجاممیدن . احساس میکنم گاهی میباست مثل اونا باشم وقتی در کمال کم کاری و ریاکاریو فریب و چرب زبونی کارشونو ازپیش میبرن بنظر شما چیکار باید کرد .میخام مثل اونا باشم ولی وجدان کاری و انسانیتم اجازه نمیده. راهنمایی بفرمایید ممنونم از شما
با سلام و احترام
شما وظیفه انسانی و اخلاقی خود را صحیح انجام دهید و خود را درگیر قضاوت دیگران نکنید .همه ما حق انتخاب در نحوه رفتارهایتان داریم.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سلام خسته نباشید مادری ۵۰ ساله هستم پسرم ۲۱ساله است .رشته حقوق در حال تحصیل و بشدت مذهبی به تازگی نامزد کرده ولی متاسفانه خیلی از من و پدرش دوری میکنه وهمش سرش تو لاک خودشه حتی وقتی میاد برا نهار یا شام بهمون نگاه نمیکنه خیلی نگرانش هستم میترسم دچار افسردگی شده باشه دو ماه پیش هم از شدت کم خوراکی بیمارستان بستری شد لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون.مریم قارونی
با سلام و احترام
از علائم افسردگی
1- احساسات درماندگی و ناامیدی: دیدگاهی در مورد اینکه هیچ چیز هرگز بهتر نخواهد شد و هیچ چیز نمیتواند وضعیت را بهبود بخشد.
2- عدم علاقه به انجام فعالیتهای روزانه: دیگر سرگرمیها، تفریحات، فعالیتهای اجتماعی یا روابط جنسی مانند گذشته اهمیتی ندارد.
3- تغییرات اشتها و وزن: ممکن است به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش وزن داشته باشید (تغییر بیش از 5 درصد وزن بدن در ماه).
4- تغییرات خواب: مخصوصا در ساعات اولیه بامداد بیخوابی داشته و یا دیر از خواب بلند شوید.
5- خشم و تحریکپذیری: احساس آشفتگی، بیقراری، یا حتی عصبانیت؛ سطح تحمل شما پائین است، و هر چیز و هر کسی شما را عصبانی میکنند مشکلات فرزند شما نیاز به ریشه یابی توسط متخصص دارد توصیه دارم از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
سلام من مشکل زود عصابی شدن دارم خعلی زود عصبی و ناراحت میشم و غصه میخورم بخاطر این موضوع هم خودم زجر میبرم هم اطرافیانم چون اونارو با عصبانیت خودم میرنجونم و ناراحت میکنم
با سلام و احترام
ریشه این حالات عصبی در شما نیاز به بررسی دارد .از تکنیک های آرام سازی مانند تنفس صحیح و عمیق ،مدیتیشن میتوانید بهره مند شوید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره استفاده نمایید.
سلام و وقت بخیر..در رابطه با دختر و پسری که دلباخته همدیگه ان ولی خانواده دختر متوجه حقایقی شدند که بشدت مخالفن از جمله اینکه اون پسر به اتهام کلاهبرداری در بازداشته و دختر قبول نمیکنه و میگه منتظر میمونم چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟؟ با دختر خانم صحبت کردن ولی گفته روی همه خط ضرب در میکشم ولی از اون پسر دست بر نمیدارم….معرف ::سر کار خانم قارونی
Comments (2,668)
فاطمه(زینب قاسمی برمی)
2021-06-26سلام وقت بخیر
من میخواستم درمورد وقت گذاشتن باکودک ازتون سوال بپرسم. اگه با بچه ۶_۷ساله بازی کنیم اونوقت همش انتظار داره همه توجه و وقت ما به اون اختصاص پیداکنه.اگرم بازی نکنیم یه مسئله دیگه است.چطور تعادل برقرار کنیم و برای کودک یه زمان مشخص وقت بذاریم که توقع نداشته باشه بیشترازاون باهاش بازی کنیم یاوقت بگدرونیم؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-27با سلام و احترام
حد و و حدود و حیطه مشخص کردن با بزرگسال است و اینکه در عین آرامش در حرف خود ثابت قدم باشید کودک این حدود را یاد میگیرد.
فاطمه (زینب قاسمی برمی)
2021-06-26باسلام و احترام
سوال من درباره این هست که چیکار کنیم که موقع عصبانیت خودمون رو در جمع کنترل کنیم؟
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-27یا سلام و احترام
از تکنیک های آرام سازی مثل تنفس صحیح و عمیق استفاده کنید.برای ریشه یابی خشم خود میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
محسن
2021-06-26سلام مدتی است دچار دلشوره شدم فکر می کنم می خواهد اتفاق بدی بیفتد اول که دچار این مشکل شدم مدتی فکر می کردم که چه اتفاقی افتاده یا قرار است بیفتد که باعث این دلشوره شده بعد که چیزی پیدا نمیکردم حالم خوب می شد ولی حالا با این که این کار را می کنم ولی تاثیری ندارد و دلشوره و نگرانی زندگی را برایم تلخ کرده ممنون می شوم راهنمایم کنید
فعال
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-27با سلام و احترام
افرادی که مدام دلشوره میگیرند، معمولا عادت دارند بدترین حالت هر اتفاقی را ملکهی ذهن خود کنند و فقط تصویرسازیهای ذهنی منفی انجام دهند. اما پیشنهاد میکنیم بار دیگری که دچار دلشوره شدید، به اتفاقاتی که در پیش است با دید مثبت نگاه کنید. برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سمیه
2021-06-26باسلام خدمت شما
من درجمع استرس زیادی میگیرم درجواب حرفهای دیگران ذهنم بسته میشه
باتشکر
معرف خانوم حمیده هراسانی
یاسمن
2021-06-26با سلام
بچه های من درمقابل زورگویی دیگران نمیتونن ازخودشون دفاع کنن وهمیشه محکوم میشن یکیشون دخترویکی هم پسر
معرف خانوم حمیده هراسانی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
اعتماد به نفس شما دشمن شماره یک آدمهای زور گو است؛ زیرا یکی از مهمترین دلایل زورگویی این است که زورگو اعتماد به نفس ندارد؛ به فرزندانتان یاد دهید با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفسشان را بالا ببرند.
سیمین
2021-06-26سلام
روز خوش
همسرم بیشتروقتشوبادوستانش میگذره ودرجواب شکایتهای من فقط سکوت میکنه
معرف خانوم حمیده هراسانی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود و با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر برای گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل تعارضات میتوانید اقدام نمایید.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
فرزان
2021-06-26سلام روزخوش همسرم توخونه حرف نمیزنه بزوربایدباهاش حرف بزنم
معرف خانوم حمیده هراسانی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
بسیاری از تعارضات زوجین از عدم درک صحیح و متقابل ناشی میشود و با فراگیری تکنیک های ارتباط کلامی موثر برای گفتگویی صحیح جهت کاهش و حل تعارضات میتوانید اقدام نمایید.
سوسن
2021-06-26سلام روزتون بخیر پسرمیازده سااشه وقتی کاربدی میکنه میگیم چرااینکاروکردی سریع ناراحت میشه جبهه میگیره.
معرف خانوم حمیده هراسانی
یاسر
2021-06-26سلام وقتتون بخیر پسرم
و دخترم سازگاری ندارن. حسادت زیادی به هم دارن.
معرف خانوم حمیده هراسانی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
تفاوت سنی دختر و پسر شما مشخص نیست همین طور سن هر یک .از این بابت پاسخگویی دشوار است .ریشه حسادت باید بررسی شود و برای حصول نتیجه درخور میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
نگین
2021-06-28سلام
وقت بخیر
موقع درس خوندن تمرکز فکری ندارم همش حواسم پرت میشه و تو فکر میرم و اصلا مطالب توی ذهنم نمیمونه ممنون میشم راهنمایی کنید
معرفی سایت (خانم الهه اطوی)
طایا
2021-06-26سلام وقتتون بخیر پسرم دوازده سالشه اصلا حرف گوش نمیکنه هرکاری دوسداره میکنه. باتشکر
معرف خانوم حمیده هراسانی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
پسر ۱۲ ساله شما در یک قدمی دوران بحرانی بلوغ قرار دارد دورانی که به طوفان تشبیه شده .فضایی امن و صمیمی در خانه ترتیب دهید و تکنیک ارتباط کلامی موثر را برای گفتگویی صحیح جهت حل تعارضات فرا بگیرید.
سمیه
2021-06-26باسلام خدمت شما
من درجمع استرس زیادی میگیرم درجواب حرفهای دیگران ذهنم بسته میشه
باتشکر
معرف خانوم حمیده هراسانی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
استرس از هیجانات شایع جوامع امروزی است با تکنیک های آرام سازی از قبیل مدیتیشن و تنفس صحیح و عمیق میتوانید تا حد زیادی بر این مشکل فائق آیید.
سعیده
2021-06-26بنام خدا
باسلام و خسته نباشید
بنده درهنگام مطالعه درس تمرکز کافی ندارم و بااینکه سعی میکنم بادقت مطالعه کنم بسرعت مطالب را فراموش میکنم
و درحین مطالعه مرتب ذهنم از کتاب پرت میشود
و واقعا ازاردهنده است
لطفا مراراهنمایی کنید
معرفی کننده سایت زینب قاسمی برمی
ریحانه (زینب قاسمی برمی)
2021-06-26سلام و خسته نباشید سوال من درمورد رفتار با بچه های لجبازه. وقتی ی بچه ای لج میکنه و چیزی میخواد باید چ رفتاری نشون داد؟ چون اگ بهش بدیم دفعه ی بعدی هم میخواد اگ ندیم که لج بیشتر میکنه.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
در رفتار با کودک باید ثابت قدم بود.وقتی کودکی لجبازی می کند، آرام اما محکم و ثابت قدم باشید. اگر این دو قانون را درست اجرا کنید، حد و حدود خود را درک می کند.
زهرازهرا(زینب قاسمی برمی )
2021-06-26سلام، اخیرا بدون اینکه کسی بحث غم انگیز یا حرف هایی که احساساتم جریحه دار بشه بزنه بغض میکنم و علاقه شدیدی به گریه دارم وبعد از گریه هم انگار جیزی روی قلبم سنگینه
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
دلایل زیادی برای حالات شما وجود دارد .استرس ،سندروم پیش از قاعدکی،کمبود ویتامین ها،افسردگی از علل شایع این امر هستند .برای ریشه یابی عمیق میتوانید از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
نسرین
2021-06-26من پشت کنکوریم و هروقت موقع درس خوندن افکار چرت و بی معنی میاد سراغم باید چیکار کنم؟(N.Sh)
نیلوفر
2021-06-26ایا شما ب ما ک قراره در اینده انتخاب رشته کنیم رشته روانشناسی را پیشنهاد میکنید؟ ب نظرتون اینده شغلیش چ طوره؟
عارفه
2021-06-26باسلام خدمت شما
دختری ۲۱ساله هستم معرف من خانم ملیکا بنی صفار هستن
من خواهری دارم ۶ساله
خیلی با رفتار و کارهاش باعث شده من حساس بشم و عصبی
میخواستم راهنماییم کنید چطور ب خودم مسلط باشم در برخورد باهاش خیلی هم بهش علاقه دارم
ممنونم🙏🏻
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
ریشه یابی این خشم نیاز به بررسی دقیق تری دارد .با بهره گیری از تکنیک های آرام سازی خود (مدیتیشن،تنفس صحیح)میتوانید تا حد زیادی بر این مشکل فائق آیید.
فاطمه (زینب قاسمی برمی)
2021-06-25سلام من یک خانم ۲۲ساله هستم. من خیلی زود عصبانی میشم.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
این مشکل نیاز به ریشه یابی و بررسی دقیق تری دارد تا چرایی آن مشخص شود .میتوانید از خدمات مرکز مشاوره برای این مهم استفاده کنید .
زهرا(زینب قاسمی برمی)
2021-06-25سلام خسته نباشید مشکل من اینکه خیلی زودبه دیگران اعتماد میکنم تمام حرفهای دلم رو بهشون میگم وبی سیاست هستم …وخیلی زود هم با غریبه ها دوست میشم .ممنون میشم راهنماییم کنید
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
فراموش نکنید که اعتماد کردن شدت و درجات متفاوتی دارد و قرار نیست نسبت به همه اعتماد کامل داشته باشیم. ما در طول زندگی به مرور درمییابیم که چه کسانی قابل اعتماد هستند و چه کسانی نیستند. دقت داشته باشید که هر موضوعی را با هر کسی مطرح نکنید تا از اعتمادتان سوءاستفاده نشود. برای ریشه یابی این مشکل از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
حبیبی
2021-06-25با سلام من خانمی هستم 29ساله دارای دوتا فرزند، پسرم چهار سالشه و خیلی به من وابستس و شبا پیش من میخوابه لطفا راهنمایی کنید. ممنون
معرف سایت: زهرا حبیبی
مهیار
2021-06-25خسته نباشید . پسر 25 ساله ای هستم که هیچ هدفی در زندگی ندارم بعد ازاتمام سربازی هیچ امیدی در زندگی ندارم همیشه فکر میکردم سربازیم که تموم بشه چه کارهایی که نمی کنم اما الان بعد از یک سال از تموم شدن خدمت هنوز هیچ کاری نکردم . همیشه در حال وقت گذرونی هستم . پدر و مادرم دیگه واسم احترامی قایل نمیشن و احساس میکنم تو خونه سربار هستم ، شغلی ندارم و دوست ندارم با کسی رفاقت داشته باشم احساس پوچی میکنم دوست دارم مهاجرت کنم احساس میکنم خارج از کشور موفق تر هستم شاید !! تمام چیزی که فکر میکنم بهش علاقه دارم موزیک و ماشینه که در آرزوی داشتنش هستم نمیدونم تو زندگی به کدوم طرف برم چیکار کنم ؟
معرف خانم مریم قارونی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
برای خود برنامه ریزی روزانه با تعیین هدف داشته باشید .کاری که در ذهن خود تصمیم به انجام آن میگیرید بلافاصله بخش کوچکی از آن را انجام دهید و حجم کلی کار را به آینده موکول نکنید.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفستان را تقویت کنید .
فاطمه(زینب قاسمی برمی)
2021-06-25سلام وقتتون بخیر
من خیلی زود رنج و حساس شدم
به طوری که وقتی یک نفر تحویلم نمیگیره یا باهام سنگین برخورد میکنه همش باخودم کلنجارمیرم و بهش فکرمیکنم که چرا اینطور شده،حتی بعضی وقتا گریه میکنم
ومشکل دومم اینکه اعتماد به نفسم خیلیییی پایینه و هیچوقت نمیتونم با سیاست زنانه و اعتماد به نفس کامل درمقابل یک مشکل باایستم واین خیلی اذیتم میکنه ممنون میشم که کمکم کنین❤🌹
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
بسیاری از مشکلات ما ریشه در دوران کودکی دارد و با شناخت و شفای کودک درون میتوانید براین مشکل فائق آیید.
شفازند
2021-06-25سلام شوهر من خیلی بد غذا است یعنی هر غذای را نمی خورد در غذا پیاز داغ باشد نمی خورد در غذا چربی باشد نمی خورد خیلی از غذاها را می گوید دوست ندارم مثل ماکارونی و آش و ….. من یک بچه هفت ماهه دارم میترسم بچه ام که بزرگ شد از پدرش تقلید کند و در غذا خوردن مشکل پیدا کند چطور می توانم جلوی این کار را بگیرم؟
(معرف سایت فعال همدانچی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26باسلام و احترام
عادات غذایی همسر شما به انتخاب ایشان است اما درآینده میتوانید عادات صحیح غذایی را برای فرزند خود ایجاد کنید .برای حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
سیده سمیه موسوی
2021-06-25من یک آدم زودرنجم و ازین موضوع رنج زیادی میبرم.این زود رنجیم بر روابطم با خانواده و اطرافیانم تأثیر زیادی گذاشته.
این موضوع روی عواطف و خلق و خوی من هم تأثیر منفی داشته و باعث شده که من گوشه گیری را به بحث و گفتگو و حال خوب با دوستان و خانواده و اطرافیان ترجیح بدم.
زودرنجیم شرایط استرس زایی رو هم در محل کار برام ایجاد کرده که بر دیگران هم تأثیر ناخوشایندی گذاشته.
من بد خلق و تند مزاج کرده طوری که آستانه ی تحملم پایین اومده و حتی با کوچک ترین موضوع خیلی زود عصبی و ناراحت میشم.
بخاطر این خلق منفی رفتار های تهاجمی و ناگهانی پیدا کردم و در اکثر مواقع دیگران را مقصر میدونم و باعث ناراحتی و رنجششون میشم.
اکثر مواقع موضوع های ساده و پیش پا افتاده را برای خودم خیلی بزرگ میکنم و عکس العمل های عجیب و غریبی از خودم نشون میدم که بعداً متوجه ی رفتار نادرستم میشم و شرمسار طرف مقابلم هستم
این زود رنجی و حساسیت من باعث شده بیشتر اوقات فراقتم را درون اتاق و بدور از شلوغی و حیاهوی خانواده بگذرونم و از امواج صداها فرار کنم مثل صدای صحبت کردن، صدای تلوزیون
از مهمانی رفتن خوشم نمیاد و دوس ندارم جاهای شلوغ برم و از مهمانی که بیشتر از دو روز در خانه ما اقامت داشته باشه خسته و عصبی میشم و دوست دارم هر چه زودتر خانه مارا ترک کند
من ازین وضعیت ناراضی هستم و بخاطر اینکه باعث رنجش و ناراحتی دیگران میشوم عذاب وجدان و گناه زیادی دارم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-25با سلام و احترام
این احساسات خشم و زودرنجی باید ریشه یابی شوند و چرایی آنها مشخص شود. میتوانید با ورزش منظم و روزانه و کاهش میزان کافئین مصرفی و مثبت گرایی و تکنیک تنفس صحیح و عمیق استرس خودرا تا حد زیادی مدیریت کنید.با سرمایه گذاری روی توانمندی های فردی خود اعتماد به نفستان را بالا ببرید .
فاطمه
2021-06-25سلام من خیلی استرسی هستم وجوشی چیکارکنم که بتونم بیخیال تر باشم.
معرف زهرا حبیبی
آفاق زهری پور
2021-06-25باعرض سلام
من سالهاست از پرخوری عصبی رنج می برم طوری که مجبور شدم مهرماه عمل اسلیومعده انجام بدم نگرانم دوباره وزنم زیاد بشه
حمیدرضا
2021-06-24سلام من مردی 36 ساله هستم که دچار خودکم بینی شدید شدم در تمام روزهای زندگی ام خودم را با هم سالان یا جوان ترها مقایسه میکنم . همیشه نکات مثبت انها را با نکات منفی خودم مقایسه میکنم با اینکه میدانم این کار درست نیست و مشکلی که حل نمیکند مشکلات بیشتر به من اضافه می شود اما ناخوداگاه در ضمیر خودم با این مساله کلنجار میروم که چرا من در این نقطه از زندگی قرار گرفتم و دیگرانی که اطرافم هستند در نقاط و جایگاه های بالاتر هستند . چرا انها موفق اند و من نه ! هزاران چرا و مقایسه و مقایسه به طوری که در یک دور باطل گیر کرده ام که پایانی ندارد و تنها خودم و خانواده ام از ان اسیب میبینند . لطفا منو راهنمایی کنید که با علم به اینکه کار اشتباهی میکنم چطور از این دور باطل رهایی پیدا کنم . ممنون معرف به سایت( خانوم مریم قارونی)
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-25با سلام و احترام
بسیاری از این مشکلات ریشه در دوران کودکی دارند زمانی که اولین ها را تجربه کردیم.با شناخت و شفای کودک درون میتوانید تا حد بسیار زیادی بر این مشکل فائق آیید.
زینب قاسمی برمی
2021-06-24سلام من دختری ۲۲ ساله هستم که وقتی کسی خواستگاری میاد به دلم نمیشینه و اون فرد رو رد میکنم شاید در بقیه موارد انسان خوبی باشه اما اولین ملاک از نظر من به دل نشستن هست و بعد بقیه موارد و مسائل مهمی که باید در اتاق مطرح بشه هم نمیدونم دقیقا چه چیز هایی هست.
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-25با سلام و احترام
علاقه از شروط اولیه و مهم برای ازدواج است .اما مهم است که ریشه یابی شود که شما دچار وسواس در انتخاب نشده باشید .برای حصول نتیجه صحیح از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
زهره
2021-06-24سلام و وقت بخیر
من دانشجوی سال آخر کارشناسی هستم و سال دیگه قصد شرکت در کنکور ارشد رو دارم و از طرفی هم علاقه به مهاجرت و ادامه تحصیل.. نمیدونم تمرکزمو روی کدوم مورد بذارم
معرف: سرکار خانم ملیکا بنی صفار
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-25با سلام و احترام
سرعت زندگی ماشینی امروز به قدری زیاد است که فرصتی برای انجام دادن کارها و تصمیمات زندکی به صورت خطی و پشت سر هم نیست و گاه مجبوریم همزمان دو تصمیم را همزمان با هم پیش ببریم .
سوالی که شما مطرح فرمودید بسیار کلی است و رشته تحصیلی ،دانشگاه تحصیل ، وضعیت زبان،وضعیت خانوادگیوضعیت مالی و…. باید بررسی شود. لذا پاسخ شما نیز کلی تقدیم تان می گردد و پاسخ تحلیلی دقیق و جز به جز پس از بررسی دقیق شرایط و وضعیت شما امکان پذیر خواهد بود، که می توانید با تماس با مراکز مشاوره معتبر مانند کلینیک زیبا یا هر مرکز معتبر دیگر به بررسی دقیق تر وضعیت، به راهکارهای دقیق و عملیاتی رسید.
علیرام
2021-06-24با سلام
بنده کارمند دولت میباشم توی تموم امورات کاری ام سعیم بر اینه که با همکاران صادق باشم و با همه دوست باشم ولی عده ای از همکارانم ازین حسن نیت من سوء استفاده میکنن و به عینه میبینم که با همین فریبکاری و دورویی و گاها دروغگویی کارشونو انجاممیدن . احساس میکنم گاهی میباست مثل اونا باشم وقتی در کمال کم کاری و ریاکاریو فریب و چرب زبونی کارشونو ازپیش میبرن بنظر شما چیکار باید کرد .میخام مثل اونا باشم ولی وجدان کاری و انسانیتم اجازه نمیده. راهنمایی بفرمایید ممنونم از شما
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-25با سلام و احترام
شما وظیفه انسانی و اخلاقی خود را صحیح انجام دهید و خود را درگیر قضاوت دیگران نکنید .همه ما حق انتخاب در نحوه رفتارهایتان داریم.برای ریشه یابی عمیق از خدمات مرکز مشاوره بهره ببرید.
وارد شده توسط مریم قارونی
2021-06-24سلام خسته نباشید مادری ۵۰ ساله هستم پسرم ۲۱ساله است .رشته حقوق در حال تحصیل و بشدت مذهبی به تازگی نامزد کرده ولی متاسفانه خیلی از من و پدرش دوری میکنه وهمش سرش تو لاک خودشه حتی وقتی میاد برا نهار یا شام بهمون نگاه نمیکنه خیلی نگرانش هستم میترسم دچار افسردگی شده باشه دو ماه پیش هم از شدت کم خوراکی بیمارستان بستری شد لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون.مریم قارونی
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-24با سلام و احترام
از علائم افسردگی
1- احساسات درماندگی و ناامیدی: دیدگاهی در مورد اینکه هیچ چیز هرگز بهتر نخواهد شد و هیچ چیز نمیتواند وضعیت را بهبود بخشد.
2- عدم علاقه به انجام فعالیتهای روزانه: دیگر سرگرمیها، تفریحات، فعالیتهای اجتماعی یا روابط جنسی مانند گذشته اهمیتی ندارد.
3- تغییرات اشتها و وزن: ممکن است به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش وزن داشته باشید (تغییر بیش از 5 درصد وزن بدن در ماه).
4- تغییرات خواب: مخصوصا در ساعات اولیه بامداد بیخوابی داشته و یا دیر از خواب بلند شوید.
5- خشم و تحریکپذیری: احساس آشفتگی، بیقراری، یا حتی عصبانیت؛ سطح تحمل شما پائین است، و هر چیز و هر کسی شما را عصبانی میکنند مشکلات فرزند شما نیاز به ریشه یابی توسط متخصص دارد توصیه دارم از خدمات مرکز مشاوره بهره مند شوید.
طیبه(سیده سمیه موسوی
2021-06-25سلام من مشکل زود عصابی شدن دارم خعلی زود عصبی و ناراحت میشم و غصه میخورم بخاطر این موضوع هم خودم زجر میبرم هم اطرافیانم چون اونارو با عصبانیت خودم میرنجونم و ناراحت میکنم
پشتیبان کلینیک روانشناسی جان زیبا
2021-06-26با سلام و احترام
ریشه این حالات عصبی در شما نیاز به بررسی دارد .از تکنیک های آرام سازی مانند تنفس صحیح و عمیق ،مدیتیشن میتوانید بهره مند شوید .برای ریشه یابی عمیق و حصول نتیجه درخور از خدمات مرکز مشاوره استفاده نمایید.
زهرا
2021-06-24سلام و وقت بخیر..در رابطه با دختر و پسری که دلباخته همدیگه ان ولی خانواده دختر متوجه حقایقی شدند که بشدت مخالفن از جمله اینکه اون پسر به اتهام کلاهبرداری در بازداشته و دختر قبول نمیکنه و میگه منتظر میمونم چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟؟ با دختر خانم صحبت کردن ولی گفته روی همه خط ضرب در میکشم ولی از اون پسر دست بر نمیدارم….معرف ::سر کار خانم قارونی